Strona 49 z 118

: wt wrz 22, 2009 00:00
autor: bicker83
w koncu wyszlo co jest nie tak z moim motorem.
Bledy z VAGa:

515 Czujnik Halla -G 40
brak sygnału

Czujnik nie dawal rady przy wyzszych obotach i dlatego odcinal przy 5200 :)))
zmieniony na nowy i gra !!!
WIELKIE DZIEKI CHOPAKI ZA POMOC !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

: wt wrz 22, 2009 03:04
autor: Jazz_Blue
wav pisze:Witam ja z pytankiem czy dowiedział sie ktos coś od Ucha na temat jego modyfikacji?? jeśli tak to prosiłbym o opis
też jestem ciekaw

: wt wrz 22, 2009 07:59
autor: dimmer
bicker83 pisze:w koncu wyszlo co jest nie tak z moim motorem.
Bledy z VAGa:

515 Czujnik Halla -G 40
brak sygnału

Czujnik nie dawal rady przy wyzszych obotach i dlatego odcinal przy 5200 :)))
zmieniony na nowy i gra !!!
WIELKIE DZIEKI CHOPAKI ZA POMOC !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
no widzisz a wiec w jedno z przypuszczeń trafiłem :D:D:D:D:D

[ Dodano: 22 Wrz 2009 07:59 ]
Jazz_Blue pisze:
wav pisze:Witam ja z pytankiem czy dowiedział sie ktos coś od Ucha na temat jego modyfikacji?? jeśli tak to prosiłbym o opis
też jestem ciekaw

przeczytałem forum i niestety ucho sie nie pochwalił:D::(:(:(

: wt wrz 22, 2009 12:08
autor: speede
Mam pytanie czy czyscil ktos z Was zawor recyrkulacji spalin w 1,6 SR? Czy daje to jakies pozytywne rezultaty?
17811 - System recyrkulacji spalin: różnica w regulacji
P1403 - 35-00 - -

: wt wrz 22, 2009 12:37
autor: teczus1
witam czy ktos posiada z was ksiazke sam naprawiam do silnika 1.3i kat JETTA z 91r. najlepiej w pdf. bo nigdzie nie moge znalesc do tego silnika . z gory dzieki wielkie za pomoc. Glownie szukam regulacja zaplonu itp . i jak zwiekszyc ekonomie jazdy jak i sily auta bo jest jakies nie mrawe i pali sporo.

: wt wrz 22, 2009 16:13
autor: dimmer
speede pisze:Mam pytanie czy czyscil ktos z Was zawor recyrkulacji spalin w 1,6 SR? Czy daje to jakies pozytywne rezultaty?
17811 - System recyrkulacji spalin: różnica w regulacji
P1403 - 35-00 - -
a da sie go wyczyscic tak wogóle???

: śr wrz 23, 2009 07:25
autor: feniks
dimmer pisze:a da sie go wyczyscic tak wogóle???
próbować możesz ale nie jest to zalecane, przeszukaj forum gdzieś było i nikt nie poleca czyścić

kolejne bledy silnika-problemy z odpalaniem zimnego 1.6 BFQ

: pt wrz 25, 2009 08:15
autor: speede
witam, po wykasowaniu bledow postanowilem ze przejade jeszcze kilka km aby sprawdzic czy znowu sie nie pojawia. Wiec sa znowu i musze zabrac sie za wykrycie uszkodzenia. Dla przypomnienia mam ciagle problem z odpalaniem zimnego silnika oraz nierownej pracy lekkie rzucanie na biegu jalowym. Pozatym jak sie nagrzeje to jedzie ok. Bledy ktore odczytalem wczoraj:
17811 Recyrkulacja spalin - uchybienie regulacji
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
16514 Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17811 Recyrkulacja spalin - uchybienie regulacji
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16556 System zbyt bogaty (strona 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17700 Termostat - przerwa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16885 Czujnik prędkości pojazdu zakres/możliwości
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17698 Czujnik temperatury silnika - sygnał za mały
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY\

jedynie co wymienilem to sonde za katalizatorem bo caly czas zapalal sie chcek engine a teraz tez sie zapala ale gasnie po kilku uruchomieniach. Mysle ze jest to zwiazane z tymi bledami i usterka w osprzecie silnika. Co sadzicie o tych bledach? Czy czujnik temp (zielony) do wymiany, sonda 1. Oraz o co chodzia z ta recyrkulacja spalin? Dzieki za pomoc.

