Strona 47 z 126

: ndz sie 05, 2007 22:10
autor: KamilW
dm414 pisze:a czym sie on różni od standardowego gaźnika z MH???
jak to czyta jakis swapowicz z MH na Webera to niech sie wypowie jakie sa efekty :) i co jest potrzebne - zreszta poczytaj temat - pare osob juz robilo webera do 1,3

: wt sie 07, 2007 12:24
autor: Gashkas
jestem w trakcie montazu gaznika. ktore wloty - wyloty musze zaslepic? moze ktos wrzucic fotke?

anybody here? to ze sie dlawi w trybie 'podloga' to moze byc przyczyna braku dolotu powietrza albo nie zaslepionych kroccow?

: śr sie 08, 2007 20:54
autor: KamilW
A powiedz jaki masz gaznik?? Zarzuc fotke to ci powiem co masz pozaslepiac :)

: śr sie 08, 2007 21:37
autor: Gashkas
34S2C-12. fotki nie wrzuce raczej juz teraz bo nie mam jak zrobic :/ jutro moze dam rade ...

: czw sie 09, 2007 08:04
autor: Marszall
Gashkas pisze:to ze sie dlawi w trybie 'podloga' to moze byc przyczyna braku dolotu powietrza albo nie zaslepionych kroccow?
raczej przyczyna gaźnika :bigok:
34S2C-12 z tego co sie orjetuje to polonezowski gaźniczek czyli prawie na bank z mechaniczna druga przepustnicą a ona coś takiego właśnie powoduje. (poczytaj sobie wyżej-już troche o tym było)
ewentualnie sprawdź jeszcze poziom paliwa w komorze pływakowej i czy pompka przyspieszajaca daje.

: czw sie 09, 2007 13:27
autor: killym
A jakie są objawy jak łapie pewe powietrze tudziez filter powietrza nie jest szczelnie zamontowany...Tylko problemy z wolnymi obrotami?

: czw sie 09, 2007 13:44
autor: Gashkas
Marszall jak sprawdzic poziom i jak go ustawic? i co z ta pompka ... jestem poczatkujacy w tych sprawach wiec musisz mi wszystko raczej bardzo dokladnie wytlumaczyc;]

niedlugo wrzuce fotki tego wynalazku :P

: czw sie 09, 2007 15:58
autor: killym
Wszystko było w temacie + skany z książki o polonezie... :goof:

: czw sie 09, 2007 17:12
autor: Gashkas
KamilW mozesz mi wyjasnic co to i co pozaslepiac teraz?
Obrazek

Obrazek
czy tam nie powinno byc jeszcze jednej dyszy ktora mozna by wykrecic? :/

killym
tylko troche czasu mi to zajmie zanim to znajde ... :/ temat ma juz 44 strony jakby nie bylo i starszych zdjec nie ma ...

: czw sie 09, 2007 21:01
autor: killym
Gashkas pisze:czy tam nie powinno byc jeszcze jednej dyszy ktora mozna by wykrecic? :/
te 2 posrodku wkręcone w rurki emisyjne to są dysze od powietrza, wydaje mi się ze jest ok, chociaż nie wiem na 100% bo swój gaźnik ( z innym oznaczeniem, nie miał tylu odprowadzeń) rozbierałem ostatnio ok. miesiąc temu

: pt sie 10, 2007 00:29
autor: Gashkas
killym no wiem ze to sa rurki i powietrzne dysze w nich. a ta jedna kolo nich to paliwowa z drugiego przelotu? to gdzie w takim razie z pierszego. nie znam sie, moze ktos mi to rozjasni jutro.

ps. z pierwszej foty - 1 i 3 polaczylem wezykiem, 2 i 4 zaslepilem. 5 to pewnie zhs. a 6? po drugiej stronie gaznika tez takie cos jest. poprawcie jesli popelnilem bledy.

: pt sie 10, 2007 08:04
autor: Marszall
Jak zaślepiłeś 2 i 4 to ok. A króciec 1 i 3 trzeba właśnie połączyć bo jest to odpowietrzenie komory pływakowej z jednej strony a z drugiej ZHS (5).
Ta 6 to nic innego jak dysza paliwa-ta co jest na zdjęciu idzie do pierwszej gardzieli a ta z drugiej strony do drugiej. ważne abyś nie pomylił i nie dał np większej dyszy na pierwszy przelot a na drugi mniejszej, zresztrą z dyszami paliwa możesz poeksperymętowac bo każdy silnik się zahowuje inaczej :bigok: ja jeżdze na 120/140 (w sferze doświadczeń)

A co do drugiego zdjęcia to wszystko wygląda być wporządku. Te dwa na środku to oczywiście rurki emulsyjne z dyszami powietrza a to ustrojstwo wkręcane tuż a dysza powietrza II gardzieli to dysza powietrzna i rurka emulsyjna urządzenia rozruchowego-czyli ssania. Ta obok t wsumie nie wiem do czego jest.

: pt sie 10, 2007 09:57
autor: Gashkas
Marszall dzieki za pomoc - moja teoria sie sprawdzila czesciowo :) moze KamilW powie mi co to jest ... to czwarte cos :P

ps. ale faaajnie ryczy bez filtra powietrza:) tylko mam wrazenie ze duzo na mocy nie zyskal jakos ... moze przez tego cholernego kata ...

: pt sie 10, 2007 23:06
autor: Pim
Ostatnio sprawdziłem - 1.3 MH na za dużych dyszach powietrza względem paliwowych, na wypolerowanym weberze zmienionym wg f&f i oponach 195/50/15 poleciał 150 km/h .

PS: Jeśli chodzi o MH to radzę poczytać ostatnie 10-15 stron tematu. Opisałem swoje przygody.