Lewe powietrze miałem , jak sie okazało:)
Teraz wszystko jest super, jednak jedno mnie wkurza :
po gwałtownym wciśnięciu gazu, chwilę się dusi, a dopiero potem dostaje kopa.
Co muszę zrobić by się tego pozbyć? Stawiam na poziom mieszanki - tylko , jak wyregulować pływak? Zwiększyć , czy zmniejszyć minimalną wysokość pływaka(a może max wychylenie) ?
[ Dodano: 03 Lip 2007 20:13 ]
Uprzedzam wszystkich chętnych na webera. Noga bardzo tyje od tego swapa
Dźwięk silnika jest wręcz pikny , a pełne otwarcie drugiej przepustnicy powoduje szybsze bicie serca. Nawet w tak małym silniku jak mój - 1.3 , da się odczuć to czego kiedyś brakowało - wciskania w fotel. Najlepsze dla mnie było to gdy przy 100 km/h(co wcześniej było granicą pultania się
) , pedał w podłogę i jazda(na 4 biegu, skrzynia z NZ, nie pamiętam oznaczeń) - kiedyś można było tylko sobie o tym pomarzyć:)
[ Dodano: 06 Lip 2007 05:55 ]
-------------------------------------
Mam drobny problem:
na ssaniu , jak jest zimny to kopci na biało i obroty leżą na jakimś 1k.
Po zdrowym dodaniu gazu(>4 k obrotów) przestaje, podobnie jak po rozgrzaniu i wyłączeniu ssania;) .
Dysze paliwa główne są jak w pierdku 1300(nie pamiętam jakie dokładnie - wieczorem sprawdzę, powietrzne 220/210, rozruchowa paliwa 150. Gardziele 23/24(wypolerowane do zwężenia, a po, papierkiem 280 w poprzek przepływu-mniej więcej według zaleceń z f&f)