"Montaż HID"
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- W_I_T_E_K
- ...
- Posty: 461
- Rejestracja: czw lip 24, 2008 22:02
- Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
- Kontakt:
Czy można hidy wstawić jako światła mijania i jako światła drogowe?
Potrzebne będą dwie przetwornice. Czy tak można zrobić?
I jaki zestaw teraz mam kupić? Trochę się pozmianiało od kwietnia.
Potrzebne będą dwie przetwornice. Czy tak można zrobić?
I jaki zestaw teraz mam kupić? Trochę się pozmianiało od kwietnia.
Ostatnio zmieniony sob wrz 27, 2008 22:25 przez W_I_T_E_K, łącznie zmieniany 1 raz.
- tek102m5
- Mały gagatek
- Posty: 119
- Rejestracja: czw lut 14, 2008 18:11
- Lokalizacja: Hrubieszów
- Kontakt:
Witam mam pytanko może głupie może normalne nie mam pojęcia o ksenonach dlatego pytam czy możliwe jest założenie ksenonów do seryjnych lamp w MK III ?? następne pytanie co powiedzie na ten artykuł czy ktoś sie spotkał z jakimiś nieprzyjemnościami ze strony policji ??
[color=#FF0000][/color][url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=150740[/url]
tek102m5,
Widziałęm golfy III z ksenonem w fabrycznych lampach, nawet mk2 ktos zrobil naxenonie - szczeze to te mk2 swiacilo tak, ze sowy z drzew spadaly.. Legalne to to do konca nie jest. Ja u siebie w borze załorzylem xenon, ale zmienilem lampy na soczewkowe i zalorzylem spryskiwacze lamp. Nie sprawioa to ze system jest legalny, ale- soczewka ladnie ukierunkowuje swiatlo, co powoduje ze nikogo nie oslepiam, spryskiwacze - uwazam ze niewiele daja, no ale sa. Co do regulacji wysokosci - sam pilnuje pokretlem zeby nie swiecily za wysoko jak zaladuje pare osob i zapakuje bagaznik. Dodam, ze ma to te wyzszosc nad automatyczna regulacja wysopkosci podczas mgly - kolo w vectrze c na fabrycznym xenononie klnie na nie podczas mgly, przewmgielne nie pomagaja - a tak moge sobie opuscic nizej i jest troche lepiej. Do tego artykulu nalezalo by dodac, ze aby zestaw byl w pelni homologowany, na lampie nie wystarczy napis E cos tam, ale jeszcze homologacja na xenon, czyli DC lub HCR 9 pod halogen HC lub HCR).
Podsumowujac jak wkaldac xenon to lepiej wkladac w soczewke, nie wali po oczach 9jak sie pilnuje wysokosci swiecenia) i tyle, misiakow sie nie boje, nigdy sie o to nie czepiali. A no i mam barwe temp. 4300K, nieweile sie rozni barwa od żarówki halogenowej na soczewce - w ciagu dnia bynajmniej, co jest mniej przypałowe jak coś)
Widziałęm golfy III z ksenonem w fabrycznych lampach, nawet mk2 ktos zrobil naxenonie - szczeze to te mk2 swiacilo tak, ze sowy z drzew spadaly.. Legalne to to do konca nie jest. Ja u siebie w borze załorzylem xenon, ale zmienilem lampy na soczewkowe i zalorzylem spryskiwacze lamp. Nie sprawioa to ze system jest legalny, ale- soczewka ladnie ukierunkowuje swiatlo, co powoduje ze nikogo nie oslepiam, spryskiwacze - uwazam ze niewiele daja, no ale sa. Co do regulacji wysokosci - sam pilnuje pokretlem zeby nie swiecily za wysoko jak zaladuje pare osob i zapakuje bagaznik. Dodam, ze ma to te wyzszosc nad automatyczna regulacja wysopkosci podczas mgly - kolo w vectrze c na fabrycznym xenononie klnie na nie podczas mgly, przewmgielne nie pomagaja - a tak moge sobie opuscic nizej i jest troche lepiej. Do tego artykulu nalezalo by dodac, ze aby zestaw byl w pelni homologowany, na lampie nie wystarczy napis E cos tam, ale jeszcze homologacja na xenon, czyli DC lub HCR 9 pod halogen HC lub HCR).
