Strona 6 z 8

: sob maja 28, 2005 16:49
autor: newswen
moj 1,8 ma niecale 10;) pozdroi

: sob maja 28, 2005 16:55
autor: lemax
14 sekund

: sob maja 28, 2005 21:34
autor: Artur123
Ja moim mk3 19 TD Variant ok. 15 sekund do 100

: pt lip 01, 2005 01:16
autor: Krzysiek__
a ile ma golf mk2 1,8 90 kucy???

Ile rzeczywiscie i ile katalogowo???

: pt lip 01, 2005 11:40
autor: Sebos
newswen pisze:moj 1,8 ma niecale 10;) pozdroi
ktory silnik ?

: pt sie 26, 2005 22:28
autor: Duber
ja mam 1.8 8v ale skrzynie biegow od mk1 krutsze przelozenia i 9 sek.do 100 stoperem mierzylem a gliniarz z radarem stal<znajomy oczywiscie>

: sob sie 27, 2005 01:02
autor: Krzylu
niema to jak bujac zwyklego klekota :rotfl:
18.7 wg katalogu to wartosci pozerajace :panna:
chociaz mi sie zdaje ze szybciej przyspiesza niemierzylem jeszcze bo niemam zadnego urzadzonka do pomiarow a stoperki mozna sobie w odbyt wsadzic i walnac bąka zeby włączyc/wyłączyc

: sob sie 27, 2005 03:07
autor: 3ECI
Ja swoim 1.8 GTI 16V (KR) mam 9,2s. do 100km/h, ale z obciazeniem 165 kg wiecej, oprocz mnie, wiec uwazam ze i tak jest niezle, zwazajac na fakt ze mam gaz do bani zalozony i to na nim sprawdzalem, a w porownaniu z tym co ten silnik wyprawia na benzynce to mysle ze tak okolo 8,5 s by sie dalo wycisnac.
moge podac predkosci mniej wiecej na przelozeniach, ale sprzeglo spalone, wiec i tak bedzie to srednio miarodajne

1-bieg 80 km/h
2-bieg 120-125 km/h
3-bieg 180-185 km/h (zalezy czy przetyram go powyzej czerwonej kreski na obrotomierzu)
4-bieg to juz w zwyz ale dosyc wolno i nie mialem okazji gdzie sprawdzic, za krotkie proste sa w Łodzi
5-bieg a to tylko tak zeby sobie byl, chyba wzgledy oszczednosci ;-) :jezor:

ale dzisiaj sprawdzalem i po miescie wystarczaja mi spokojnie pierwsze dwa biegi ;-) :) , i przyspieszenie jest i po pasach mozna poskakac bez stresow, ale stwierdzilem dzisiaj takze, ze tak jezdzic nie mozna, za duzo adrenaliny, trzeba sie wyciszyc ;-) :smoke:

: sob sie 27, 2005 04:19
autor: ygd
To ci licznik musi o jakieś 30km/h przekłamywać skoro masz takie prędkości na tych biegach ;)

: sob sie 27, 2005 12:59
autor: 3ECI
Jest to jakas przyczyna, ale jesli nawet to nie wydaje mnie sie, ale to mozliwe, ja nie wnikam, po za tym to popsules mi zabawe:) Nie no szczerze to nie wiem, a jak jest u Ciebie ygd??, bo mnie to ciekawi?? Albo licznik walniety, albo dziwna skrzynia, albo nie wiem sam, ale nie wydaje mnie sie zeby licznik przeklamywal az o tyle bo jak policja mnie haltnelo ostatnio to mialem na radarze 74 km/h i mniej wiecej tyle na liczniku, wiec nie wiem sam :(

: sob sie 27, 2005 13:27
autor: Marihuana Man
joker pisze:hehehe marcin pozdro to pozamiatales , no ale najlepiej jest sie z kogos wysmiewac i sypac jakies texty , wiec zapraszam na kreske to zawsze mozna sie zmiezyc i pokazac jak te 1,4 jezdza hehe kto byl na majowce ten widzial jak 1,4 stala z golfem 5 tdi 2,0 140 ps co prawda polegla ale walczyla do konca na 1i 2 biegu golf polegl
Nie tyle pozamiatał co przemilczał fakty... W pierwszysm poscie jest wyraźnie napisane 1,4 seryjne 60KM... Więc o czym mowa...


Wow... widze ze to stary temat i w dodatku wyczerpany... Nie zauwazyłem następnej strony wypowiedzi...

: sob sie 27, 2005 13:43
autor: MARCIN--Ibiza
mylisz się, bo nie napisałem jak Ty teraz "seryjne" tylko w pierwszym poscie na pierwszej stronie napisałem SERYJNIE a seryjnie bylo wlasnie 60
ale spoko, mogl ktos przeoczyć tą jedna "i" literke i stad te nieporozumienie. :okej:

: sob sie 27, 2005 14:15
autor: drzepsuj
wiecie co mój sprzęt to na 205 oponkach sie kręci coś w miare 8sek.. mierzone stoperem.. albo mniej nie wiem.. jazda we dwóch z przodu.. bo z bratem mierzyłem :grin:

: sob sie 27, 2005 17:22
autor: evolution
3ECI pisze:Ja swoim 1.8 GTI 16V (KR) mam 9,2s. do 100km/h, ale z obciazeniem 165 kg wiecej, oprocz mnie, wiec uwazam ze i tak jest niezle, zwazajac na fakt ze mam gaz do bani zalozony i to na nim sprawdzalem, a w porownaniu z tym co ten silnik wyprawia na benzynce to mysle ze tak okolo 8,5 s by sie dalo wycisnac.
moge podac predkosci mniej wiecej na przelozeniach, ale sprzeglo spalone, wiec i tak bedzie to srednio miarodajne

1-bieg 80 km/h
2-bieg 120-125 km/h
3-bieg 180-185 km/h (zalezy czy przetyram go powyzej czerwonej kreski na obrotomierzu)
4-bieg to juz w zwyz ale dosyc wolno i nie mialem okazji gdzie sprawdzic, za krotkie proste sa w Łodzi
5-bieg a to tylko tak zeby sobie byl, chyba wzgledy oszczednosci ;-) :jezor:

ale dzisiaj sprawdzalem i po miescie wystarczaja mi spokojnie pierwsze dwa biegi ;-) :) , i przyspieszenie jest i po pasach mozna poskakac bez stresow, ale stwierdzilem dzisiaj takze, ze tak jezdzic nie mozna, za duzo adrenaliny, trzeba sie wyciszyc ;-) :smoke:

po prostu brak ogranicznika na gazie i silnik pod okolice 8000 rpm sie wkreca. a one lubia duze obroty takie do 9500:D:D:D:D