Strona 6 z 21

: ndz mar 04, 2007 18:54
autor: opał
zatarte /przytarte łożysko mc phersona, czyli u góry amorka

: ndz mar 04, 2007 21:48
autor: Czarna1979
Chomik
u mnie też trzeszczało, wymieniłem płyn od wspomagania i jak ręką odjął.
Jeśli piszczy to być może trzeba pasek wymienić.
nie pozostaje mi nic innego jak do jakiegoś mechanika podjechać - dzięki :)

[ Dodano: 04 Mar 2007 20:56 ]
opał
zatarte /przytarte łożysko mc phersona, czyli u góry amorka
czyli przyczyn może być więcej? mam nadzieję że to nic poważnego, bo trochę mi już ten Golfik konto uszczuplił jak na początek :/

: pn mar 05, 2007 01:12
autor: Street Fighter
Street Fighter - a co dokładnie robiłeś z tą przepustnicą? Możesz opisać co i jak robiłęś?
Pojechałem do mechanika. 30 zł za czyszczeni wziął. Adaptacji nie mógł zrobić bo jakieś sterowniki nie pasowały. Powiedział że obroty po 300km powinny sie uspokoić, ale sie nie uspokoiły. Pojechałem na adaptacje do ASO. Zrobiłem od razu diagnostyke silnika i wzieli za to razem 100zł. Za samo wgranie ustawień nie pamiętam ile było...

: pn mar 05, 2007 15:26
autor: Śmietan
Ale nie widziałeś jak ten mechanik czyścił tą przepustnicę bo ja sam czyściłem i robiłem to za pomocą szmatki nawilżonej w denaturacie i słyszałem ze denaturat nie wskazany. Ale wszystko jest OK wiec tak pytałem profilaktycznie

: wt mar 06, 2007 00:05
autor: Arti51
Niskie zawieszenie można troszkę podnieść stosując tulejki z Octavi RS . do kupienia w salonach Skody . VW tego nie sprzedaje . Do wyboru są bodajże trzy wysokości tulejek , ale teraz nie pamiętam jakie . Ja osobiście tego nie stosowałem ale znajomy założył do MK4 i był bardzo zadowolony.

Problemy Golf IV 99

: wt mar 06, 2007 10:27
autor: gostern
Witam
Czytając wasze komentarze mam wrażenie że wszystko już przeszedłem :)
Moje autko ma 157 tys. Kupiłem jak miał 134 tyś. Ogólnie nie jest zle ale chwytają do przypadłości opisywane przez przedmówców.

1. Wymieniłem już miskę olejową - zdecydowanie za niski trę o krewężniki i kamienie - dla porównania tą sama trasę pokonywałem bez zająknięcia laguną a moim golfikiem z sercem na ramieniu. Osłonę przy przedmin zderzaku juz nie wiem ile razy montowałem. Jeśli mam ktos jakiś pomysł co z nią zrobić to proszę.
2. Przy jeżdzie ponad 80 km i hamowaniu bicie kierownicy - pewnie tarcze hamulcowe.
3. Ostatnio mam problem z przyśpieszaniem wciskam na 2-3 gaz do końca a on się nie zbiera - jeszcze nic z tym nie zrobiłem - paliwo wlałem lepsze ale nie pomogło.
4. Tylna wycieraczka - przerywała - rozebrałem ją cos pogrzebałem nasmarowałem - jeszcze działa zobaczymy jak długo.
5. Swiatło w kabienie przy otwieraniu drzwi kierowcy jakies 6 miesięcy temu przestało działać a pożniej wróciło i działa.
6. Podświetlenie deski - czasami gaśnie.

poza tym wszystko ok. lubie to autko.

pozdrawiam
Gostern

: wt mar 06, 2007 11:49
autor: Street Fighter
gostern, Masz silniczek 1.6 SR?

: wt mar 06, 2007 11:58
autor: gostern
Street Fighter: Tak

: wt mar 06, 2007 12:12
autor: Street Fighter
gostern pisze:Ostatnio mam problem z przyśpieszaniem wciskam na 2-3 gaz do końca a on się nie zbiera - jeszcze nic z tym nie zrobiłem - paliwo wlałem lepsze ale nie pomogło.