Podsumowujac jak wkaldac xenon to lepiej wkladac w soczewke, nie wali po oczach 9jak sie pilnuje wysokosci swiecenia) i tyle, misiakow sie nie boje, nigdy sie o to nie czepiali. A no i mam barwe temp. 4300K, nieweile sie rozni barwa od żarówki halogenowej na soczewce - w ciagu dnia bynajmniej, co jest mniej przypałowe jak coś)
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: pn paź 27, 2008 11:14
- Lokalizacja: Brzeg Dolny / Wrocław
- Kontakt:
Witam wszytkich
Mam Golfa MK4 TDI jakiś czas temu kupiłem sobie lampy z soczewką i zestaw Xenon HID 5000K z cienką przetwornicą , wczoraj poskładałem to wszystko i na próbe wpiełem do auta. Okazało sie że wszystko świeci ladnie pięknie,ale coś jednak coś nie halo z moimi zegarami,blaty podświetlały się cały czas pomimo wyłączenia świateł. Żadna kontrolka nie dzialała a licznik od kilometrów wskazywał tylko --------. Czy ktoś może wiedzieć jaka jest tego przyczyna? Czy coś można zrobić zeby to dzialało? Widze wiele MK4 na HIDach i one jakoś jeżdzą a u mnie problem który nie powinien wystąpić. Z góry wielkie dzieki za wszelkie porady
Pozdro
Mam Golfa MK4 TDI jakiś czas temu kupiłem sobie lampy z soczewką i zestaw Xenon HID 5000K z cienką przetwornicą , wczoraj poskładałem to wszystko i na próbe wpiełem do auta. Okazało sie że wszystko świeci ladnie pięknie,ale coś jednak coś nie halo z moimi zegarami,blaty podświetlały się cały czas pomimo wyłączenia świateł. Żadna kontrolka nie dzialała a licznik od kilometrów wskazywał tylko --------. Czy ktoś może wiedzieć jaka jest tego przyczyna? Czy coś można zrobić zeby to dzialało? Widze wiele MK4 na HIDach i one jakoś jeżdzą a u mnie problem który nie powinien wystąpić. Z góry wielkie dzieki za wszelkie porady
Pozdro
Może jakiś zwarcie ci idzie? Albo jakiś skok napięcia miałeś.. Próbowałeś co sie dzieje przy odpięciu przetwornic?
Prostym sposobem na obejście tego, jest założenie przekaźników, takich samych jak w mk3 - porad jest sporo. Wówczas przetwornica dostaje prąd bezpośrednio z aku, nie obciążasz reszty elektryki. Dodatkowy plusem jest to, że nie powinno wówczas zakłócać radia (tak mi się wydaje..)
Prostym sposobem na obejście tego, jest założenie przekaźników, takich samych jak w mk3 - porad jest sporo. Wówczas przetwornica dostaje prąd bezpośrednio z aku, nie obciążasz reszty elektryki. Dodatkowy plusem jest to, że nie powinno wówczas zakłócać radia (tak mi się wydaje..)
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: pn paź 27, 2008 11:14
- Lokalizacja: Brzeg Dolny / Wrocław
- Kontakt:
Jak narazie niczego nie próbowałem bo jak zobaczyłem ze dzieją sie jakieś jaja to wypiełem nowe lampy i wpielem stare,do tego musialem odczepic klemy z akumulatora żeby wszystko wróciło do normy bo bez tego pomimo odpięcia lamp z xenonem blaty dalej sie świeciły i zadna kontrolka nie chciala sie odezwać....a najsmieszniejsze było to ze pomimo wyjęcia kluczyka ze stacyjki to dalej sie swiecilo i wskaznik od paliwa pokazywal caly czas jego poziom.
Dzisiaj spróbuje jeszcze jeden sposob,poodpinam klemy,podepne lampy i dopiero wtedy puszcze prąd wpinając znowu klemy....moze to podziała a jak nie to ręce mi opadna...
