sprzęgło sasch czy luk

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

marcuso86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: ndz cze 21, 2009 11:23
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Post autor: marcuso86 » pt paź 30, 2009 17:54

Raczej większość ludzi daje opinie zdecydowanie na plus. Zobaczymy jak bedzie. Ja zdecydowałem sie przejsc na jednomas z tego względu ze po wsadzeniu wiekszych wtrysków dwumas zaczął walić po pierwszym dniu a po paru następnych tygodniach juz były lekkie uślizgi wiec dziekuje juz seryjnemu sprzęgłu.



Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » pt paź 30, 2009 17:58

marcuso86 pisze:po wsadzeniu wiekszych wtrysków dwumas zaczął walić po pierwszym dniu a po paru następnych tygodniach juz były lekkie uślizgi
u mnie chodził bez zarzutu nawet po modach - dopiero usłyszałem trochę sprzęgło w ostatnim okresie czyli po około 8 miesiącach od modów a tylko dlatego bo przeciągałem dosyć ciężką przyczepę kempingową i trochę przypaliłem sprzęgło - ale nadal jeździ bez problemu - nie ślizga się ale denerwuje mnie delikatne chrobotanie i dlatego decyduje się na wyminę wcześniej


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

marcuso86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: ndz cze 21, 2009 11:23
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Post autor: marcuso86 » pt paź 30, 2009 18:58

Niech ktoś sie tylko wypowie jakie są ceny i czy to sie opłaca http://moto.allegro.pl/item788439735_sp ... _ceny.html



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pt paź 30, 2009 19:32

marcuso86, moim zdaniem tak , opłaca sie :) bo normalnie kosztuje cos kolo 500, ale czasami warto dac troszeczke więcej i miec jakas gwarancje, jakis kontakt, goscia za ladą i ewentualny zwrot, a tutaj odsłyłaj , dzwon, kombninuj ...
cena przystępna.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

marcuso86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: ndz cze 21, 2009 11:23
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Post autor: marcuso86 » pt lis 13, 2009 19:42

rav_tdi pisze:SPROSTOWANIE!!

Otóż problem rozwiązany!!

Wszystko pasuje jak ulał, wina leży w moim niedobudzeniu sie po 12h trasie + wesele (na zajutrz) + poprawiny i dopiero dzisiaj źle spałem co znaczy że sie wyspałem :blush: :grin: :blush: :grin:

Wystarczyło obrócić docisk we właściwy sposób, bo pasuje tylko w jednym miejscu, a ja przekręcałem ze 20x, ale nie trafiłem na dobre usytuowanie, bo motałem z tymi dużymi otworami...

Sorka za zamieszanie, ale może ktoś w przyszłości uniknie takiego BYKA!!

www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c5ae2e087ac86576.html

www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9ad5250a6814a1bc.html

www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/458ce7bf0eff1c2d.html

Na fotach widać jak wszystkie bolce siedzą tam gdzie powinny!!

PozdoVWionka

[ Dodano: 05 Cze 2009 15:36 ]
Witam ponownie!

Jestem po zmianie sprzęgła iiiii.... wsio ok, ale jest to ALE:

Pedał sprzęgła chodzi bardzo mięciutko teraz, to może i zaleta
Niestety autko straciło dość sporo na elastyczności, to z pewnością wada
Zniknęły drgawki podczas przyśpieszania i podczas dojeżdżania do świateł
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... &start=540

Czyli są plusy i jest minus, ale decyzje każdy podejmuje sam...
Ja tez kupiłem wszystko wg numerów czyli zamach VW 037 105 273C i sprzegło sachs NR 3000 332 001 i tez miałem lekką zamote jak to zlożyć, musialem przejechać pilniczkiem leciutko jeden otwór zeby wszystko weszło. Co do cen to ja kupiłem w sklepie sachsa za równe 400zł (po lekkiej negocjacji) a luka gosciu miał za 390 wiec pomyslałem ze te 10zl nie robi az takiej różnicy. Dodam ze wszystkie elemęty są sachs (ponieważ niektórzy pisali ze sachs czasem ładuje luka do swoich zestawów).
Ostatnio zmieniony ndz lis 15, 2009 13:38 przez marcuso86, łącznie zmieniany 4 razy.



Awatar użytkownika
subt
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: wt sie 12, 2008 16:48
Lokalizacja: P-w / W-wa

Post autor: subt » śr lis 18, 2009 10:37

rav_tdi pisze: Jestem po zmianie sprzęgła iiiii....