Jak uda Ci dojść do tego co jest nie tak to daj znać oki?. Większość SR-ów tak ma, ale nikt nie wie dlaczego tak sie dzieje.

: wt mar 06, 2007 12:19
autor: gostern
Wcześniej było wszystko ok. Jeżdził dobrze, ładnie się zbierał. Pojadę w przyszłym tygodniu do mechanika to zobacze.

: pn mar 26, 2007 22:13
autor: jacekwwa
Czesc wszystkim :)

Wlasnie od tygodnia jestem uzytkownikiem MK4 z silniczkiem 1,4 16V - prod.99. Przejechane wg licznika 168 tys.

Moje obserwacje po przejechaniu pierwszego 1000 km:
- rzeczywiscie gumy na plastikach tandeta (dla pocieszenia to samo sie dzieje w Touranie tescia z 2004 roku ;))
- nisko osadzony silnik (juz przytarlem pare razy na wiejskiej drodze...wczesniej jezdzilem escortem i poganialem po tej samej 40-50 km/h i nic sie nie dzialo. teraz nie przekraczam 10...)
- oczywiscie brak oslony pod silnikiem
- wycieraczki przod, tak jak u Was - na poczatku (zaraz po kupnie) chodzily kiepawo, teraz jakby sie troche rozkrecaly (dla pocieszenia - ten sam problem mialem w esku i ten sam problem pojawia sie w focusach i xsarach, megankach)
- "krotka" ale mocna III (dla porownania w xsarze 1,4 8V 75 KM mozna pociagnac do 130 km/h spokojnie, eskiem 1,6 16V ZETEC do 140 km/h)
- z tylnej wycieraczki plyn cieknie mi po klapie (wyglada jakby ulamana dysza??) wiecie cos na ten temat blizej?

Co jeszcze ??? Hmmm na razie jestem zachwycony :)

Zero korozji (samochod nie byl bity)
Praca zawieszenia to poezja (cicho i komfortowo a - jak w nowym samochodzie)
Fantastyczne trzymanie boczne (oczywiscie jak na standardowe fotele)
Rewelacyjne patenty typu haczyk w polce bagaznika, zasłona słońca nad lusterkiem itd.
Rewelacyjna jasność świateł mijania
Zwrotność b. dobra
Jak na 75 KM to rwie że hej - II i III w miescie fantazja :satan: szkoda ze predkosc v-max niezbyt wysoka :( nie udalo mi sie rozhulac wyzej niz 180 :( (licznikowo oczywiscie - opony seria 175/80-takie jak w traktorze :grin: )

: wt mar 27, 2007 00:17
autor: Chomik
jacekwwa pisze:- z tylnej wycieraczki plyn cieknie mi po klapie (wyglada jakby ulamana dysza??) wiecie cos na ten temat blizej?
Ja poszedłem po najmniejszej linii oporu i wywaliłem wycieraczkę teraz jeżdże z korkiem w szybie :bigok: , szkoda że szukajka nie działa bo była już mowa o tym jak to naprawić ale ja niestety nie pamiętam. Może ktoś inny ci pomoże ;)

: wt mar 27, 2007 00:26
autor: Seaman
jacekwwa pisze:
- z tylnej wycieraczki plyn cieknie mi po klapie (wyglada jakby ulamana dysza??) wiecie cos na ten temat blizej?
a nie jest po prostu zle ustawiona i wali ci w dol? przypatrz sie gdzie rozpyla i ustaw precikiem (ale nie igla bo zniszczyc dysze mozna)

: wt mar 27, 2007 08:15
autor: Wojtek0423
Golf 1.4 16 v 135000 km

1 spryskiwacz tylnej klapy
2 wyłącznik oświetlenia w tylnej klapie
3 przewód hamulcowy lewy tył

Spalanie oleju niewielkie 0,2 litra na 2500 km