P.S. o jakim przekaźniku mówisz? od samego rana przekopuje forum,czytam ze wiele MK4 ma takie same lampy jak moje i pozakładane do nich xenony i wszystko chodzi....nie wiem gdzie jest przyczyna....
Za wszystkie porady wielkie dzieki
Dzisiaj spróbuje jeszcze jeden sposob,poodpinam klemy,podepne lampy i dopiero wtedy puszcze prąd wpinając znowu klemy....moze to podziała a jak nie to ręce mi opadna...
P.S. o jakim przekaźniku mówisz? od samego rana przekopuje forum,czytam ze wiele MK4 ma takie same lampy jak moje i pozakładane do nich xenony i wszystko chodzi....nie wiem gdzie jest przyczyna....
Za wszystkie porady wielkie dzieki
Ja bym szukał przyczyny w przetwornicach, skoro na normalnych żarówkach wszystko działa (rozumiem że sprawdzałeś te nowe lampy z żarówkami?? jak nie to sprawdź - będziesz wiedział czy to wina lamp - coś źle z kablami - czy kwestia przetwornic) . Musi ona coś mieć nie tak, że błedy sypie. Jak podepniesz teraz vaga, pewnie coś pokaże.
Odpusc sobie kombinowanie z kolejnością podłączania klem itd. Ja nic nie kombinowałem u siebie, inni podejżewam też - po prostu to ma działać.
A przekaźniki to ludzie je najczesciej zkałdają do mk3.
Chyba nr 86 czy 87. Dajesz impuls na przekaźnik z włącznika świateł, przekaźnik zamyka obwód i puszcza prąd z aku. Schematy na pewno znajdziesz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... B6wiate%B3
Ale najpierw sprawdź czy lampa działa na żarówkach normalnych.
Odpusc sobie kombinowanie z kolejnością podłączania klem itd. Ja nic nie kombinowałem u siebie, inni podejżewam też - po prostu to ma działać.
A przekaźniki to ludzie je najczesciej zkałdają do mk3.
Chyba nr 86 czy 87. Dajesz impuls na przekaźnik z włącznika świateł, przekaźnik zamyka obwód i puszcza prąd z aku. Schematy na pewno znajdziesz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... B6wiate%B3
Ale najpierw sprawdź czy lampa działa na żarówkach normalnych.
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: pn paź 27, 2008 11:14
- Lokalizacja: Brzeg Dolny / Wrocław
- Kontakt:
Dzieki kolego za informacje,ale w tym czasie dokonałem kolejnej próby wg mojego patentu z klemami od aku i wszystko juz jest OK nie wiem moze wczesniej coś źle poszło i dlatego ześwirował samochód,ale teraz jest wsio OK
P.S. powiem ze barwa 5000 K pod soczewką naprawde fajnie świeci ( chodzi mi tu o sam wygląd ) nie odbiega znacząco od ori koloru ....jeśli ktoś bedzie w przyszłości szukał najbardziej zblizonej barwy światła do tego jakie emituje ori xenon to polecam 5000 K, we wczesniejszym aucie mialem 6000 K tego samego producenta i było zbyt niebieskie
Pozdrawiam
P.S. powiem ze barwa 5000 K pod soczewką naprawde fajnie świeci ( chodzi mi tu o sam wygląd ) nie odbiega znacząco od ori koloru ....jeśli ktoś bedzie w przyszłości szukał najbardziej zblizonej barwy światła do tego jakie emituje ori xenon to polecam 5000 K, we wczesniejszym aucie mialem 6000 K tego samego producenta i było zbyt niebieskie
Pozdrawiam
Auto z ORI - instalacją posiada tzw poziomowanie .. które zapobiega właśnie oślepianiu tych jadących na wprost Ciebie. Jest to układzik montowany najczęściej na tylnej osi , lub po prostu z tyłu auta .emstar pisze:witam
Mam pytanie do kogoś kto ma sporo do czynienia z oryginalną instalacja xenon:
Czy w owych autach lampy obniżają się jadąc pod górę ? Tak aby na jej szczycie nie świeciły w niebo wpylając oczka jadącym z naprzeciwka ? U siebie mam hida na soczewce i zastanawiam sie właśnie co dzieje sie w tym momencie...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 161 gości