Strona 6 z 69

: pn kwie 28, 2008 22:28
autor: szysz61
Greg dzięki za zainteresowanie tematem i wyjaśnienia.
Czyli jeżeli mój licznik ma nr 1J0 920 802E to na pewno nie ma FISa ?

: pn kwie 28, 2008 22:33
autor: czajaa22
No to mnie greg pocieszyles hehe pin mam do nowego licnzika tylko i to powinno wystarczyc z tego c osie orientuje. Dzieki za instrukcje juz ja wczesniej widzialem wiec teraz tylk oczekam na kluczyk nowy w razie gdyby mi sie nie udalo dodac starych kluczy do nowego licznika. Zostawie sobie jeden stary do starego licnzika zebym mogl w razie czego odpalic furke. To pozdro koledzy jak macie jeszcze jakies rady to chetnie wyslucham.

: pn kwie 28, 2008 22:54
autor: greg
szysz61 pisze:Czyli jeżeli mój licznik ma nr 1J0 920 802E to na pewno nie ma FISa ?
no chyba sam widzisz

: wt kwie 29, 2008 07:28
autor: seti
czajaa22 pisze:pin mam do nowego licnzika tylko i to powinno wystarczyc z tego c osie orientuje
możesz zdradzić więcej szczegółów, bo wszędzie gdzie ja szukałem to przy procedurze adaptacji potrzebne były oba PINy, do nowego i starego licznika

: wt kwie 29, 2008 07:58
autor: greg
seti pisze:możesz zdradzić więcej szczegółów, bo wszędzie gdzie ja szukałem to przy procedurze adaptacji potrzebne były oba PINy, do nowego i starego licznika
też wszędzie tak czytałem a wsadziłem do swojego golfa licznik nawet z CAN i immo 3 - dopasowałem kluczyk i wszystko było ok (za wyjątkiem obrotomierza - bo nie mam CAN w aucie)

: wt kwie 29, 2008 09:42
autor: lukjar7
greg pisze:
seti pisze:możesz zdradzić więcej szczegółów, bo wszędzie gdzie ja szukałem to przy procedurze adaptacji potrzebne były oba PINy, do nowego i starego licznika
też wszędzie tak czytałem a wsadziłem do swojego golfa licznik nawet z CAN i immo 3 - dopasowałem kluczyk i wszystko było ok (za wyjątkiem obrotomierza - bo nie mam CAN w aucie)
pokazauje spalanie ?? przyblizysz mi sprawe bo tez mam 1.4 i chciałbym miec spalanie itp, wystarczy mi mfa, fisa mi nie trzeba

: wt kwie 29, 2008 10:17
autor: luzipower
a wszystko inne pokazywał ? spalanie, temp, prędkość itd ? bo jeżeli tak to może skupić się na zrobieniu manewrów na obrotomierz - żeby go ożywić !

no i immo 3 pasowało ci do immo 2 ???

: wt kwie 29, 2008 10:19
autor: Marcinek
aby zaadoptować kluczyki i zegary potrzebujecie 2 pinów z nowych i starych zegarów. Zeby potem za pomoca VAG-a zgrać zegary z kluczykami. Mi to robil kolega [z]Zaprzal[/b] i kolega Tjunalaguna i jestem super zadowolony.

Ponior, te z allegro powinny podejsc bez problemu

rakczek, zegary od passata faktycznie maja tylko obudowe inna, nawet wzrokowo to widac, chyba ze po zdjeciu obudowy okaze sie figielek, najlepiej znalesc jakies i sprawdzic

: wt kwie 29, 2008 19:41
autor: czajaa22
Witam panowie informacje o tym ze nie musze miec pinu od starego licznika dostalem od kolesia z forum seata ktory robil ta porade na stronce seata. Oto co mi napisał:
wystarczy tylko zrobic tak
17 zegary
11 login ( nowych zegarow)
10 adaptacja
21 nr kanalu i tu wpisac 0 i dac SAVE
potem zrobic np 2 dla 2 kluczykow i dac SAVE
potem wkladac kluczyki i przekrecic stacyjke i nastepny kluczyk (lampka immo
powinna zgasnac ( mrygnbie i zgasnie ) to zaprogramowala kluczyk i nastepny
kluczyk)
potem 10
00 nr kanalu i SAVE
wylaczyc na 60sek stacyjke
odpalamy
pozdr, MenIB


Teraz nie wiem co robic jak juz bedzie trzeba ten pin ze starego to jak go wydobyc zeby niczego nei zepsuc? Mam vaga com i vaga tacho. W ogole po co ten pin ze starego jest potrzebny jak dodajemy nowy licznik?

: wt kwie 29, 2008 20:12
autor: seti
czajaa22 być może, że nie trzeba tych dwóch pinów, tylko wystarczy PIN od nowych zegarów, bo w tej instrukcji z forum leona jest napisane:
potem 10-adaptacja kanał 50 i wpisujemy jako nowa wartość PIN starych zegarów, dajemy zapisz , zostanie nam przepisany numer PIN i numer nadwozia z silnika do nowych zegarów.
mi to wygląda na to, że jeśli chcemy mieć w nowych zegarach stary PIN to powyższy fragment robimy właśnie w tym celu, ale oczywiście to tylko domysły. Może ktoś to potwierdzić?

: wt kwie 29, 2008 22:17
autor: czajaa22
No wlasnie albo stary pin potrzebny do przepisania przebiegu sam juz nie wiem niech inni sie wypowiedza co sie lepiej znaja. Pozdro.

: wt kwie 29, 2008 22:34
autor: luzipower
a z tym przebiegiem nie jest tak, że jest on również w kompie i jak masz przebieg większy niż w nowych zegarach to się w nich nadpiszą ? (np. masz 160, a montniejsz zegar z 54 to automatycznie zczyta 160 ?) ktoś mi tak mówił, więc chce sprawdzić wiarygodność !

[ Dodano: 29 Kwi 2008 22:54 ]
p.s. gadam z kolesiem co zrobił już adapter do zegarów do T4, obrotomierz działał, ale nie działało spalanie :-( na dniach mam do niego jechać i porobi jakieś czary z oscyloskopem w moim aucie bez can, aby poprawić to spalanie ! jeżeli wypali będzie opcja podpięcia z canem do auta bez can ! o cenie nie mówię narazie...

: wt kwie 29, 2008 23:45
autor: rakczek
luzipower pisze:a z tym przebiegiem nie jest tak, że jest on również w kompie i jak masz przebieg większy niż w nowych zegarach to się w nich nadpiszą ? (np. masz 160, a montniejsz zegar z 54 to automatycznie zczyta 160 ?) ktoś mi tak mówił, więc chce sprawdzić wiarygodność !
Nie zgadzam sie z tym sam zmienilem licznik na inny i nic nie przypisal mi. Po prostu pokazal przebieg nowego licznika

[ Dodano: 29 Kwi 2008 23:47 ]
seti pisze:zajaa22 być może, że nie trzeba tych dwóch pinów, tylko wystarczy PIN od nowych zegarów, bo w tej instrukcji z forum leona jest napisane:
Jak zmienialem wpisywalem jedynie pin z nowych zegarow.

: wt kwie 29, 2008 23:50
autor: czajaa22
Ja tez nie bardzo w to wierze ale spoko a powiedz mi rakczek ja kto jest z tymi pinami musze miec tez od starego jak chce nowy zalozyc czy wystarczy tylko od nowego i jak z kluczmi da rade stare dopasowac? Z tego co pamietam to ty robiles to chyba.