Strona 45 z 69

: pn wrz 14, 2009 23:21
autor: xander_88
bicker83 pisze:Daloby sie zalozyc taki licznik do mojego mk4 jak mam wywietlane spalanie, czas podrozy, temperature i cala reszte w miejscu gdzie jest zegarek?
Tak ... kwestia doboru licznika :) poczytaj temat tak zgrubsza... bedziesz wiedzial z jakim numerem szukac...

: śr wrz 16, 2009 10:12
autor: Qbsztyk
Qbsztyk pisze:Mam taka prośbę do posiadaczy liczników z bory w wersji sport 1J5 920 826C 1/2 FIS czy mogliby mi zrobić zdjęcie lub rozpiskę ikonek na tarczach i powyżej FISa??
xander_88 pisze:ja mam takie zegary ale nie rozumiem bo przeciez sam wkleiles ich zdjecia :)

chodzi mi o reszte ikonek ktore nie sa podswietlane :) czy sa w takich samych miejscach co na zwyklym liczniki z 1/2 fis??

: śr wrz 16, 2009 16:05
autor: Patryk89
Witam.Czytam cały ten temat i powiem szczerze ,że mam spory mętlik w głowie :grin: .Czy z głowy ktoś z was może mi odpowiedzieć czy do mojego golfa TDI 101km z 2002r. licznik km do 260km/h będą pasowały te zegary?:

http://moto.allegro.pl/item735119531_go ... m_pin.html

: śr wrz 16, 2009 16:18
autor: xander_88
Patryk89 pisze:Czy z głowy ktoś z was może mi odpowiedzieć czy do mojego golfa TDI 101km z 2002r. licznik km do 260km/h będą pasowały te zegary?:
wiezac w opis z allegro tak .. ale najlepiej jak by podal Ci numer seryjny z naklejki na zegarach
PS: jesli juz zmieniasz to moze wrto by bylo poszukac SE ???

: śr wrz 16, 2009 16:24
autor: Patryk89
Bardzo chetnie,tylko co to jest SC? :grin:

: śr wrz 16, 2009 16:42
autor: xander_88
Patryk89 pisze:Bardzo chetnie,tylko co to jest SC? :grin:
SE tz. sport edytion są to te zegary ze srebrnymi dodatkami :
Obrazek
ogolnie musisz szukac zegarow z liczbami 920 w srodku numeru seryjnego do siebie
czyli np. takie jak na zdeciu to : 1J5 920 826 C
a to czy wezmiesz srebrne czy zwykle to juz Twoja sprawa ale (tylko moje zdanie) jak juz zmieniac to zmieniac :)

: śr wrz 16, 2009 16:55
autor: Patryk89
Dzięki za pomoc;) zegary SC prezentują się świetnie.Z tego jak śledzę allegro to dość ciężko jest takie dorwać.

: śr wrz 16, 2009 16:59
autor: xander_88
Patryk89 pisze:zegary SC prezentują się świetnie.
no tez tak mysle :)
Patryk89 pisze:Z tego jak śledzę allegro to dość ciężko jest takie dorwać.
musisz poprostu czesto zagladac.. ja szukalem chyba 3 miesiace :)
Patryk89 pisze:zegary SC
SE - jak : sport edidtion :grin:

: czw wrz 17, 2009 22:07
autor: stan85
Witam

Jak widac jestem nowy, moze nie calkiem zielony w temacie.
Posiadam golfika z roku 97-98 dokladna date jaka mi podali w salonie to 29 grudnia 1997 :grrr: a na ogloszeniu bylo 98 :grrr: .
Po wyszukaniu tego tematu i analizie kazdego postu doszedlem do wniosku ze szybciej bedzie jak sie poprostu zapytam. Czy taki licznik w pelni dzialajacy moglbym zamontowac u siebie czy moze mam za stary rocznik :/ ??

Autko narazie bez zmian ale wlasnie zamierzam to zmieniac.

Dziekuje Pozdrawiam Łukasz

: czw wrz 17, 2009 22:12
autor: greg
stan85, a jaki masz silnik

: pt wrz 18, 2009 14:11
autor: tjwasiak
Przeczytałem spory kawałek tego wątku i muszę powiedzieć, że zawiera sporo błędnych informacji :(

Zegary z benzyny działają w dieslu - przynajmniej jeśli chodzi o zegary z CAN. Wiem doskonale bo w TDI mam zegary od R32 z MFA :D Obrotomierz pokazuje właściwie - tzn. trzeba tylko pamiętać że 5000 to już dużo :satan:

Kolejna sprawa - zegary IMMO3 działają w aucie IMMO2 - immobilizer jest kompatybilny w dół!

Gdyby ktoś miał jakieś pytania, lub potrzebował pomocy, tudzież aktywacji RKM (zasięg) - PM. Przerabiam również zegary w tzw. neumodus - czyli nie będzie wyświetlał VINu/IMMO ze starego auta, odczytuję PINy, kalibruję wskazania liczników...

: pt wrz 18, 2009 17:56
autor: stan85
Wielkie dzieki greg za blyskawiczna odpowiedz!!
Silniek mam 1,4 benzynke, a pisze to poniewaz mam prosbe jak by sie ktos natknal przypadkiem na licznik z 1/2 lub calym fis oczywiscie bez CAN prosze o kontakt :grin:

Pozdro

: czw wrz 24, 2009 16:55
autor: bicker83
czytam i czytam ale dalej nie wiem czy to bedzie taki duzy problem zeby zmienic i jak to zrobic moje zegary z MFA pod obrotomierzem na FIS? I ktory sie nadaje? ten z duzym FISem czy tym mniejszym?

[ Dodano: 24 Wrz 2009 16:00 ]
sprawdze jaki mam nr licznika dzisiaj i napisze moze wtedy dooklaniej mi powiecie :D

: czw wrz 24, 2009 18:38
autor: owies
Skoro masz MFA to połowa na dzień dobry jest zrobiona.
Demontujesz stare, wstawiasz nowe, jeśli masz PIN do nowego licznika to odpalasz VAG i kodujesz najpierw kluczyki a później adaptujesz zegary pod swoje wyposażenie - Greg napisał jak.
Wszystko.
Jeśli chodzi o przebieg, to nie pamiętam czy potrzeba VAGtacho do jego zmiany czy sie przepisuje, w tym temacie było to opisane. Ale generalnie warto wyciągnąć też PIN ze starego licznika - szybciej się sprzeda.