Strona 48 z 69

: czw paź 15, 2009 22:53
autor: kicoro
Z tego co czytałem nie bedzie problemu, czujnik wykorzystywany jest tylko przez licznik i do określenie czy olej jest do wymiany.

: pt paź 16, 2009 17:00
autor: czajaa22
ok fajnie to trzeba poszukac teraz czujnika.

: pt paź 16, 2009 17:52
autor: owies
Nareszcie udało się rozwiązać mój problem z błędem "FAIL" w nowym 1J5 920 826.
Wygląda na to że kupiłem licznik z uszkodzonym wsadem eeprom, po wgraniu dumpa znalezionego w sieci i podesłanego przez kolegę kicoro problem zniknoł.
Teraz już mogę normalnie zalogować się do licznika podając PIN i dodawać/usuwać kluczyki. :helm:

Serdeczne podziękowania dla greg`a który również poświęcił sprawie sporo czasu i dla kicoro za finalne rozwiązanie problemu.
Wiszę Wam koledzy skrzynke piwa :pub: :bigok:

: ndz paź 18, 2009 22:26
autor: kornas2007
witam wszystkich mam pytanko kolega rozbiłswego mk4 99r :-({|= i oddał mi swoje zegary i manetki :majkel: .tylko nie ma na nim żadnej nalepki z numerami z resztą u mnie też niema :grrr: ja mam mk 4 2001 chciałbym się dowiedzieć co zrobić żeby je przełożyc obydwa gofry to tdi .czy może ktoś z okolic warszawy by mi pomógł oczywiście otpłatnie :okej: przepraszam za rozpisanie i dziękuję za uwagę

: ndz paź 18, 2009 22:34
autor: greg
kornas2007, skontaktuj się ze mną na pw - mam pomysł jak to rozwiazać

: ndz paź 18, 2009 22:41
autor: kornas2007
sorki ale co to jest pw
:blush:

: ndz paź 18, 2009 22:48
autor: greg
pod tym co napisałeś są przyciski "profil" , "pw" , "email"

: wt paź 20, 2009 10:04
autor: paco1988
Witam witam i o zdrowie pytam. Drodzy forumowicze jest lipa ja ksie patrzy :crazy: Zamienilem swoje stare zegary 1J0 920 826 na 1J5 920 825C oddalem samochod jakiemus pajacowi a konkretnie temu http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=561104 zeby mi je ogarnol tak zeby dzialaly ( o zialal immo i nie odpalal). Niby sie udalo bo samochod odpala i jezdzi ale sa nastepujace problemy :
1. mruga kontrolka od immo
2. nie dzialaja szyby i lusterka
3. po wyjeciu zegarow samochod normalnie odpala :crazy:
Tak wiec zabralem dupsko i pojechalem do innego speca ktory po ogledzinach powiedzial ze jest straszny syf sterowniku i zeby to zrobic musze wybulic 600 zl :crazy: Prosze o pomoc !!!!!!!!!!!!

: wt paź 20, 2009 15:09
autor: greg
paco1988 pisze:1J0 920 826 na 1J5 920 825C
czyli immo 3 na immo 2 - gość ci po prostu wyłączył immo bo byś nie odpalił samochodu. Musisz kupić zegary immo 3

: wt paź 20, 2009 15:16
autor: paco1988
greg pisze:
paco1988 pisze:1J0 920 826 na 1J5 920 825C
czyli immo 3 na immo 2 - gość ci po prostu wyłączył immo bo byś nie odpalił samochodu. Musisz kupić zegary immo 3
he czyli zaladowalem sie w balona :blush: no coz bywa i tak :jezor: a jeszcze jak moglby mi ktos powiedziec czy da sie to z powrotem wlaczyc i zebym smigal sobie na starych zegarach ????

[ Dodano: 20 Paź 2009 15:21 ]
aa i jeszcze jedno . moglby mi ktos podac numery licznikow z immo 3 zebym nastepnym razem nie dal ciala przy zakupie :grin:

: wt paź 20, 2009 16:07
autor: owies
paco1988 pisze:Zamienilem 1J0 920 826 na 1J5 920 825C
A nie kożystniej było przełożyć tarcze i wskazówki... ? :kac:

: wt paź 20, 2009 16:11
autor: paco1988
owies pisze:i
paco1988 pisze:Zamienilem swoje stare zegary 1J0 920 826 na 1J5 920 825C
A nie lepiaj było przełożyć tarcze i wskazówki... ?

he pewnie i lepiej ale w starym nie dzaialal fis dlatego wymienialem calosc :grin:

: wt paź 20, 2009 17:33
autor: ukiloki
panowie ipanie, do zegarow immo2 moznma wgrac wsad immo3 , sprzeatowo to sa te same zegary, testowalem wielokrotnie, tak wiec nie ma co patrzec jakie zegary sie kupuje, wszystko da sie zrobic, w razie czego pw

: wt paź 20, 2009 17:41
autor: owies
skoro tak, to dla paco1988 najszybciej byłoby zgrać eprom ze starego licznika i wstawić do nowego, przy czym to moze niezbyt elegancka metoda. :grin: