Strona 6 z 12

: pn lut 28, 2005 16:34
autor: WarMachine18
chyba ze to co ja mam pod podszybiem to nie jest komputer ale nie wydaje mi sie. Sade mam na pewno. MFA mam na liczniku,

: pn lut 28, 2005 16:44
autor: gtx
Powiedz mi pod jaki komputer ci podlanczali ? bo mk2 nie ma zlacza diagnostycznego.

: pn lut 28, 2005 16:56
autor: WarMachine18
no wiem dlatego wyciagneli mojego kompa podpieli pod niego jakas przejsciuwke a puzniej ta przejsciuwke podpieli jakiez zlacze do kompa

: pn lut 28, 2005 16:59
autor: WarMachine18
wy wszyscy piszecie ze GX mial tylko KE-jetronic nawet w ksiazce jest napisane ze bylu z wtryskiem KE jak i K.

: pn lut 28, 2005 17:11
autor: gtx
WarMachine18 pisze:no wiem dlatego wyciagneli mojego kompa podpieli pod niego jakas przejsciuwke a puzniej ta przejsciuwke podpieli jakiez zlacze do kompa
1.To ze komputer ci nic nie wykryl to nie dowod ze masz k-jetronik, moze mieli jakies kijowe przejscie.
2.k-jetronik nie jest sterowany komputerem i nie ma sondy lambdy.
3.To co jest na fotkach wyzej to wtrsyk ke-jetronik jak to samo jest u ciebie to masz ke-jetronic.
4.Masz pod podszybiem kompa i sonde lambde to masz ke-jetronik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

: pn lut 28, 2005 17:16
autor: WarMachine18
zrobie zdiecia i przesle to zobaczysz

: pn lut 28, 2005 17:36
autor: gtx
WarMachine18 pisze:zrobie zdiecia i przesle to zobaczysz
Fotek nie musisz mi robic bo wiem jak wyglada k-jetr. i ke-jetronik.Po twoim opisie mozna wyciagnac wnioski ze masz ke-jetronik.
Przytjzyj sie zdjeciom TAZA jak masz taki sam rozdzielacz paliwa , masz kompa i sonde to masz ke-jetr.Nie badz taki uparty.
1-Fotka- jak masz takie cos na bloku to masz -k-jetr.
2-Fotka ponizej przedstawia wtrysk k-jetronik.Zworc uwage na rozdzielacz paliwa i porownaj z tymi fotkami TAZA ktore przedstawiaja ke-jetr.

: wt mar 01, 2005 10:17
autor: TAZ
No jak będą fotki to na 100% się ustali co kolega ma pod maską.

: wt mar 01, 2005 12:31
autor: WarMachine18
z pierwszej fotki to mam chyba takie cos przy bloku dochadza do niego 2 werze idace z wtrysku czy rozdzielacza paliwa, ale mam tez kompa i sade. i powoli to nic z tego nie rozumiem

: wt mar 01, 2005 12:54
autor: WarMachine18
jeszcze moze byc jedno, Mam kompa ale moze on tylko jest odpowiedzialny za wskazania na wyswietlaczu MFA, a sonda do ustalenia spalania moja jest 2 przewodowa ??????? czy jest to mozeliwe i wtedy by sie zgadzalo ze mam K-jetronic.

: wt mar 01, 2005 13:00
autor: WarMachine18
no a komputer odczytuje sobie tylko dane z czujnikow i przekazuje je do MFA

: wt mar 01, 2005 13:15
autor: WarMachine18
bo ja bymlem u mechnika i odpieli mo komputer salkowicie to silnik tez zapalil as chyba niepowinno sie tak dziac jezeli mialbym ke-jetronic

: wt mar 01, 2005 13:51
autor: gtx
Komputer mfa jest w liczniku i do tego nie potzreba zadnego innego dodatkowego kompa.Do licznika ida bezposrednio impulsy z czujnikow.Ja u siebie mam ke-jetronik i tez jak odlaczylem kompa to normalnie auto odpala, tylko wogole sie nie chce wkrecac na wyzsze obroty, bo nie dostaje odpowiedniej dawki paliwa bo ten komputer jest odpowiedzialny za wtrysk.Mala poprawka , ta 1 fotka ktora wzocilem wyzej nia nie mozna sie sugerowac bo takie cos tez bylo montowane w k-jetr. i ke-jetronik.Moj brat mial audi na ke-jetroniku i tez takie cos mial zamontowane.
Jak masz sonde lambde to cos musi wspolgrac z ta sonda a do tego jest potrzebny komputer.
Powtarzalem juz to kilka razy moze to wkoncu do cie bie dotrze k-jetronik nie jest sterowany komputerem a ke-jetronik jest i jak pod podszybiem masz komputer to masz wtrysk KE-JETRONIK.

: wt mar 01, 2005 20:36
autor: Michael G60
A czym się różni KE od Digifanta???

W Digi tez jest komp!!!