Max na liczniku w roznych wersjach
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Krembul
- Użytkownik
- Posty: 302
- Rejestracja: pn maja 30, 2005 00:41
- Lokalizacja: Radom/Rzeszów
- Kontakt:
A ja swoim 1,8 GT (90 KM) na obwodnicy Białobrzegów 185km/h. Opony 195/50 R15. Bez znaczenia czy na gazie czy na benzynie. Nie mam pojęcia czy by więcej poszedł bo akurat musiałem zjechać z obwodnicy no i szkoda mi było zażynać silnik.
Sprzedam REFLEKTORY "golf IV look" do mk3 stan idealny+3 komplety żarówek xenon oraz SPORTOWY FILTR POWIETRZA K&N do mk3+olejki regenerujące(200PLN)
duzo osob pisze ze sie wiecej bala jechac ;/ ja mam tak ze jade tyle ile fabryka dala. moj licznik przeklamuje o 10km/h, na prostej jechalem 215 (205) a na trojmiejskiej obwodnicy zamykam budzik i jest jeszcze maly zapas obrotow (PF 107KM + przelotowy uklad wydechowy + duzy zasysacz powietrza), najlepiej by bylo miec jakis sprzet do pomiarow jedyne co mnie zastanawia zawsze przy tych predkosciach to czy opony wytrzymaja i czy sa wogoole do takich predkosci przystosowane
-
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 16:08
- Lokalizacja: Skierniewice
- Kontakt:
Vmax
1.8 RP 90PS - 190km/h czesciowo załadowany , polska trasa expresowa, poska benzynka z Orlenu.
0-100km/h - 10sek [we dwoje] (na 2gim biegu do 100km/h), 10,5sek (2gi bieg do 70km/h, a potem 3ka do 100km/h).
Podejrzewam że gdyby tak wywalić katalizator to byłoby jeszcze lepiej.
Jak na katalogowe Vmax=175km/h i Przyspieszenie=11,5sek to całkiem dobrze sie eRPek spisuje
0-100km/h - 10sek [we dwoje] (na 2gim biegu do 100km/h), 10,5sek (2gi bieg do 70km/h, a potem 3ka do 100km/h).
Podejrzewam że gdyby tak wywalić katalizator to byłoby jeszcze lepiej.
Jak na katalogowe Vmax=175km/h i Przyspieszenie=11,5sek to całkiem dobrze sie eRPek spisuje
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 131 gości