Strona 6 z 9

: śr lut 15, 2006 15:50
autor: shade_
maro pisze:Panowie a spotkal sie juz ktos z bateria 12 V pestką o srednicy do 2 cm ?? Bo pytalem u siebie i nie ma, a bez tego nie dorobie plytki
watpie, kiedys kombinowalem i wykombinowalem, ze mozna uzyc 4 bateri 3V (szeregowo, jedna na drugiej ;) )tych najcienszych. Ich wysokosc spokojnie sie "zamknie" w 2cm, a nie wiem czy nawet nie w 1cm.

: śr lut 15, 2006 23:07
autor: maro
Tez nad tym myslalem, ale gdzie to potem zmiescic w scyzoryku jezeli tamta bateria ma pewnie max 3 mm, myslalem jeszcze zeby polaczyc je szeregowo i umiescic obok siebie taki kwadrat zrobic z nich. Czy moze ktos napiusac jaka grubosc mniej wiecej ma ta bateria w scyzoryku

: czw lut 16, 2006 11:28
autor: Rydzu
Można też zrobić to tak:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

: czw lut 16, 2006 16:51
autor: maro
Troche tego nie kapuje, gosciu zlamal plytke na pol albo co?? Ja wlasnie bede tak kombinowal tylko plytke zrobie dwustronna i wtedy mi ta bateria tam wejdzie

: pt lut 17, 2006 08:50
autor: Rydzu
Po prostu zauważył, że po jednej stronie płytki idzie tylko kilka prostych ścieżek, wywalił tą częśc płytki i przelutował przewód w miejsce ścieżek. Zyskał w ten sposób miejsce na wsadzenie baterii. Z tego co z nim rozmawiałem to zmienił też ukłąd sterujący na ten ze swojego alarmu.

: śr mar 08, 2006 12:23
autor: djmathew
Dorobilem sobie grot do scyzoryka, odpalam a tu MUKA :) Auto gasnie. Jak przyloze w okolice stacyjki stary kluczyk z tym <piiiiip> transponderem to odpala i jade :)

A czy nie da sie zakodowac tego transpondera jakos w samochodzie. Kiedys mialem w innym samochodzie zwykly immobiliser i moglem dokodowac dodatkowy pilot pod warunkiem posiadania dwoch sprawnych pilotow.

: śr mar 08, 2006 13:02
autor: inek01
djmathew pisze:Kiedys mialem w innym samochodzie zwykly immobiliser i moglem dokodowac dodatkowy pilot pod warunkiem posiadania dwoch sprawnych pilotow.
Pilot mogles, ale chyba nie immo :bajer:
Mozesz przelozyc transponder ze starego kluczyka do scyzoryka (poszukaj, bylo ostatnio opisane jak to zrobic, chyba nawet w tym poscie) i obejdzie sie bez kosztow klonowania immo.
Chyba ze koniecznie chcesz miec dwa klucze z immo...

: śr mar 08, 2006 14:03
autor: Rydzu
Nie tylko w tym poście, na mojej stronie tez jest update na ten temat

: śr mar 08, 2006 14:53
autor: djmathew
Ja wiem, ze mozna przelozyc, bo nawet jak przystawie do stacyjki stary kluczyk i odpale scyzorykiem to normalnie chodzi. Jednak wolalbym nie kombinowac z przekladaniem, a tym bardziej z placeniem 150 zl u dorabiacza kluczy...

: śr mar 08, 2006 15:39
autor: Rydzu
Skoro nie chcesz przekładać immoze starego kluczyka to musisz kupić sam transponder (są na Allegro) i dać go do zakodowania. Niestety,koszt będzie niewiele niższy niż zrobienie i wkodowanie nowego kluczyka z Immo

: śr mar 08, 2006 16:05
autor: inek01
rydzu pisze:Skoro nie chcesz przekładać immoze starego kluczyka to musisz kupić sam transponder (są na Allegro)
rydzu, jak mozesz to wrzuc link, bo jak kiedys szukalem to byly tylko II i III.

: śr mar 08, 2006 16:20
autor: Rydzu
Przecież to właśnie transponder do III powinien być ?

To powinno być coś takiego
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=90561445

Mozesz zapytać się sprzedawcy czy będzie pasował do Mk III

: śr mar 08, 2006 16:25
autor: inek01
rydzu pisze:Przecież to właśnie transponder do III powinien być ?
W Mk3 ? :bajer:
Przeciez w Mk3 jest immo I generacji.
A co do tego goscia, to kiedys juz napisalem pytanie.
Niestety zadnej odpowiedzi...

: śr mar 08, 2006 16:38
autor: Rydzu
Widzisz, ja pisze o generacji Golfa a ty o generacji Immo i stąd ta rozbieżność.
Skoro tobie nie odpisał to może komuś innemu odpisze. :helm: