O swapie Pierburga 2E2 na WEBERA z Fiata 125p + ankieta :)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Ile razy gaznik w VW doprowadzil Cie do rozstroju nerwowego :) ??

Czas głosowania minął ndz cze 11, 2006 00:27

ani razu
7
37%
1-5 razy
7
37%
6-10 razy
0
Brak głosów
stracilem rachube :)
3
16%
nawet nie chce mi sie nad tym zastanawiac :)
2
11%
 
Liczba głosów: 19

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » ndz sie 05, 2007 22:10

dm414 pisze:a czym sie on różni od standardowego gaźnika z MH???
jak to czyta jakis swapowicz z MH na Webera to niech sie wypowie jakie sa efekty :) i co jest potrzebne - zreszta poczytaj temat - pare osob juz robilo webera do 1,3



Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » wt sie 07, 2007 12:24

jestem w trakcie montazu gaznika. ktore wloty - wyloty musze zaslepic? moze ktos wrzucic fotke?

anybody here? to ze sie dlawi w trybie 'podloga' to moze byc przyczyna braku dolotu powietrza albo nie zaslepionych kroccow?
Ostatnio zmieniony śr sie 08, 2007 16:42 przez Gashkas, łącznie zmieniany 2 razy.


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » śr sie 08, 2007 20:54

A powiedz jaki masz gaznik?? Zarzuc fotke to ci powiem co masz pozaslepiac :)



Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » śr sie 08, 2007 21:37

34S2C-12. fotki nie wrzuce raczej juz teraz bo nie mam jak zrobic :/ jutro moze dam rade ...
Ostatnio zmieniony śr sie 08, 2007 21:46 przez Gashkas, łącznie zmieniany 1 raz.


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » czw sie 09, 2007 08:04

Gashkas pisze:to ze sie dlawi w trybie 'podloga' to moze byc przyczyna braku dolotu powietrza albo nie zaslepionych kroccow?
raczej przyczyna gaźnika :bigok:
34S2C-12 z tego co sie orjetuje to polonezowski gaźniczek czyli prawie na bank z mechaniczna druga przepustnicą a ona coś takiego właśnie powoduje. (poczytaj sobie wyżej-już troche o tym było)
ewentualnie sprawdź jeszcze poziom paliwa w komorze pływakowej i czy pompka przyspieszajaca daje.


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
killym
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: czw paź 05, 2006 14:07
Lokalizacja: Żarki

Post autor: killym » czw sie 09, 2007 13:27

A jakie są objawy jak łapie pewe powietrze tudziez filter powietrza nie jest szczelnie zamontowany...Tylko problemy z wolnymi obrotami?



Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » czw sie 09, 2007 13:44

Marszall jak sprawdzic poziom i jak go ustawic? i co z ta pompka ... jestem poczatkujacy w tych sprawach wiec musisz mi wszystko raczej bardzo dokladnie wytlumaczyc;]

niedlugo wrzuce fotki tego wynalazku :P
Ostatnio zmieniony czw sie 09, 2007 15:17 przez Gashkas, łącznie zmieniany 1 raz.


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
killym
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: czw paź 05, 2006 14:07
Lokalizacja: Żarki

Post autor: killym » czw sie 09, 2007 15:58

Wszystko było w temacie + skany z książki o polonezie... :goof:



Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » czw sie 09, 2007 17:12

KamilW mozesz mi wyjasnic co to i co pozaslepiac teraz?
Obrazek

Obrazek
czy tam nie powinno byc jeszcze jednej dyszy ktora mozna by wykrecic? :/

killym
tylko troche czasu mi to zajmie zanim to znajde ... :/ temat ma juz 44 strony jakby nie bylo i starszych zdjec nie ma ...
Ostatnio zmieniony czw sie 09, 2007 19:11 przez Gashkas, łącznie zmieniany 3 razy.


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
killym
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: czw paź 05, 2006 14:07
Lokalizacja: Żarki

Post autor: killym » czw sie 09, 2007 21:01

Gashkas pisze:czy tam nie powinno byc jeszcze jednej dyszy ktora mozna by wykrecic? :/
te 2 posrodku wkręcone w rurki emisyjne to są dysze od powietrza, wydaje mi się ze jest ok, chociaż nie wiem na 100% bo swój gaźnik ( z innym oznaczeniem, nie miał tylu odprowadzeń) rozbierałem ostatnio ok. miesiąc temu



Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » pt sie 10, 2007 00:29

killym no wiem ze to sa rurki i powietrzne dysze w nich. a ta jedna kolo nich to paliwowa z drugiego przelotu? to gdzie w takim razie z pierszego. nie znam sie, moze ktos mi to rozjasni jutro.

ps. z pierwszej foty - 1 i 3 polaczylem wezykiem, 2 i 4 zaslepilem. 5 to pewnie zhs. a 6? po drugiej stronie gaznika tez takie cos jest. poprawcie jesli popelnilem bledy.


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » pt sie 10, 2007 08:04

Jak zaślepiłeś 2 i 4 to ok. A króciec 1 i 3 trzeba właśnie połączyć bo jest to odpowietrzenie komory pływakowej z jednej strony a z drugiej ZHS (5).
Ta 6 to nic innego jak dysza paliwa-ta co jest na zdjęciu idzie do pierwszej gardzieli a ta z drugiej strony do drugiej. ważne abyś nie pomylił i nie dał np większej dyszy na pierwszy przelot a na drugi mniejszej, zresztrą z dyszami paliwa możesz poeksperymętowac bo każdy silnik się zahowuje inaczej :bigok: ja jeżdze na 120/140 (w sferze doświadczeń)

A co do drugiego zdjęcia to wszystko wygląda być wporządku. Te dwa na środku to oczywiście rurki emulsyjne z dyszami powietrza a to ustrojstwo wkręcane tuż a dysza powietrza II gardzieli to dysza powietrzna i rurka emulsyjna urządzenia rozruchowego-czyli ssania. Ta obok t wsumie nie wiem do czego jest.


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » pt sie 10, 2007 09:57

Marszall dzieki za pomoc - moja teoria sie sprawdzila czesciowo :) moze KamilW powie mi co to jest ... to czwarte cos :P

ps. ale faaajnie ryczy bez filtra powietrza:) tylko mam wrazenie ze duzo na mocy nie zyskal jakos ... moze przez tego cholernego kata ...


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
Pim
MK2 lover
MK2 lover
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:17
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Pim » pt sie 10, 2007 23:06

Ostatnio sprawdziłem - 1.3 MH na za dużych dyszach powietrza względem paliwowych, na wypolerowanym weberze zmienionym wg f&f i oponach 195/50/15 poleciał 150 km/h .

PS: Jeśli chodzi o MH to radzę poczytać ostatnie 10-15 stron tematu. Opisałem swoje przygody.


Moje Corrado G60 LC6U
Jetta mk3 GL 2.0 automatic
Vento GLX LC3U 1Z + 400 ohm ;)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 587 gości