Strona 6 z 12

: czw maja 11, 2006 22:31
autor: wójaszek
Pinhead pisze:wójaszek
Może dla testów ściągnij sobie dolot zostawiając tylko filtr (zaznaczone na niebiesko). Powinnien się nieco dźwięk poprawić ale może być problem z zasysaniem ciepłego powietrza więc trzeba by potestować. Ale zawsze to lepsze niż dziurawienie filtra w ciemno
Przy najbliżeszej okazji to wyprubuje ten patent i dam znać co i jak

: pt maja 12, 2006 13:57
autor: cartonik
Przepraszam bardzo a mozna to zastowac Do 1.8 GTI 8v?? :D

: pt maja 12, 2006 15:30
autor: sas_gti
cartonik, oj cartonik chyba nie czytałes od poczatku dokladnie....ta mbyla mow o PFie pozdro

: czw maja 18, 2006 11:55
autor: GUPETTO
Wybaczcie ze odkopalem temat, ale zajewaliscie mnie to interesuje i czekam moze juz ktos testy zrobił w swojej PNce :hmm:

: czw maja 18, 2006 12:21
autor: wójaszek
ty zrób test tak wzorując sie na tym co napisał Pinhead,

: czw maja 18, 2006 13:13
autor: zbyszegk
A ja jeszcze auta nie mam, w poniedziałek będzie...

: czw maja 18, 2006 13:47
autor: mosquitosound
a co jak ktoś ma PN+gaz

[ Dodano: Czw Maj 18, 2006 16:47 ]
czy da rady

: czw maja 18, 2006 14:47
autor: azizi
Czy ktoś próbował tego bajeru z silnikiem 2.0 ADY w Mk3 GTI? Wiem że kolego próbował w 2E i nie dało mu to nic chyba.

: czw maja 18, 2006 15:02
autor: lolo_golf
No wlasnie a jak to jest w mk3?Bo tam obudowa filtra zasysa powietrze z pod zderzaka. Od filtra idzie pionowa w doł rura srednicy reki i konczy sie tak jak zderzak.Na koncu jest zaslepiona tylko jest taki mały otwór(1cm) :chytry: To tą zaslepke trzeba wyciagnać?

: czw maja 18, 2006 23:40
autor: Polgi
Ja wyciągnołem to w G60 dzwiek powalił mnie...dodałem jeszcze sportowa wkładke i wogle juz daje czadu... :bajer:

A kolega w PF-ie wywalił tez to agresja mu sie właczyła i brzmi jak prawdziwe GTI ;)
a na dłuższa mete nic sie nie dzieje ziomek corrado G60 jeździ juz tak długo długo bez dyfuzorka i bez klopotów :bigok:

pozdro

: ndz maja 21, 2006 20:07
autor: hasek
hmmm ...
widze że ciekawe rzeczy tu piszecie. ja w swoim RP jak go kupiłem 2 lata temu to też miałem w puszcze od filtra wycietą od dołu dziurę :bajer: ale nie wiedziałem o co chodzi i od razu to zakleiłem za pomocą żywicy i włókna :kac:
teraz po czasie czytam że spora ekipa robi dziury specjalnie :bigok:
ciekawe jak to wpływa na zużycie gazu, sprawdzał już ktoś ??

: ndz maja 21, 2006 20:22
autor: Pinhead
Przy puszcze filtra jak w RP głupotą jest wycinanie dziur. Wystarczy wyjąć dyfuzor i mamy otwór na przedniej ściance filtra dużo większy od średnicy rury z dolotu.
Spalanie gazu idzie w góre jeśli używa się wysokich obrotów. Nie ma wzrostu mocy za darmo :) A że wysokie obroty robią się mocniejsze i ładnie brzmią to i styl jazdy może się zmienić co przekłada się na spalanie :satan:

: ndz maja 21, 2006 21:03
autor: hasek
Pinhead ty u siebie masz wywalony ten plastik? jak się wogóle kształtuje spalanie u ciebie na LPG ?

ciekawe co jaki czas wymieniacie u siebie filtr powietrza po tego typu zabiegach :helm: bo nie ma co ukrywać ze syfu to zbiera się tam nie mało.

: ndz maja 21, 2006 22:14
autor: Pinhead
Mam wywalony ten plastik, jego fotki zamieściłem na wcześniejszych stronach tego wątku. Spalanie LPG w mieście jest na poziomie 10-11l/100km w lecie przy dynamicznej jeździe. Na trasie od 9 do 11l/100km. Ekonomicznie nie jeźdze bo nie po to kupiłem 1.8 aby jeździć jak 1.3 ;)
Filtr powietrza syfi się tak samo jak z dyfuzorem, bo niby czemu miał by bardziej syfić. Wieksze kawałki (np.liście) i tak zostają w puszcze filtra.