Strona 6 z 6
: śr maja 09, 2007 16:57
autor: kaczor4011
To_mas pisze:A tylko na postoju czy cały czas jest ta sama róznica
caly czas jak przeciagne silnik do maxa to brakuje skali
![panna :panna:](./images/smilies/panna.gif)
To_mas pisze:Bo jeśli cały czas by była ta sama róznica to mazna by to było skorygować
mozna skorygowac potencjometrem ktrory jest w zegarach ale nie wiem czy o tyle
: śr maja 09, 2007 17:11
autor: To_mas
Jak bede mieć troche kaski to moze sie tym zajme
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
))) Ale to czasu i kasy trezba a narazei są wazniejsze wydatki
A gdzie w Mk3 ten impulsator jest umiejscowiony ??
: śr maja 09, 2007 17:32
autor: kaczor4011
To_mas pisze:A gdzie w Mk3 ten impulsator jest umiejscowiony
w skrzyni biegów tam gdzie slimak od linki(wykrecasz slimak i dajesz impulsator)
: śr maja 09, 2007 17:46
autor: zielu
a jak sie ma impulsator do rozmaru kuł
przy zmianie na wieksze nie bedzie z baardzo oszukiwać
np na 15"
i jak to sie ma do róznych liczników... np z vr6 do 260km/h i do zwykłe 220k/h... to taki sam impulsator
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
: śr maja 09, 2007 19:28
autor: Jacenty80
Jest jeszcze coś takiego jak Distance Pulse Number... może oszukiwać na przejechanej odległości. Jest taka tabelka na
www.rydzu.pl w dziale porady-menu serwisowe licznika.
[ Dodano: Sob Maj 26, 2007 8:12 am ]
Podłączyłem zegary od mk3 i wszystko działa juak trzeba:). Kostka od mk2 pasuje na 100%. Musiałem sygnał do obrotomierza z Halla pociągnąć, bo z cewki obrotomierz wariował. Ale wszystko gra i buczy:). Teraz muszę to wpsaować do dechy i do ramki.
: pt mar 14, 2008 20:22
autor: fasd
a wiec tak do jakich pinow podlaczyc kable od impulsatora?jeden do pinu 27 a nastepne?
co to za wejscie co jest zaznaczone na foto?
i jak podlaczyc mfa mk2 do zegarow mk3??
![Obrazek](http://images32.fotosik.pl/178/6098806c4d619b61m.jpg)
: wt kwie 01, 2008 10:41
autor: Dioda83
Z impulsatora masz 3 przewody, (+), masa i sygnałowy, a na resztę odpowiedziałeś sobie sam
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
: sob lip 05, 2008 22:53
autor: Jacenty80
Ja juz jestem po przekładce zegarów z mk3. Aby było łatwo i sprawnie trzeba spełnic dwa warunki - instalka na jedną kostkę i miękka deska.
Jeżeli mamy jedną kostkę, to kwestia zamiany kilku kabelków i dołozenia kilku. Miękka deska ma tą zaletę, że uchwyty do zegarów można od dołu odkręcić i troche je podoginać do zegarów z mk3:).
Ja sobie dałem radę na parkingu pod blokiem bez specjalistycznego sprzętu.Zegary są z Cordoby po założeniu tarcz od Gralika podświetlonych 28 ledami (z tym było najwięcej zabawy:). Dzieki takim zegarom mam kontrolkę rezerwy paliwa, włączonych świateł i świateł przeciwgielnych:).
[ Dodano: Sob Lip 05, 2008 11:02 pm ]
Kilka fotek dla zobrazowania efektu:).
: ndz lip 06, 2008 08:21
autor: PitrekT
fasd pisze:co to za wejscie co jest zaznaczone na foto?
To zaznaczone gniazdo jest złączem diagnostycznym licznika
: pt lip 02, 2010 21:45
autor: ksiadzt
witam moze ktoś napisac ten pinout licznika mk3 bo jest od mk2 a mk3 brakuje