Licznik od MK3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » śr maja 09, 2007 16:57

To_mas pisze:A tylko na postoju czy cały czas jest ta sama róznica
caly czas jak przeciagne silnik do maxa to brakuje skali :panna:
To_mas pisze:Bo jeśli cały czas by była ta sama róznica to mazna by to było skorygować
mozna skorygowac potencjometrem ktrory jest w zegarach ale nie wiem czy o tyle


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr maja 09, 2007 17:11

Jak bede mieć troche kaski to moze sie tym zajme :)))) Ale to czasu i kasy trezba a narazei są wazniejsze wydatki :P


A gdzie w Mk3 ten impulsator jest umiejscowiony ??



Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » śr maja 09, 2007 17:32

To_mas pisze:A gdzie w Mk3 ten impulsator jest umiejscowiony
w skrzyni biegów tam gdzie slimak od linki(wykrecasz slimak i dajesz impulsator)


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » śr maja 09, 2007 17:46

a jak sie ma impulsator do rozmaru kuł :?:

przy zmianie na wieksze nie bedzie z baardzo oszukiwać :?:

np na 15" :?:

i jak to sie ma do róznych liczników... np z vr6 do 260km/h i do zwykłe 220k/h... to taki sam impulsator :?:


Obrazek

Jacenty80
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: śr lis 24, 2004 22:08
Lokalizacja: Wrocław/Sulechów
Kontakt:

Post autor: Jacenty80 » śr maja 09, 2007 19:28

Jest jeszcze coś takiego jak Distance Pulse Number... może oszukiwać na przejechanej odległości. Jest taka tabelka na www.rydzu.pl w dziale porady-menu serwisowe licznika.

[ Dodano: Sob Maj 26, 2007 8:12 am ]
Podłączyłem zegary od mk3 i wszystko działa juak trzeba:). Kostka od mk2 pasuje na 100%. Musiałem sygnał do obrotomierza z Halla pociągnąć, bo z cewki obrotomierz wariował. Ale wszystko gra i buczy:). Teraz muszę to wpsaować do dechy i do ramki.



Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: fasd » pt mar 14, 2008 20:22

a wiec tak do jakich pinow podlaczyc kable od impulsatora?jeden do pinu 27 a nastepne?

co to za wejscie co jest zaznaczone na foto?

i jak podlaczyc mfa mk2 do zegarow mk3??

Obrazek


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
Dioda83
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn mar 14, 2005 13:31
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: Dioda83 » wt kwie 01, 2008 10:41

Z impulsatora masz 3 przewody, (+), masa i sygnałowy, a na resztę odpowiedziałeś sobie sam :bigok:


SPRZEDAJĘ
Mój Mk2
Obrazek
www.wsercupolska.org

Jacenty80
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: śr lis 24, 2004 22:08
Lokalizacja: Wrocław/Sulechów
Kontakt:

Post autor: Jacenty80 » sob lip 05, 2008 22:53

Ja juz jestem po przekładce zegarów z mk3. Aby było łatwo i sprawnie trzeba spełnic dwa warunki - instalka na jedną kostkę i miękka deska.
Jeżeli mamy jedną kostkę, to kwestia zamiany kilku kabelków i dołozenia kilku. Miękka deska ma tą zaletę, że uchwyty do zegarów można od dołu odkręcić i troche je podoginać do zegarów z mk3:).
Ja sobie dałem radę na parkingu pod blokiem bez specjalistycznego sprzętu.Zegary są z Cordoby po założeniu tarcz od Gralika podświetlonych 28 ledami (z tym było najwięcej zabawy:). Dzieki takim zegarom mam kontrolkę rezerwy paliwa, włączonych świateł i świateł przeciwgielnych:).

[ Dodano: Sob Lip 05, 2008 11:02 pm ]
Kilka fotek dla zobrazowania efektu:).
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
PitrekT
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sty 11, 2005 20:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: PitrekT » ndz lip 06, 2008 08:21

fasd pisze:co to za wejscie co jest zaznaczone na foto?
To zaznaczone gniazdo jest złączem diagnostycznym licznika



Awatar użytkownika
ksiadzt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
Lokalizacja: pleszew
Kontakt:

Post autor: ksiadzt » pt lip 02, 2010 21:45

witam moze ktoś napisac ten pinout licznika mk3 bo jest od mk2 a mk3 brakuje


[url=http://miniurl.pl/56681][img]http://img689.imageshack.us/img689/1438/zakonczeniekalisz7a.th.jpg[/img][/url]

replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 341 gości