: pt wrz 25, 2009 09:37
autor: dimmer
lol tyle błędów to jeszcze nie miałem:O:O ciesze sie ze mam jedna sonde przynajmniej nie musze sie martwic drugą heh czujnik temp jesli szwankoli to zawse lepiej wymienic na oryginał a ta recylkulacja spalin bladego pojęcia nie mam o tym:(:(:(

: pt wrz 25, 2009 10:07
autor: speede
no niestety mam tyle bledow ale przebieg 170 tysiecy nic nie wymieniane-procz tej drugiej sondy. Wymienie czujnik na poczatek oryginal moze jednak, ale o co chodzi z ta recyrkulacja oraz sonda lambda jeszcze. Moze si ektos orientuje w tym temacie.?

: pt wrz 25, 2009 10:48
autor: feniks
speede pisze:Moze si ektos orientuje w tym temacie.?
obejżyj wszystkie przewody czy nie przetarte nigdzie!
bo aż nie chce się wierzyć, że tyle mogłoby paść rzeczy na raz, może też być uszkodzona wiązka idąca do kompa - aby się dostać musisz wyjąć aku i skrzynkę z filtrem powietrza i za czarnym plastikiem przy podszybiu znajdziesz :bigok:
obstawiam na przewody przerwane

: pt wrz 25, 2009 11:17
autor: speede
sprawdze przewody i kostki, ale chyba bez wymiany czujnika tem, i sondy sie nie obejdzie. Moze wiesz o co chodzi z ta recyrkulacja ? Czego to sie tyczy egr?

: pt wrz 25, 2009 11:33
autor: feniks
speede pisze:o co chodzi z ta recyrkulacja ? Czego to sie tyczy egr?
dokładnie, zastanawiam się nad wyczyszczeniem u siebie choć przeszukując forum żadnej podpowiedzi nie znalazłem poza tym by tego nie robić bo się uszkodzi
co do czujnika temp. Vag pokazuje tak samo co zegary? jeśli tak i jeśli wskazówka nie wariuje czujnik masz ok inaczej na vagu by Ci głupoty pokazywał typu -110 czy inne

: pt wrz 25, 2009 12:15
autor: speede
Na wgau wskazanie temepratury przed uruchomienim silnika jest 30stopni wskazowka wiadomo jest ponizej 50 na (wskaznik od 50 sie zaczyna), zas temepratura powietrza ktora byla na desce rozdzielczej jest 15 stopni. Silnik byl napewno zimny bo sprawdzalem, auto stalo 4 godziny a o 19 odczytalem bledy. Wydaje mi sie ze jest jakies przeklamanie. Moze komputer widzi ze silnik jest w miare cieply i daje inny sklad mieszanki. Po nagrzaniu temperatura sie ustabilozowala czyli wskazowka na 90 rowno a na vagu 85.

co do egr znalazlem taki opis na oplu.:
http://www.vectra-unlimited.pl/www_2/dz ... /egr2.html
tez nie jestem za tym aby czyscici egr.

[ Dodano: Pią Wrz 25, 2009 13:18 ]
feniks czy wiesz jak polskim wagiem 4.9 zrobic adaptacje przepustnicy? (protokol kwp1281). Bo za cholere nie moge uruchomic u siebie vag coma 3.11 a w tym polskim to nie bardzo wiem, jakies inne ikonki. Jakbys mi rozpisal procedure to bym sprobowal.

[ Dodano: Pią Wrz 25, 2009 13:27 ]
feniks czy wiesz jak polskim wagiem 4.9 zrobic adaptacje przepustnicy? (protokol kwp1281). Bo za cholere nie moge uruchomic u siebie vag coma 3.11 a w tym polskim to nie bardzo wiem, jakies inne ikonki. Jakbys mi rozpisal procedure to bym sprobowal.