Strona 6 z 14

: śr gru 27, 2006 11:41
autor: KamilW
krymtON pisze:PS. Ja tego robić nie będę, zajmie się tym mój kuzyn-mechanik (który doradza przeróbkę na jakiś inny gaźnik). Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc.
no nie bylo by to zle wyjscie, w moim opisie jest link jaz zmienic gaznik na taki z fiata 125p, ale to ostatecznosc, proponuje sprawdzic czy nie ciagnie gdzies lewego powietrza bo ten gaznik bardzo tego nie lubi....

: śr gru 27, 2006 19:11
autor: PREVENT
Witam. Posiadam mk2 1,6 PN z gażnikiem 2EE. Auto mam trzy lata i problem mam co roku w zime zazwyczaj w trasie. W okresie zimowym jadąc w trasie auto zaczyna przerywać słabnąć, nie chce wejść powyżej 2500 tyś obr. cały czas przerywa i się dusi, a puszczając noge z gazu gaśnie. Nieraz jest tak że jadąc wrzucam na luz to odrazu gaśnie. dodam że pare razy mimo że się dławił dodawałem gaz do końca i po chwili zapalała mi się kontrolka od ciśnienia oleju i włączał się jakiś buczek w liczniku. Prosze o porady.

: śr gru 27, 2006 19:19
autor: KamilW
Z tym olejem to troche niedobrze, podejrzewam zuzycie panewek a co do gaznika to looknij czy ta przepustnica na gorze sie luzno porusza i czy podlaczenia elektryczne do jej silownika sa dobre.

: śr gru 27, 2006 20:20
autor: PREVENT
KamilW podaj mi na pw swój nr tel. to skonsultuje to telefonicznie z Tobą.

: pt gru 29, 2006 16:09
autor: BMBL
Może mi ktoś napisać czy ten gaźnik (2ee) odcina paliwo przy puszczeniu pedału gazu na biegu czy dalej zaciąga ??? :-k

: pt gru 29, 2006 16:47
autor: jantar
Oczywiście że odcina, przecież tam komputerek steruje przepustnicą.

: pt gru 29, 2006 16:58
autor: krymtON
KamilW pisze:proponuje sprawdzić czy nie ciągnie gdzieś lewego powietrza bo ten gaznik bardzo tego nie lubi....
Okazało się po wielkich męczarniach, że winne jest automatyczne ssanie. Po zablokowaniu ssania auto chodzi dobrze, ale jest problem z wolnymi obrotami przy zimnym silniku. Ktoś wie jak ten problem wyeliminować? :)
I jeszcze jedno. Posiadam także VW Polo z silnikiem 1.0, rocznik '89. Nie udało mi się znaleźć jaki ma to system zapłonu itp. Problem mój polega na tym, że samochód strasznie szarpie (zwłaszcza na niskich biegach). Nieraz przy próbie dynamicznego ruszania spotyka mnie niemiła niespodzianka i samochód mimo dodania sporej ilości gazu zamula. Wymieniany był już filtr paliwa, powietrza, świece i parę innych bzdur, mimo to problem dalej występuje. W czym może tkwić problem?

: pn sty 01, 2007 12:53
autor: KamilW
BMBL pisze:Może mi ktoś napisać czy ten gaźnik (2ee) odcina paliwo przy puszczeniu pedału gazu na biegu czy dalej zaciąga ???
2ee odcina calkowicie.

mk2 1.6 PN 2EE przerywa

: wt sty 02, 2007 18:50
autor: PREVENT
no i dalej coś się psuje jak jest nagrzany to przerywa , szarpie i w tym momencie kopci na czarno, i tak jakby w tym momencie pedał gazu był twardszy niż normalnie. Nie mam pojęcia co to jest. Zastanawiam się czy to może świece są walnięte, kopułke i palec rozdzielacza wymieniłem pare miesięcy temu, może wlać do benzyny płyn do czyszczenia gażników?. Dodam że szwankował mi też w zeszłe zimy . Czy nie lubi zimy ???

: wt sty 02, 2007 19:23
autor: KamilW
A sprawdz sonde lambda czy wszystko z nia ok?

: wt sty 02, 2007 23:44
autor: Bari
VWitam ja mam problem z obrotami(nie zchodza ponizej 3000 po przejechaniu nawet kilku kilometrow),oraz nierowno chodzi slinik.Silnik 1.6 PN gaznik elektroniczny.Prawdopodobnie jest to podscinienie(okragle z lewej strony gaznika,z sprezyna).Jezeli spojrzy sie pod maske to widac jak ta sprezyna "szaleje" przez co zle reguluje linka gazu,co doprowadza do zlej pracy silnika.Czy jest to sterwane jeszcze czyms???,czy jak to wymienie to bedzie okej????
Pomocy!
PozdraVWiam

: śr sty 03, 2007 15:41
autor: KamilW
Nie wymieniaj niczego na chybil trafil, najpierw odczytaj kody usterek. Bedziesz wiedzial co jest nie tak z twoim gaznikiem. Jak cos to podaj adres wysle ci serwisowke do 2EE

: czw sty 04, 2007 20:09
autor: Bari

: pt sty 05, 2007 23:12
autor: PREVENT
to ja też poprosze o serwisówke do 2 EE

wojslaw@onet.eu

DZIĘKI :pub: