"Montaż HID"

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
arthek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 15:31
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: arthek » sob kwie 26, 2008 12:30

Późno odpowiadam, ale dzięki za info.
Zakupiłem już lampy z soczewką i w związku z tym mam pytanie, gdzie w "czwórce" najlepiej umieścić przetwornice ? Gdzie macie u siebie ?

Pozdr i dzięki


Powered by Gnój !
Ropucha > Pumpeduse Dieselicious !
VARIANT 1,9 TDI ASZ
Obrazek

pdawid81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: śr kwie 16, 2008 13:50
Lokalizacja: Mazury
Kontakt:

Post autor: pdawid81 » sob wrz 27, 2008 08:44

Witam,

Czy można zamontować HID w miejsce soczewkowych świateł przeciwmgielnych?? Tzn zamiast żarówki przeciwmgielnej wstawić HID> Pozdrawiam



Awatar użytkownika
W_I_T_E_K
...
...
Posty: 461
Rejestracja: czw lip 24, 2008 22:02
Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
Kontakt:

Post autor: W_I_T_E_K » sob wrz 27, 2008 22:25

Czy można hidy wstawić jako światła mijania i jako światła drogowe?
Potrzebne będą dwie przetwornice. Czy tak można zrobić?
I jaki zestaw teraz mam kupić? Trochę się pozmianiało od kwietnia.
Ostatnio zmieniony sob wrz 27, 2008 22:25 przez W_I_T_E_K, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
tek102m5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: czw lut 14, 2008 18:11
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontakt:

Post autor: tek102m5 » pt paź 03, 2008 12:20

Witam mam pytanko może głupie może normalne nie mam pojęcia o ksenonach dlatego pytam czy możliwe jest założenie ksenonów do seryjnych lamp w MK III ?? następne pytanie co powiedzie na ten artykuł czy ktoś sie spotkał z jakimiś nieprzyjemnościami ze strony policji ??


[color=#FF0000][/color][url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=150740[/url]

Awatar użytkownika
Pablitto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: czw lip 20, 2006 22:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Pablitto » ndz paź 05, 2008 10:18

tek102m5,
Widziałęm golfy III z ksenonem w fabrycznych lampach, nawet mk2 ktos zrobil naxenonie - szczeze to te mk2 swiacilo tak, ze sowy z drzew spadaly.. :-) Legalne to to do konca nie jest. Ja u siebie w borze załorzylem xenon, ale zmienilem lampy na soczewkowe i zalorzylem spryskiwacze lamp. Nie sprawioa to ze system jest legalny, ale- soczewka ladnie ukierunkowuje swiatlo, co powoduje ze nikogo nie oslepiam, spryskiwacze - uwazam ze niewiele daja, no ale sa. Co do regulacji wysokosci - sam pilnuje pokretlem zeby nie swiecily za wysoko jak zaladuje pare osob i zapakuje bagaznik. Dodam, ze ma to te wyzszosc nad automatyczna regulacja wysopkosci podczas mgly - kolo w vectrze c na fabrycznym xenononie klnie na nie podczas mgly, przewmgielne nie pomagaja - a tak moge sobie opuscic nizej i jest troche lepiej. Do tego artykulu nalezalo by dodac, ze aby zestaw byl w pelni homologowany, na lampie nie wystarczy napis E cos tam, ale jeszcze homologacja na xenon, czyli DC lub HCR 9 pod halogen HC lub HCR).
Podsumowujac jak wkaldac xenon to lepiej wkladac w soczewke, nie wali po oczach 9jak sie pilnuje wysokosci swiecenia) i tyle, misiakow sie nie boje, nigdy sie o to nie czepiali. A no i mam barwe temp. 4300K, nieweile sie rozni barwa od żarówki halogenowej na soczewce - w ciagu dnia bynajmniej, co jest mniej przypałowe jak coś)



GRINGO
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pn paź 27, 2008 11:14
Lokalizacja: Brzeg Dolny / Wrocław
Kontakt:

Post autor: GRINGO » pt mar 06, 2009 12:35

Witam wszytkich
Mam Golfa MK4 TDI jakiś czas temu kupiłem sobie lampy z soczewką i zestaw Xenon HID 5000K z cienką przetwornicą , wczoraj poskładałem to wszystko i na próbe wpiełem do auta. Okazało sie że wszystko świeci ladnie pięknie,ale coś jednak coś nie halo z moimi zegarami,blaty podświetlały się cały czas pomimo wyłączenia świateł. Żadna kontrolka nie dzialała a licznik od kilometrów wskazywał tylko --------. Czy ktoś może wiedzieć jaka jest tego przyczyna? Czy coś można zrobić zeby to dzialało? Widze wiele MK4 na HIDach i one jakoś jeżdzą a u mnie problem który nie powinien wystąpić. Z góry wielkie dzieki za wszelkie porady

Pozdro



Awatar użytkownika
Pablitto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: czw lip 20, 2006 22:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Pablitto » pt mar 06, 2009 12:44

Może jakiś zwarcie ci idzie? Albo jakiś skok napięcia miałeś.. Próbowałeś co sie dzieje przy odpięciu przetwornic?
Prostym sposobem na obejście tego, jest założenie przekaźników, takich samych jak w mk3 - porad jest sporo. Wówczas przetwornica dostaje prąd bezpośrednio z aku, nie obciążasz reszty elektryki. Dodatkowy plusem jest to, że nie powinno wówczas zakłócać radia (tak mi się wydaje..)



GRINGO
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pn paź 27, 2008 11:14
Lokalizacja: Brzeg Dolny / Wrocław
Kontakt:

Post autor: GRINGO » pt mar 06, 2009 12:55

Jak narazie niczego nie próbowałem bo jak zobaczyłem ze dzieją sie jakieś jaja to wypiełem nowe lampy i wpielem stare,do tego musialem odczepic klemy z akumulatora żeby wszystko wróciło do normy bo bez tego pomimo odpięcia lamp z xenonem blaty dalej sie świeciły i zadna kontrolka nie chciala sie odezwać....a najsmieszniejsze było to ze pomimo wyjęcia kluczyka ze stacyjki to dalej sie swiecilo i wskaznik od paliwa pokazywal caly czas jego poziom.
Dzisiaj spróbuje jeszcze jeden sposob,poodpinam klemy,podepne lampy i dopiero wtedy puszcze prąd wpinając znowu klemy....moze to podziała a jak nie to ręce mi opadna...
P.S. o jakim przekaźniku mówisz? od samego rana przekopuje forum,czytam ze wiele MK4 ma takie same lampy jak moje i pozakładane do nich xenony i wszystko chodzi....nie wiem gdzie jest przyczyna....:(
Za wszystkie porady wielkie dzieki :)



Awatar użytkownika
Pablitto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: czw lip 20, 2006 22:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Pablitto » pt mar 06, 2009 14:24

Ja bym szukał przyczyny w przetwornicach, skoro na normalnych żarówkach wszystko działa (rozumiem że sprawdzałeś te nowe lampy z żarówkami?? jak nie to sprawdź - będziesz wiedział czy to wina lamp - coś źle z kablami - czy kwestia przetwornic) . Musi ona coś mieć nie tak, że błedy sypie. Jak podepniesz teraz vaga, pewnie coś pokaże.
Odpusc sobie kombinowanie z kolejnością podłączania klem itd. Ja nic nie kombinowałem u siebie, inni podejżewam też - po prostu to ma działać.
A przekaźniki to ludzie je najczesciej zkałdają do mk3.
Chyba nr 86 czy 87. Dajesz impuls na przekaźnik z włącznika świateł, przekaźnik zamyka obwód i puszcza prąd z aku. Schematy na pewno znajdziesz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... B6wiate%B3
Ale najpierw sprawdź czy lampa działa na żarówkach normalnych.



GRINGO
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pn paź 27, 2008 11:14
Lokalizacja: Brzeg Dolny / Wrocław
Kontakt:

Post autor: GRINGO » pt mar 06, 2009 15:28

Dzieki kolego za informacje,ale w tym czasie dokonałem kolejnej próby wg mojego patentu z klemami od aku i wszystko juz jest OK :) nie wiem moze wczesniej coś źle poszło i dlatego ześwirował samochód,ale teraz jest wsio OK :)

P.S. powiem ze barwa 5000 K pod soczewką naprawde fajnie świeci ( chodzi mi tu o sam wygląd ) nie odbiega znacząco od ori koloru ;)....jeśli ktoś bedzie w przyszłości szukał najbardziej zblizonej barwy światła do tego jakie emituje ori xenon to polecam 5000 K, we wczesniejszym aucie mialem 6000 K tego samego producenta i było zbyt niebieskie

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Pablitto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: czw lip 20, 2006 22:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Pablitto » pt mar 06, 2009 19:34

Jak już mówisz o kolorze xenona, miałem 5000k przez 2 miesiace, jak dla mnie za bardzo "lodowe " światło w nocy. Zmieniłem na 4300, teraz jest bardziej żółte - troche lepiej w nocy sie jezdzi, i mniej sie rzuca w oczy.



GRINGO
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pn paź 27, 2008 11:14
Lokalizacja: Brzeg Dolny / Wrocław
Kontakt:

Post autor: GRINGO » wt mar 10, 2009 16:44

Kolor xenonów to juz jest akurat rzecz gustu... ;) zamontuje 5000 K i pojeżdze i dopiero wtedy bede mógł się coś wypowiedzieć :)
Pozdro



Awatar użytkownika
Diagi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: ndz lut 08, 2009 16:22
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: Diagi » wt mar 10, 2009 16:59

tek102m5 pisze:Witam mam pytanko może głupie może normalne nie mam pojęcia o ksenonach dlatego pytam czy możliwe jest założenie ksenonów do seryjnych lamp w MK III ??
Możliwe ale najgłupsze co można zrobić.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » czw lis 05, 2009 01:38

emstar pisze:witam

Mam pytanie do kogoś kto ma sporo do czynienia z oryginalną instalacja xenon:

Czy w owych autach lampy obniżają się jadąc pod górę ? Tak aby na jej szczycie nie świeciły w niebo wpylając oczka jadącym z naprzeciwka ? U siebie mam hida na soczewce i zastanawiam sie właśnie co dzieje sie w tym momencie...
Auto z ORI - instalacją posiada tzw poziomowanie .. które zapobiega właśnie oślepianiu tych jadących na wprost Ciebie. Jest to układzik montowany najczęściej na tylnej osi , lub po prostu z tyłu auta .


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 161 gości