Strona 6 z 11

: wt gru 12, 2006 21:49
autor: Przybek
ok . tak to jest z pomoca na odleglosc , gdybym widzial auto to bym sprawdzil wszystko w niecale 5 min = mala regeneracja gaznika i by chodzil jak zloto
Pozdrawiam

: wt gru 12, 2006 22:03
autor: sGARY
Przybek, to moze wysle gaznik, przejzysz go u siebie i odeslesz :P ;)

: wt gru 12, 2006 22:13
autor: Przybek
spakuj zipem i wrzuc mi na skrzynke lub na jakis upload to pobiore ;d a swoja droga robilem juz w ten sposob goscia z lodzi bydgoszczy plocka itd.
tylko jest male ale ze czasem sa jeszcze inne zeczy uszkodzone ktore wspolpracuja z gaznikiem
Pozdrawiam

: śr gru 13, 2006 00:18
autor: Gashkas
Widze jakies konkretne rady :) Jutro robiore to kure .... cos i obczaje luzy nie luzy, moze cos da sie zrobic :)))

[ Dodano: 13 Gru 2006 19:54 ]
Przybek pisze:1. chodzi o wezyki od podcisnienia?

3.Jak sprawdzic ten luz na przepustnicy??
uchyl lekko reka przepustnice i poruszaj na boki

4. Chodzi o waz idacy do serwa hamulcowego??
tak ten
3 - chodzi o ta przepustnice od ssania, tzn ta co zaraz na gorze jest?

4 - gdzie to jest, jak wyglada wogole ... ??

: śr gru 13, 2006 21:38
autor: piter_s
dzisiaj znowu troszke grzebnąłem przy moim 2ee.
wymieniłem czujnik temp. który był uwalony.
troszke podregulowałem tą śrubą do regulacji analizy spalin.
efekt jest taki że są równe obroty ogólnie dobrze działa, ale nadal przy dodaniu delikatnie gazu falują obroty tak jest do 2000 obr/min, a wzwyż jest ok, mam podejrzenia że chyba potencjometr???.
nastawnik przepustnicy padnięty, niby z pomiarów rezystancji jest ok, zaworki też ok, zostaje tylko przepona która jest w środku nierozbieralne, da się bez tego jeździć.
jak ktoś może mieć info na 100% co do falujących obrotów to proszę o porade, wielu ma ten problem.
pozdro.

: czw gru 14, 2006 00:38
autor: Gashkas
Powie mi ktos w jakiej pozycji ma byc ta gorna przepustnica przy zapalonym i zagrzanym silniku? O ile sie nie myle to przepustnica od ssania czy cos ... ? Albo juz mi sie pokrecilo wszystko ...

: czw gru 14, 2006 10:41
autor: gregoreq
powinna byc otwarta

: czw gru 14, 2006 17:51
autor: piter_s
witam.
dzisiaj mi niedało i zrobiłem sobie tester do odczytywania kodów błedu.
bardzo fajnie to pokazuje.
pokazało mi tylko jeden błąd, silniczek regulacji biegu jałowego, czyli jest to regulator położenia przesłony :bigok:
i to będzie powodem falujących obrotów.
tylko teraz dostać sprawny ten silniczek :blush:
pozdro.

: czw gru 14, 2006 18:12
autor: Gashkas
gregoreq pisze:powinna byc otwarta
Aha, czyli dobrze bo jest uchylona ...


PS. Apropo tego powietrza falszywego ... ruszalem gaznikiem i silnik raczej tak samo pracowal ... nie dlawil sie, obroty nie skakaly itp ...

: czw gru 14, 2006 18:12
autor: piter_s
mam też uszkodzony regulator nastawienia przepustnicy, uszkodzony jest od strony mechanicznej więc niepokaże mi błędu.

: pt gru 15, 2006 15:47
autor: Gashkas
Qrwa ... Mam juz tego pomalu dosc ... To spalanie pomalu nie jest juz smieszne ... :\

: pt gru 15, 2006 16:46
autor: Paweł Marek
Gashkas pisze:Aha, czyli dobrze bo jest uchylona ..
co znaczy uchylona? Na ciepłym silniku ma stać pionowo. Jak jest skośnie to tak jakbyś cały czas na ssaniu jeździł i stąd wysokie spalanie.

: pt gru 15, 2006 18:09
autor: Gashkas
Paweł Marek pisze:
Gashkas pisze:Aha, czyli dobrze bo jest uchylona ..
co znaczy uchylona? Na ciepłym silniku ma stać pionowo. Jak jest skośnie to tak jakbyś cały czas na ssaniu jeździł i stąd wysokie spalanie.
Kurcze, raczej skosnie ... Pionowo chyba nie ... Nie dam se glowy uciac teraz ... Moze wjade zaraz do garazu i obczaje co i jak ...

[ Dodano: 15 Gru 2006 17:46 ]
A jak to wogole ewentualnie naprawic ... ?

PS. I jeszcze chyba bym musial cos z ta sruba zrobic co sie m in obroty wolne ustawia ... :|

: pt gru 15, 2006 19:11
autor: Paweł Marek
Po kolei, nie wszystko na raz. Najpierw rozgrzej porządnie aytko i ściąg pokrywę z gaźnika. Przepustnica musi stać pionowo. Poza tym poruszaj nią palcem, ma się dać domykać z pewnym oporem niedużym, ale nie dać się domknąć całkowicie tylko zostawić z tyłu gaźnika szparę 2-3 mm. Jeśli coś z tych rzeczy jest nie tak pytaj dalej.