Strona 50 z 72

: ndz sty 25, 2009 20:21
autor: rafko19
Witam panowie chciałbym podzielic się swoim małym doświadczeniem o 2EE otuż w duże mrozy na początku stycznia zaczeły falować obroty w moim PN-nie odpowiedzalny był jak się okazało nie nastawnik, gaźnik komputer czy cos tam jeszcze ale REGULATOR TEMPERATURY umieszczony w obudowie filtra powietrza wymieniłem popierdułek i caca :bigok:

pamiętajcie miedziany kruciec regulatora (jak napisano w pewnej ksążce) MUSI być połączony z siłownikiem na krućcu dolotowym chodzi o przewody podciśnieniowe a drugi do gaźnika

: ndz sty 25, 2009 22:26
autor: leon666
Zibi201, pasuje z PN

: ndz sty 25, 2009 22:43
autor: toffic
Zibi201 pisze:Tylko monowtrysk i komputer?
+ wiązka, pompa paliwa elektryczna i jeśli komp będzie z AAM/ABS to aparat do wymiany

: wt sty 27, 2009 16:03
autor: adi088
witam
przeczytalem ladnych pare stron
i ja tez mam ten sam problem
a tak z ciekawosci wam tez tak cos jeszcze dzwoni w gaziniku jak zgasicie przez parenascie sekund??

: wt sty 27, 2009 20:53
autor: mikisan
adi088 pisze:witam
a tak z ciekawosci wam tez tak cos jeszcze dzwoni w gaziniku jak zgasicie przez parenascie sekund??
I jak włączysz zapłon bez rozruchu?Coś jak budka trafo pod blokiem :chytry: ?Nastawnik przesłony wstępnej.To buczenie to niemal muzyka hehe.Buczy -działa.Nie buczy wcale -nie działa ,a powinno.Jak kilka razy poklikasz zapłonem bez rozruchu to może nieco zgłupieć na moment i wręcz trzeszczeć...chwilowo oczywiście.

: wt sty 27, 2009 21:00
autor: adi088
aha czyli to jest norma :) no fajnie
planuje i tak ten silnik wyzucic a wstawic 1.8 i mam nadzieje ze bede mial spokój

: śr sty 28, 2009 07:14
autor: marcinm23
Witam :)
Panowie po przeczytaniu tych 47 stron....przyznam ale sie pogubiłem.
Niech mi ktos powie w skrocie w czym tkwi problem w tym gasnieciu silnika podczas chwilowego zatrzymania sie np: aby przejechac bezpiecznie przez przejazd kolejowy lub gdy chce sie skecic,bo moje autko wlasnie ma takie problemy od niedawna...
Ogolnie nieraz nie chce odpalic na gazie,przelaczam wtedy na benzyne i odpala ale wlasnie niekiedy gasnie tak jak w opsie powyzej.Autko jakie posiadam to Golfik 2 rocznik 87 z silnikiem benzynowym 1.6.
Jezeli komus sie chce Prosze o napisanie mi w skrocie od czego on tak gasnie...
Dpdam ze niedawno wymienilem w nim przewody (Senteca) oraz swiece (NGK)
Jeszcze jedno:jezeli jest to nastawnik przepustnicy niech ktos poda linka do tematu jak go wyczyscic.
Pozdrawiam

: śr sty 28, 2009 20:44
autor: remekdom
Witam!!!mam golfa 3 1.6 ABU na gazie i taki problem na zimnym silniku nierównomierne obroty na benzynie,po przełączeniu na gaz jest wszystko w porządku!gdy jest silnik zimny to mocno kopci i wyrzuca z siebie czarną sadze!??czy ktoś z Was wie co się dzieje(psuje)!

: śr sty 28, 2009 21:46
autor: leon666
moze byc to sona lambda, trzeba zmierzyc

: śr lut 11, 2009 00:54
autor: Boo_Boo
Witam

A ja mam taka ciekawostkę ( jeżeli był już taki problem omawiany to musiałem przeoczyć )

Mój 1.6 PN zaskoczył mnie ostatnio tym że po dłuższym postoju w deszczowy lub wilgotny dzień nie odpala. Rozrusznik kręci. Przypadkiem wpadłem na to że wystarczy odłączyć akumulator na jakieś 15- 30 minut a po ponownym podłączeniu zapala bez problemu.

Wg. mnie jest to wina Ecotronica ( bo chyba tylko on może się "zresetować" brakiem prądu ) ale może się mylę ?

Jeżeli to jednak Eco. to na allegro widziałem Eco z numerami : 893 907 383 B / 0 285 007 061 oraz 893 907 383 A /BOSCH 0 285 007 044 teoretycznie obydwa do 2ee. Czy jest jakaś miedzy niemi różnica ?

Pozdrawiam

: pt lut 13, 2009 17:22
autor: Zibi201
Byłem u znajomego mechanika, wykręcił wkręt zderzakowy biegu jałowego, wkręcił nowy (stary miał urwany łeb) i ustawił go mniej więcej w takiej pozycji jak miałem w starym "korpusie". Falowanie obrotów ustało... przynajmniej póki co... Nie chce chwalić dnia przed zachodem słońca, ale możliwe, że robiąc przekładkę elektronicznych części z korpusu oplowskiego 2EE to oryginalnego korpusu VW i wymieniając porwaną podstawę go naprawiłem, tylko nie wyregulowałem tego wkręta po przekładce nastawnika... Zobaczymy. Przy okazji założyłem aluminiową rurę między dolotem powietrza a kolektorem wydechowym. Zobaczymy ile będzie palił i czy na stałe pożegnałem się z "obrotowymi falami" :helm:
Wielkie dzięki dla wszystkich, którzy mi pomagali sugestiami i fotkami.

: wt lut 17, 2009 21:44
autor: rafko19
ja tak samo zalożylem tą rurę i ... spalane tak samo na szczęście czyli ok 7-8l LPG na 100km przy ok 80-90km/h jeśli chodzi o ten wkręt to u mnie poprzedni wlaściciel bawiąc się (prawdopodobnie) wkręcił go do końca i efekt wysokie obroty, nienormalna temp. silnika i takie tam teraz po ustawieniu na oko tego wkręta jest ok z tym że obroty od czasu do czasu sobie pofalują być może za dużo go wykręciłem

: pt lut 20, 2009 21:24
autor: Zibi201
U mnie niestety mimo początkowej radości spalanie nie spadło mocno... Owszem, obroty nie falują, ale pali dalej jak smok... Po sprawdzeniu omomierzem wychodzi, że pogdrzewacz mieszanki jest kaput ale nie wiem czy on ma aż taki wpływ na spalanie... Czujnik ten niebieski na wężu ma rezystancje ok. Obroty na zimnym silniku są dla mnie jakby za niskie, ale na ciepłym za wysokie... Nic... Będę szukał dalej przyczyny... Może sonda lambda, czujnik w kolektorze albo coś co przegapiłem jeszcze... Ech... Ten 2EE straszny jest...

: sob lut 21, 2009 14:40
autor: kiler_444
czy ktos zakładał zwykły gaznik do silnika 1.6 z fabrycznie zamontowanym elektronicznym gaznikiem ???

czy bez problemu da sie go zaadoptować ???

proszę o porady !!!