Strona 41 z 126

: pt cze 29, 2007 23:39
autor: KamilW
Gutekspc pisze:KamilW, sprzedajesz webera razem z kryzą - a co to?
kryza to podklada pod gaznik - weber nie pasuje na sruby ktore mocowaly pierdka wiec trzeba taka przejsciowke korygujaca rozstaw srub. W sumie telko pozostaje kwestia montazu filtra powietrza, rozwiazania ssania i gazu

: sob cze 30, 2007 00:04
autor: Pim
Zaskoczę Was - u mnie swap przerósł koszta regeneracji pierburga(za WSZYSTKO jak narazie dałem około 210 zł) - ale to dlatego że kombinowałem z dolotem a i uparłem się na stożek(fajnie ssie;) ). Dodatkowo musiałem za przesyłki płacić - były problemy z brakiem kompletnego i częściami.

Da się to zrobić napewno taniej.

PS: W MH jest ciaśniej i niżej(w miejscu gaźnika), stąd całe problemy i wzrost kosztów.

: sob cze 30, 2007 08:37
autor: Marszall
Panowie w nawiązaniu do zapytania o swap i kryzę:

Mam już prawię gotową kryzę pod gaźnik na kolektor do RF'a jakby ktoś chciał to za 50 PLN z przesyłką oddam i połowa roboty byłaby za nim :bigok:
ObrazekObrazekObrazek

: sob cze 30, 2007 19:41
autor: Gutekspc
Ja pomyślę nad tym wszystkim i za tydzień się odezwę.. Ale chyba warto włożyć trochę pracy w takiego swapa, prawda? :D

Pozdro dla VWmaniaków. :bigok:

: pn lip 02, 2007 15:00
autor: Pim
Lewe powietrze miałem , jak sie okazało:)
Teraz wszystko jest super, jednak jedno mnie wkurza :
po gwałtownym wciśnięciu gazu, chwilę się dusi, a dopiero potem dostaje kopa.

Co muszę zrobić by się tego pozbyć? Stawiam na poziom mieszanki - tylko , jak wyregulować pływak? Zwiększyć , czy zmniejszyć minimalną wysokość pływaka(a może max wychylenie) ?

[ Dodano: 03 Lip 2007 20:13 ]
Uprzedzam wszystkich chętnych na webera. Noga bardzo tyje od tego swapa ;)

Dźwięk silnika jest wręcz pikny , a pełne otwarcie drugiej przepustnicy powoduje szybsze bicie serca. Nawet w tak małym silniku jak mój - 1.3 , da się odczuć to czego kiedyś brakowało - wciskania w fotel. Najlepsze dla mnie było to gdy przy 100 km/h(co wcześniej było granicą pultania się ;) ) , pedał w podłogę i jazda(na 4 biegu, skrzynia z NZ, nie pamiętam oznaczeń) - kiedyś można było tylko sobie o tym pomarzyć:)

[ Dodano: 06 Lip 2007 05:55 ]
-------------------------------------
Mam drobny problem:
na ssaniu , jak jest zimny to kopci na biało i obroty leżą na jakimś 1k.
Po zdrowym dodaniu gazu(>4 k obrotów) przestaje, podobnie jak po rozgrzaniu i wyłączeniu ssania;) .
Dysze paliwa główne są jak w pierdku 1300(nie pamiętam jakie dokładnie - wieczorem sprawdzę, powietrzne 220/210, rozruchowa paliwa 150. Gardziele 23/24(wypolerowane do zwężenia, a po, papierkiem 280 w poprzek przepływu-mniej więcej według zaleceń z f&f)

: pn lip 09, 2007 19:32
autor: KamilW
No widze ze Pim w bolach ale sobie poradzil
Pim pisze:na ssaniu , jak jest zimny to kopci na biało i obroty leżą na jakimś 1k.
Po zdrowym dodaniu gazu(>4 k obrotów) przestaje, podobnie jak po rozgrzaniu i wyłączeniu ssania;)
powiem tak ze ssanie w weberze nie dziala tak dobrze jakbym chcial. Pierdek jest pod tym wzgledem kulturalniejszy - o ile dziala. No ale coz. Eksperymentowalem z dyszami od 126p ale srednio na jeza dzialaja.

Projekt mojego BOLOGNA CARBURATORE moze ruszy jutro do przodu, wyposazylem sie w pare przydatnych przyrzadow do robienia kryz :) i zestaw wiertel do robienia dysz :) takze mysle ze jutro WEBER bedzie na pierwszych testach :)

[ Dodano: Wto Lip 10, 2007 17:54 ]
No w mojej pracy wkoncu jakies widoczne postepy... oto kryza zrobiona na nowej wiertarce. Niebo a ziemia jesli chodzi o jakosc wykonania i zmeczenie :)

Obrazek

Mam tez wiertla do dysz - nie dokonca takie jak chcialem ale lepszy rydz niz nic. Takze do konca tygodnia gaznik WEBER powraca do golfa. Pierdek sie sprawdzil - nie jest zly ale przy spalaniu 8-9 na setke osiagnalem to samo co na weberze mam lekka reka spaajac 6-7. Takze jednak WEBER RULEZ!!!

: czw lip 12, 2007 09:30
autor: Marszall
Mam taka prośbę:
Wypowiedzcie się na jakich dyszach/gardzielach ogólnie ustawieniach jeździcie w weberku i jak to się ma do spalania i osiągów, chce znaleźć jakiś złoty środek :hmm:
bo moje próby kombinacji mnie dziwnie zaskakują.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do wypowiedzi

: pt lip 13, 2007 20:08
autor: Gashkas
A mozecie tez zarzucic fotki jak macie zamontowana linke z gazu? I ssanie :) Kiedys tez zapewne bede mial Webera ... I trza by sie pomalu szykowac :P

: pt lip 13, 2007 22:38
autor: daro46
ale po co wam te chryzy jak bez problemu siada na sam kolektor??

: pt lip 13, 2007 22:54
autor: toffic
ale po co wam te chryzy jak bez problemu siada na sam kolektor??
Bo co niektórzy wolą utrudnić to co maksymalnie proste :bigok:

: sob lip 14, 2007 01:21
autor: Gashkas
Kryzy. W sumie nie wiem ... KamilW, po co kryza jesli pasi na kolektor? Ty jestes specjalista w tym temacie:)

: sob lip 14, 2007 02:16
autor: KamilW
Na kolektor z 2e2 nie pasuje idealnie - trzeba kombinowac - kryza jest po prostu pewniejszym sposobem montazu. pozatym unika sie obrobki kolektora - opilki :)

: sob lip 14, 2007 08:46
autor: Marszall
daro46 pisze:ale po co wam te chryzy jak bez problemu siada na sam kolektor??
Zapewne masz silnik PN a tam kolektor szerszy. Wsumie i ja mogłem rzucic to na kolektor ale z kryza chyba mniej kombinacji, zresztą pewnie nie podeszłaby mi linka gazu.
NAjlepiej zrób fotkę jak to u Ciebie wygląda.
Pozdro

: sob lip 14, 2007 18:42
autor: daro46
mam pn jedyne co to trzeba wywiercic w kolektorze dwie dziurki i go minimalnie wyszlifowac dziurę a linka siada tylko tą wajche od gazu minimalnie odgiąc od kolektora i pasi ja odkręciłem kolektor i odrazu go wypolerowałem:D filtr siada orginał tylko trzeba blache na wierzch dorobic z al ja mam piątke i srubki ze storzkowym lebkiem poki co jestem w niemczech i nie mam tu ałtka ale jak wruce to zrobie foty