Pedał sprzęgła chodzi bardzo mięciutko ...
Niestety autko straciło dość sporo na elastyczności
Co to znaczy że auto straciło na elastyczności? przecież przełożenia na skrzyni biegów się nie zmieniły, a chyba nowe sprzęgło nie ma problemu żeby przenieść moc? rav_tdi możesz rozwinąć swoją uwagę, nie bardzo ją rozumiem. Dzięx



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr lis 18, 2009 10:42

zapewne kolega przyzwyczaił sie do jazdy na ślizgajacym się sprzegle, mógł je sobie szybko puścić a auto nie szarpało.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

sebu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: śr gru 09, 2009 19:44
Lokalizacja: zielonka

Post autor: sebu » ndz sty 03, 2010 02:45

witam przeczytałem cały temat i już wiem co mam zrobić z dwumasą :axe:
dziękuje koledzy :okej:


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podania przyczyny.
octavia 110 km
sprzęgło od G 60 miękka jazda
REGULAMIN CZASAMI SKŁANIA DO REFLEKSJI.

Awatar użytkownika
tom17
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 428
Rejestracja: wt kwie 22, 2008 20:22
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: tom17 » ndz sty 03, 2010 15:26

tomekzabrze pisze:jesli chodzi o wyboir spzregla miedzy lukiem a sachsem to bardzo czesto jest tak ze luk w srodku niektore modele ma np zestawy z sachsa firmie np nie oplaca sie otwierac produkcji na dany model sprzegla i kupuja wiekszosc ilosc od firmy sachs i pakuja w swoje pudelka........... ( sach sbyl drozszy o 160zl w hurcie)

dla przykladu do siebie zamowilem spzreglo luka to arl a w srodku byl sachs
drugi przyklad ( pracuje w sklepie)...... do wiekszosc francuzow w sprzegl;ach sachsa sa wkladane valeo w srodku mimo np ze sachs jest drozszy od valeo o 200zl :)

luk i sachs robia bardzo dobre spzregla
dokładnie. też to zauważyłem więc dyskusja które sprzęgło jest lepsze nie ma raczej sensu


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20575][img]http://www.motostat.pl/user_images/20575/icon1.png[/img][/url]

BORYS22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 466
Rejestracja: ndz lis 22, 2009 22:56
Lokalizacja: krzeszowice (reszta świata)
Kontakt:

Post autor: BORYS22 » ndz sty 03, 2010 17:13

chcesz wydc wiecej pieniedzy kup firmy SASCH ja mam z LUK-a i jestem zadowolony wazne jakim budrzetem dysponujesz bo obie firmy sa dobre i polecane wiec wybor nalerzy do ciebie ostateczny :bigok: :bigok:


Golf III 1.8 benz z LPG
Passat B5 1.9 TDI AFN
obecnie VW GOLF 4 variant 1.9 tdi ALH

VOLKSWAGEN Golf IV variant . BORYS

marcuso86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: ndz cze 21, 2009 11:23
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Post autor: marcuso86 » ndz sty 03, 2010 17:23

I tez ważne jest to jak różnią sie od siebie cenowo oba zestawy ja np mogłem miec luka za 390 a sachsa za 400 wtedy to nie robi różnicy ale jeśli miał bym dopłacić 100zł do sachsa zeby tylko mieć pudełko z napisem sachs to wg mnie mija sie to z celem. :bajer:



BORYS22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 466
Rejestracja: ndz lis 22, 2009 22:56
Lokalizacja: krzeszowice (reszta świata)
Kontakt:

Post autor: BORYS22 » ndz sty 03, 2010 17:36

marcuso86, popieram :partyman:


Golf III 1.8 benz z LPG
Passat B5 1.9 TDI AFN
obecnie VW GOLF 4 variant 1.9 tdi ALH

VOLKSWAGEN Golf IV variant . BORYS

Awatar użytkownika
bicker83
KIEROVWNIK
KIEROVWNIK
Posty: 418
Rejestracja: pt mar 13, 2009 02:34
Lokalizacja: GSL / IRL
Kontakt:

Post autor: bicker83 » pn sty 04, 2010 16:15

Jedyna roznice jaka ja zauwazylem pomiedzy schsem i lukiem to to ze sachsa jest duzo mieksze. na poczatku trudno mi bylo sie przyzwyczaic do sachsa bo praktycznie nie czuc go pod noga :P
POZDRO


[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]

Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]

marcuso86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: ndz cze 21, 2009 11:23
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Post autor: marcuso86 » pn sty 04, 2010 16:52

Ja tez miałem na początku takie wrażenie. Ale jakos to minęło z czasem i teraz wyraźnie czuje je juz pod nogą. Ale i tak co nie wejde do innego auta (nawet znacznie nowszego) to mówie "ło kur... tu to chodzi jak w traktorze" :bajer:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 342 gości