Strona 44 z 69

: pn sie 31, 2009 21:55
autor: Qto
i d*a :( ktos sprzatnol mi te zegary z przed nosa :(
Nie przejmuj się, i tak niewiele byś zyskał skoro masz 1/2 FIS, jeżeli masz produkcji VDO to praktycznie tylko inny wygląd byś miał na nowych zegarach.

: pn sie 31, 2009 21:59
autor: paco1988
he :) troche bym zyskal bo moje juz padly tzn fis nie dziala, slabo swieca, i zle kilometry licza wiec troszke bym zyskal :)

Prosba

: pt wrz 04, 2009 13:27
autor: Qbsztyk
Mam taka prośbę do posiadaczy liczników z bory w wersji sport 1J5 920 826C 1/2 FIS czy mogliby mi zrobić zdjęcie lub rozpiskę ikonek na tarczach i powyżej FISa??

Obrazek Obrazek Obrazek

: pt wrz 04, 2009 17:47
autor: paco1988
witam po raz kolejny :) oczywiscie mam pytanie. Czy moge wyjac stare zegary i wlozyc nowe a jak nie bede potrafil tego ogarnac to z powrotem wlizyc stare i smigac ????? bo boje sie je troche wyjac bo jak potem nie zadzialaja jak je wloze z powrotem to bedzie kiszka :/ prosze wiec o rade kogos doswiadczonego w tym temacie. Pozdrawiam.

: pt wrz 04, 2009 18:01
autor: Qbsztyk
Jesli tylko wlozysz i nie bedziesz kombinowal z VAGiem i immo to po wlozeniu starych wszystko wroci do normy poza godzina :D- zresetuje ci sie ;)

: pt wrz 04, 2009 18:12
autor: paco1988
he :) dzieks za odpoawiedz.

[ Dodano: 07 Wrz 2009 12:32 ]
akcja jest nieslychana :( zamontowane zostaly nowe zegary 1J5 920 825C na miejsce 1J0 920 826 i przestalu dzialac szyby i centralny zamek a gdy wloze z powrote mstare zegary wszystko dzial atak ja kbylo :( moze ktos wie o co tu kaman bo ja sie pogubilem :(

: czw wrz 10, 2009 21:25
autor: owies
Nie tak dawno przeczytałem cały ten temat, dodatkowo jeszcze montaż MFA i nie żebym miał pretensje, ale rónież chcąc sprawdzić czy nowe zegary są sprawne wypiołem stare na zapalonym aucie i podłączyłem nowe.
Tutaj pytanie za 100pkt, kolejność wyciągania wtyczek ma jakieś znaczenie ? :goof:
Ja zaczołem od zielonej i jak tylko wyskoczyła to licznik piszczał przez jakieś 5sek. Sprawdziłem sobie nowy, a po powrocie do starego kontrolka od airbagu nie przestaje świecić... po przekręceniu kluczyka zgaśnie na 0.5sek i świeci cały czas. Klema nie pomogła, a narazie pod kompa się nie wybieram - chyba nie ma się czego obawiać ? :chytry:

Będe kontynułował zabawe jak tylko dojdą manetki i zdecyduje się na jakiś kabel/vag :grin:

Pzdr

: sob wrz 12, 2009 02:48
autor: xander_88
owies pisze:Ja zaczołem od zielonej i jak tylko wyskoczyła to licznik piszczał przez jakieś 5sek. Sprawdziłem sobie nowy, a po powrocie do starego kontrolka od airbagu nie przestaje świecić... po przekręceniu kluczyka zgaśnie na 0.5sek i świeci cały czas.
ja sprawdzalem swoje identycznie i mialem to samo ... zgasilem ja vagiem... wyskoczyla jako sporadyczny blad....
chyba nie ma się czego obawiać ? :chytry:
no chyba jesli swieci to znaczy ze nie dziala... i jak bedziesz mial (niedaj ... odpukac w niem... itd.) dzwona to sie nie otworzy ...

[ Dodano: 12 Wrz 2009 02:50 ]
Qbsztyk pisze:Mam taka prośbę do posiadaczy liczników z bory w wersji sport 1J5 920 826C 1/2 FIS czy mogliby mi zrobić zdjęcie lub rozpiskę ikonek na tarczach i powyżej FISa??
ja mam takie zegary ale nie rozumiem bo przeciez sam wkleiles ich zdjecia :)

: sob wrz 12, 2009 19:21
autor: manik01
Nie chce zakładać nowego tematu, a mam takie pytanko. Czy można coś zrobić z FIS żeby lepiej świecił, problem mam taki, że gdy wsiadam do autka i jadę trochę to wyświetlacz świeci wyraźnie ale po jakimś czasie już większość linijek jest słabo podświetlona, tzn widać je ale tak jakby brakło tam światła trzeba się przyglądać, a jak świeci słonko to wtedy już nic nie zobaczę. Nie chciałbym wymieniać całego licznika bo z tym trochę zachodu jest, może można wymienić tylko wyświetlacz FIS, można to zrobić np tak jak w telefonach komórkowych ? Czy trzeba się wybierać do elektryka no i czy wogóle to pomoże? Będę wdzięczny za pomoc bo zaczyna się to robić irytujące mieć FIS a prawie nic na nim nie widzieć :crazy:

: ndz wrz 13, 2009 21:46
autor: xander_88
manik01 pisze:oże można wymienić tylko wyświetlacz FIS, można to zrobić np tak jak w telefonach komórkowych ?
na allegro jest gosc co naprawia te wyswietlacze... wpisz osbie w google naprawa fis to moze znajdziesz kogos ze swojej okolicy ... na allegro widzialem tez same wyswietlacze ale nie wiem kto sie podejmie go wymienic wtedy ...

: ndz wrz 13, 2009 22:29
autor: owies
xander_88 pisze: ja sprawdzalem swoje identycznie i mialem to samo ... zgasilem ja vagiem... wyskoczyla jako sporadyczny blad....
Dwa błędy w liczniku, jeden w poduszkach :smoke:

Zastanawiam się czy różnice między vag tacho a vag com`em są tylko programowe czy kable fizycznie (elektronika/wyprowadzenia na port diag) są inne? :chytry:

Pozdrawiam i dziękuje za wskazówki.

: pn wrz 14, 2009 20:20
autor: xander_88
owies pisze:Dwa błędy w liczniku, jeden w poduszkach :smoke:
ja po przekladce i "wystrojeniu" mam jeden nadal ... chyba dotyczacy szyny can .... ale nic sie przez to nie dzije ... poprostu sobie jest :)
owies pisze:Zastanawiam się czy różnice między vag tacho a vag com`em są tylko programowe czy kable fizycznie (elektronika/wyprowadzenia na port diag) są inne? :chytry:

hmmm chyba sam kabel ma wiecej "aktywnych pinow" czyli jak zajzysz we wtyczke to masz tylko kilka wyjsc ... a jak ostatnio wpadl do mnie kumpel .. tez z vag-comem ale byl kupiony z innym oprogramowaniem i robil chyba wiecej zabiegow :) to mial prawie wszystkie wyjscia zajete ... a napewno wiecej od mojego ...
Przypominając sobie Grega kombajn :D to tez chyba zmienia kable miedzy poszczególnymi zabiegami ...

: pn wrz 14, 2009 20:55
autor: owies
xander_88 pisze:hmmm chyba sam kabel ma wiecej "aktywnych pinow" czyli jak zajzysz we wtyczke to masz tylko kilka wyjsc ...
Udało mi się wyszukać, że do vagtacho kable mają troche... "mądrzejszą" elektronike, także sam soft nie wystarczy.
A ja i tak dalej nie mam pewności co kupić, bo chciałbym mieć wszystko :D
xander_88 pisze:Przypominając sobie Grega kombajn to tez chyba zmienia kable miedzy poszczególnymi zabiegami ...
No i też fajnie, bo pewnie tak jest dużo taniej niż z jednego combo kabla.

pzdr :)

: pn wrz 14, 2009 22:52
autor: bicker83
Siemka. Daloby sie zalozyc taki licznik do mojego mk4 jak mam wywietlane spalanie, czas podrozy, temperature i cala reszte w miejscu gdzie jest zegarek?