1.6 SR i wasze problemy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bicker83
KIEROVWNIK
KIEROVWNIK
Posty: 418
Rejestracja: pt mar 13, 2009 02:34
Lokalizacja: GSL / IRL
Kontakt:

Post autor: bicker83 » wt wrz 22, 2009 00:00

w koncu wyszlo co jest nie tak z moim motorem.
Bledy z VAGa:

515 Czujnik Halla -G 40
brak sygnału

Czujnik nie dawal rady przy wyzszych obotach i dlatego odcinal przy 5200 :)))
zmieniony na nowy i gra !!!
WIELKIE DZIEKI CHOPAKI ZA POMOC !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:


[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]

Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]

Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » wt wrz 22, 2009 03:04

wav pisze:Witam ja z pytankiem czy dowiedział sie ktos coś od Ucha na temat jego modyfikacji?? jeśli tak to prosiłbym o opis
też jestem ciekaw



Awatar użytkownika
dimmer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2009 18:26
Lokalizacja: małopolskie Tarnów

Post autor: dimmer » wt wrz 22, 2009 07:59

bicker83 pisze:w koncu wyszlo co jest nie tak z moim motorem.
Bledy z VAGa:

515 Czujnik Halla -G 40
brak sygnału

Czujnik nie dawal rady przy wyzszych obotach i dlatego odcinal przy 5200 :)))
zmieniony na nowy i gra !!!
WIELKIE DZIEKI CHOPAKI ZA POMOC !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
no widzisz a wiec w jedno z przypuszczeń trafiłem :D:D:D:D:D

[ Dodano: 22 Wrz 2009 07:59 ]
Jazz_Blue pisze:
wav pisze:Witam ja z pytankiem czy dowiedział sie ktos coś od Ucha na temat jego modyfikacji?? jeśli tak to prosiłbym o opis
też jestem ciekaw

przeczytałem forum i niestety ucho sie nie pochwalił:D::(:(:(
Ostatnio zmieniony wt wrz 22, 2009 08:00 przez dimmer, łącznie zmieniany 1 raz.


Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!

speede
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: wt gru 14, 2004 02:00
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: speede » wt wrz 22, 2009 12:08

Mam pytanie czy czyscil ktos z Was zawor recyrkulacji spalin w 1,6 SR? Czy daje to jakies pozytywne rezultaty?
17811 - System recyrkulacji spalin: różnica w regulacji
P1403 - 35-00 - -



teczus1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt wrz 22, 2009 12:20
Lokalizacja: koszalin
Kontakt:

Post autor: teczus1 » wt wrz 22, 2009 12:37

witam czy ktos posiada z was ksiazke sam naprawiam do silnika 1.3i kat JETTA z 91r. najlepiej w pdf. bo nigdzie nie moge znalesc do tego silnika . z gory dzieki wielkie za pomoc. Glownie szukam regulacja zaplonu itp . i jak zwiekszyc ekonomie jazdy jak i sily auta bo jest jakies nie mrawe i pali sporo.


szukam ksiazki w pdf. sam naprawiam dla silnika 1.3i kat auto JETTA z 91r.

Awatar użytkownika
dimmer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2009 18:26
Lokalizacja: małopolskie Tarnów

Post autor: dimmer » wt wrz 22, 2009 16:13

speede pisze:Mam pytanie czy czyscil ktos z Was zawor recyrkulacji spalin w 1,6 SR? Czy daje to jakies pozytywne rezultaty?
17811 - System recyrkulacji spalin: różnica w regulacji
P1403 - 35-00 - -
a da sie go wyczyscic tak wogóle???


Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!

Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » śr wrz 23, 2009 07:25

dimmer pisze:a da sie go wyczyscic tak wogóle???
próbować możesz ale nie jest to zalecane, przeszukaj forum gdzieś było i nikt nie poleca czyścić


Obrazek

speede
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: wt gru 14, 2004 02:00
Lokalizacja: Podlaskie

kolejne bledy silnika-problemy z odpalaniem zimnego 1.6 BFQ

Post autor: speede » pt wrz 25, 2009 08:15

witam, po wykasowaniu bledow postanowilem ze przejade jeszcze kilka km aby sprawdzic czy znowu sie nie pojawia. Wiec sa znowu i musze zabrac sie za wykrycie uszkodzenia. Dla przypomnienia mam ciagle problem z odpalaniem zimnego silnika oraz nierownej pracy lekkie rzucanie na biegu jalowym. Pozatym jak sie nagrzeje to jedzie ok. Bledy ktore odczytalem wczoraj:
17811 Recyrkulacja spalin - uchybienie regulacji
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
16514 Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17811 Recyrkulacja spalin - uchybienie regulacji
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16556 System zbyt bogaty (strona 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17700 Termostat - przerwa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16885 Czujnik prędkości pojazdu zakres/możliwości
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17698 Czujnik temperatury silnika - sygnał za mały
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY\

jedynie co wymienilem to sonde za katalizatorem bo caly czas zapalal sie chcek engine a teraz tez sie zapala ale gasnie po kilku uruchomieniach. Mysle ze jest to zwiazane z tymi bledami i usterka w osprzecie silnika. Co sadzicie o tych bledach? Czy czujnik temp (zielony) do wymiany, sonda 1. Oraz o co chodzia z ta recyrkulacja spalin? Dzieki za pomoc.



Awatar użytkownika
dimmer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2009 18:26
Lokalizacja: małopolskie Tarnów

Post autor: dimmer » pt wrz 25, 2009 09:37

lol tyle błędów to jeszcze nie miałem:O:O ciesze sie ze mam jedna sonde przynajmniej nie musze sie martwic drugą heh czujnik temp jesli szwankoli to zawse lepiej wymienic na oryginał a ta recylkulacja spalin bladego pojęcia nie mam o tym:(:(:(


Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!

speede
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: wt gru 14, 2004 02:00
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: speede » pt wrz 25, 2009 10:07

no niestety mam tyle bledow ale przebieg 170 tysiecy nic nie wymieniane-procz tej drugiej sondy. Wymienie czujnik na poczatek oryginal moze jednak, ale o co chodzi z ta recyrkulacja oraz sonda lambda jeszcze. Moze si ektos orientuje w tym temacie.?



Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » pt wrz 25, 2009 10:48

speede pisze:Moze si ektos orientuje w tym temacie.?
obejżyj wszystkie przewody czy nie przetarte nigdzie!
bo aż nie chce się wierzyć, że tyle mogłoby paść rzeczy na raz, może też być uszkodzona wiązka idąca do kompa - aby się dostać musisz wyjąć aku i skrzynkę z filtrem powietrza i za czarnym plastikiem przy podszybiu znajdziesz :bigok:
obstawiam na przewody przerwane


Obrazek

speede
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: wt gru 14, 2004 02:00
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: speede » pt wrz 25, 2009 11:17

sprawdze przewody i kostki, ale chyba bez wymiany czujnika tem, i sondy sie nie obejdzie. Moze wiesz o co chodzi z ta recyrkulacja ? Czego to sie tyczy egr?



Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » pt wrz 25, 2009 11:33

speede pisze:o co chodzi z ta recyrkulacja ? Czego to sie tyczy egr?
dokładnie, zastanawiam się nad wyczyszczeniem u siebie choć przeszukując forum żadnej podpowiedzi nie znalazłem poza tym by tego nie robić bo się uszkodzi
co do czujnika temp. Vag pokazuje tak samo co zegary? jeśli tak i jeśli wskazówka nie wariuje czujnik masz ok inaczej na vagu by Ci głupoty pokazywał typu -110 czy inne


Obrazek

speede
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: wt gru 14, 2004 02:00
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: speede » pt wrz 25, 2009 12:15

Na wgau wskazanie temepratury przed uruchomienim silnika jest 30stopni wskazowka wiadomo jest ponizej 50 na (wskaznik od 50 sie zaczyna), zas temepratura powietrza ktora byla na desce rozdzielczej jest 15 stopni. Silnik byl napewno zimny bo sprawdzalem, auto stalo 4 godziny a o 19 odczytalem bledy. Wydaje mi sie ze jest jakies przeklamanie. Moze komputer widzi ze silnik jest w miare cieply i daje inny sklad mieszanki. Po nagrzaniu temperatura sie ustabilozowala czyli wskazowka na 90 rowno a na vagu 85.

co do egr znalazlem taki opis na oplu.:
http://www.vectra-unlimited.pl/www_2/dz ... /egr2.html
tez nie jestem za tym aby czyscici egr.

[ Dodano: Pią Wrz 25, 2009 13:18 ]
feniks czy wiesz jak polskim wagiem 4.9 zrobic adaptacje przepustnicy? (protokol kwp1281). Bo za cholere nie moge uruchomic u siebie vag coma 3.11 a w tym polskim to nie bardzo wiem, jakies inne ikonki. Jakbys mi rozpisal procedure to bym sprobowal.

[ Dodano: Pią Wrz 25, 2009 13:27 ]
feniks czy wiesz jak polskim wagiem 4.9 zrobic adaptacje przepustnicy? (protokol kwp1281). Bo za cholere nie moge uruchomic u siebie vag coma 3.11 a w tym polskim to nie bardzo wiem, jakies inne ikonki. Jakbys mi rozpisal procedure to bym sprobowal.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 265 gości