1.6 SR i wasze problemy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
w koncu wyszlo co jest nie tak z moim motorem.
Bledy z VAGa:
515 Czujnik Halla -G 40
brak sygnału
Czujnik nie dawal rady przy wyzszych obotach i dlatego odcinal przy 5200 ))
zmieniony na nowy i gra !!!
WIELKIE DZIEKI CHOPAKI ZA POMOC !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bledy z VAGa:
515 Czujnik Halla -G 40
brak sygnału
Czujnik nie dawal rady przy wyzszych obotach i dlatego odcinal przy 5200 ))
zmieniony na nowy i gra !!!
WIELKIE DZIEKI CHOPAKI ZA POMOC !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]
Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]
Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]
no widzisz a wiec w jedno z przypuszczeń trafiłem :D:D:D:Dbicker83 pisze:w koncu wyszlo co jest nie tak z moim motorem.
Bledy z VAGa:
515 Czujnik Halla -G 40
brak sygnału
Czujnik nie dawal rady przy wyzszych obotach i dlatego odcinal przy 5200 ))
zmieniony na nowy i gra !!!
WIELKIE DZIEKI CHOPAKI ZA POMOC !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ Dodano: 22 Wrz 2009 07:59 ]
Jazz_Blue pisze:też jestem ciekawwav pisze:Witam ja z pytankiem czy dowiedział sie ktos coś od Ucha na temat jego modyfikacji?? jeśli tak to prosiłbym o opis
przeczytałem forum i niestety ucho sie nie pochwalił:D::(:(:(
Ostatnio zmieniony wt wrz 22, 2009 08:00 przez dimmer, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!
witam czy ktos posiada z was ksiazke sam naprawiam do silnika 1.3i kat JETTA z 91r. najlepiej w pdf. bo nigdzie nie moge znalesc do tego silnika . z gory dzieki wielkie za pomoc. Glownie szukam regulacja zaplonu itp . i jak zwiekszyc ekonomie jazdy jak i sily auta bo jest jakies nie mrawe i pali sporo.
szukam ksiazki w pdf. sam naprawiam dla silnika 1.3i kat auto JETTA z 91r.
a da sie go wyczyscic tak wogóle???speede pisze:Mam pytanie czy czyscil ktos z Was zawor recyrkulacji spalin w 1,6 SR? Czy daje to jakies pozytywne rezultaty?
17811 - System recyrkulacji spalin: różnica w regulacji
P1403 - 35-00 - -
Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!
kolejne bledy silnika-problemy z odpalaniem zimnego 1.6 BFQ
witam, po wykasowaniu bledow postanowilem ze przejade jeszcze kilka km aby sprawdzic czy znowu sie nie pojawia. Wiec sa znowu i musze zabrac sie za wykrycie uszkodzenia. Dla przypomnienia mam ciagle problem z odpalaniem zimnego silnika oraz nierownej pracy lekkie rzucanie na biegu jalowym. Pozatym jak sie nagrzeje to jedzie ok. Bledy ktore odczytalem wczoraj:
17811 Recyrkulacja spalin - uchybienie regulacji
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
16514 Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17811 Recyrkulacja spalin - uchybienie regulacji
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16556 System zbyt bogaty (strona 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17700 Termostat - przerwa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16885 Czujnik prędkości pojazdu zakres/możliwości
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17698 Czujnik temperatury silnika - sygnał za mały
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY\
jedynie co wymienilem to sonde za katalizatorem bo caly czas zapalal sie chcek engine a teraz tez sie zapala ale gasnie po kilku uruchomieniach. Mysle ze jest to zwiazane z tymi bledami i usterka w osprzecie silnika. Co sadzicie o tych bledach? Czy czujnik temp (zielony) do wymiany, sonda 1. Oraz o co chodzia z ta recyrkulacja spalin? Dzieki za pomoc.
17811 Recyrkulacja spalin - uchybienie regulacji
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
16514 Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17811 Recyrkulacja spalin - uchybienie regulacji
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16556 System zbyt bogaty (strona 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17700 Termostat - przerwa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16885 Czujnik prędkości pojazdu zakres/możliwości
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17698 Czujnik temperatury silnika - sygnał za mały
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY\
jedynie co wymienilem to sonde za katalizatorem bo caly czas zapalal sie chcek engine a teraz tez sie zapala ale gasnie po kilku uruchomieniach. Mysle ze jest to zwiazane z tymi bledami i usterka w osprzecie silnika. Co sadzicie o tych bledach? Czy czujnik temp (zielony) do wymiany, sonda 1. Oraz o co chodzia z ta recyrkulacja spalin? Dzieki za pomoc.
lol tyle błędów to jeszcze nie miałem:O:O ciesze sie ze mam jedna sonde przynajmniej nie musze sie martwic drugą heh czujnik temp jesli szwankoli to zawse lepiej wymienic na oryginał a ta recylkulacja spalin bladego pojęcia nie mam o tym:(:(:(
Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!
obejżyj wszystkie przewody czy nie przetarte nigdzie!speede pisze:Moze si ektos orientuje w tym temacie.?
bo aż nie chce się wierzyć, że tyle mogłoby paść rzeczy na raz, może też być uszkodzona wiązka idąca do kompa - aby się dostać musisz wyjąć aku i skrzynkę z filtrem powietrza i za czarnym plastikiem przy podszybiu znajdziesz
obstawiam na przewody przerwane
dokładnie, zastanawiam się nad wyczyszczeniem u siebie choć przeszukując forum żadnej podpowiedzi nie znalazłem poza tym by tego nie robić bo się uszkodzispeede pisze:o co chodzi z ta recyrkulacja ? Czego to sie tyczy egr?
co do czujnika temp. Vag pokazuje tak samo co zegary? jeśli tak i jeśli wskazówka nie wariuje czujnik masz ok inaczej na vagu by Ci głupoty pokazywał typu -110 czy inne
Na wgau wskazanie temepratury przed uruchomienim silnika jest 30stopni wskazowka wiadomo jest ponizej 50 na (wskaznik od 50 sie zaczyna), zas temepratura powietrza ktora byla na desce rozdzielczej jest 15 stopni. Silnik byl napewno zimny bo sprawdzalem, auto stalo 4 godziny a o 19 odczytalem bledy. Wydaje mi sie ze jest jakies przeklamanie. Moze komputer widzi ze silnik jest w miare cieply i daje inny sklad mieszanki. Po nagrzaniu temperatura sie ustabilozowala czyli wskazowka na 90 rowno a na vagu 85.
co do egr znalazlem taki opis na oplu.:
http://www.vectra-unlimited.pl/www_2/dz ... /egr2.html
tez nie jestem za tym aby czyscici egr.
[ Dodano: Pią Wrz 25, 2009 13:18 ]
feniks czy wiesz jak polskim wagiem 4.9 zrobic adaptacje przepustnicy? (protokol kwp1281). Bo za cholere nie moge uruchomic u siebie vag coma 3.11 a w tym polskim to nie bardzo wiem, jakies inne ikonki. Jakbys mi rozpisal procedure to bym sprobowal.
[ Dodano: Pią Wrz 25, 2009 13:27 ]
feniks czy wiesz jak polskim wagiem 4.9 zrobic adaptacje przepustnicy? (protokol kwp1281). Bo za cholere nie moge uruchomic u siebie vag coma 3.11 a w tym polskim to nie bardzo wiem, jakies inne ikonki. Jakbys mi rozpisal procedure to bym sprobowal.
co do egr znalazlem taki opis na oplu.:
http://www.vectra-unlimited.pl/www_2/dz ... /egr2.html
tez nie jestem za tym aby czyscici egr.
[ Dodano: Pią Wrz 25, 2009 13:18 ]
feniks czy wiesz jak polskim wagiem 4.9 zrobic adaptacje przepustnicy? (protokol kwp1281). Bo za cholere nie moge uruchomic u siebie vag coma 3.11 a w tym polskim to nie bardzo wiem, jakies inne ikonki. Jakbys mi rozpisal procedure to bym sprobowal.
[ Dodano: Pią Wrz 25, 2009 13:27 ]
feniks czy wiesz jak polskim wagiem 4.9 zrobic adaptacje przepustnicy? (protokol kwp1281). Bo za cholere nie moge uruchomic u siebie vag coma 3.11 a w tym polskim to nie bardzo wiem, jakies inne ikonki. Jakbys mi rozpisal procedure to bym sprobowal.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 291 gości