Strona 5 z 12

: ndz lut 27, 2005 15:27
autor: gtx
Robert Raburski pisze:Jeżeli można wtrącić też mam GX-a na K-jetronic i mam sondę i kompa.Mam pytanie jak sprawdzić czy rozdzielacz paliwa jest ok
GX-byl tylko na ke-jetronicu jak masz sonde o kompa to jest ke-jetronic a nie k-jetronic.Tez mam GX z 4 biegowa skrzynia,spalanie w miescie 8lit przy normalnej jezdzie.

: ndz lut 27, 2005 16:26
autor: Robert Raburski
Mam kompa którego nie mogę podłączyć do WAG i na cholere mi on jak nie mogę sprawdzić co go boli.Po raz kolejny spytam jak sprawdzić czy rozdzielacz paliwa dobrze pracuje.Może faktycznie kolega MAREK u dostępni nam swojej wiedzy.I jeszcze pytanie do GTX-a czym wizualnie różni się k-jetronic od ke-jetronic może jakaś mała podpowiedź.Wszyscy wszystko wiecie ale pomóc nie chcecie.Ale mi sie rymneło :grin:

: ndz lut 27, 2005 16:37
autor: MAREK 74
wiec ci napisałem co masz zrobić :)

: ndz lut 27, 2005 16:42
autor: Robert Raburski
napisz jeszcze raz

: ndz lut 27, 2005 17:17
autor: Robert Raburski
Na gumie dolotowej mam zabezpieczenie (taki grzybek) które przy wybuchach na gazie otwiera się.Czy mimo to że w tej chwili jest przymknięty może łapać lewe powietrze.O mistrzu pomóż.

: ndz lut 27, 2005 17:35
autor: gtx
Robert Raburski pisze:Mam kompa którego nie mogę podłączyć do WAG i na cholere mi on jak nie mogę sprawdzić co go boli.Po raz kolejny spytam jak sprawdzić czy rozdzielacz paliwa dobrze pracuje.Może faktycznie kolega MAREK u dostępni nam swojej wiedzy.I jeszcze pytanie do GTX-a czym wizualnie różni się k-jetronic od ke-jetronic może jakaś mała podpowiedź.Wszyscy wszystko wiecie ale pomóc nie chcecie.Ale mi sie rymneło :grin:
Ke-jetronic wizualnie jest prawie taki sam jak k-jetronic, tylko ze w ke-jetronicu masz na podszybiu kompa i w kolektorach sonde lambde i moga jeszcze roznic sie rozdzielaczem paliwa bo w ke-jetronicu ida 2 wtyczki do rozdzielacza a w k-jetronicu nie.
Powracajac do tego ze ci duzo pali to przyczyny nie szukaj w rozdzielaczu paliwa tylko powymieniaj filtry , sprawdz czy wtryski nie leja ,sonde lambde i pozadnie jedz gdzies wyregolowac silnik (zaplon ,sklad mieszanki).

: ndz lut 27, 2005 18:47
autor: Robert Raburski
No to ja już wiem że mam ke-jetronica bo mam tak jak mówisz.A to że gdy jak rano odpalę auto śmierdzi paliwo to może podawać za dużo paliwa?Potrzebuję dobrego mechaniora do mojego auta a w moich okolicach chyba ciężko o takiego.Pytanie kieruję do szanownego GTX-a.Co jest przyczyną złego odpalania(muszę wcisnąć pedał gazu).A jak już odpali to ciężko wchodzi na obroty.

: ndz lut 27, 2005 19:41
autor: gtx
Robert Raburski pisze:No to ja już wiem że mam ke-jetronica bo mam tak jak mówisz.A to że gdy jak rano odpalę auto śmierdzi paliwo to może podawać za dużo paliwa?Potrzebuję dobrego mechaniora do mojego auta a w moich okolicach chyba ciężko o takiego.Pytanie kieruję do szanownego GTX-a.Co jest przyczyną złego odpalania(muszę wcisnąć pedał gazu).A jak już odpali to ciężko wchodzi na obroty.
Jak smierdzi paliwem jak odpalasz to moze masz nie szczelne przewody albo go zalewa jakis wtryskiwacz w glowicy lub wtrysk rozruchowy(przy kolektorach ssacych) sie za pozno wylancza.

Druga opcja ze zle odpala to moze sie nie wlanczac wtryskiwacz rozruchowy , ale wtedy by nie smierdzialo paliwem.

: ndz lut 27, 2005 19:50
autor: Robert Raburski
a gdybym to wszystko chciał zmienić na digifanta to jakie to są koszty i czy bę dzie dużo przeróbek?

: pn lut 28, 2005 00:47
autor: marceliii
ja ma mdigifanta a problem idenyczny,co do tego śmierdzeia nie mam pewności,ale za to jak na paliwie go wkręcam na oboroty to stasznir silnikiem częsie,a na gazie nie.
Dziś rano znowu porażka,-11 ale auto zapaliło,tylk co z tego skoro jade i cały czas mi gaśnie.
:(

: pn lut 28, 2005 10:18
autor: TAZ
Nie upierajcie się przy tym, że GX miał tylko ke-jeta, bo miał też k-jeta. A teraz fotki.

: pn lut 28, 2005 11:53
autor: WarMachine18
dokladnie nawet w ksiazce jest przeciesz silnik GX z ftryskiem K-jetronic i KE-jetronic i niewiem poco niektuzy pisza ze byl tylko KE-jetronic, jeszcze jedno ja mam GX na K-jetronic i mam sonde oraz kompa, i jestem penwy ze to K-jetronic bo bylem u mechanika i jak podpieli pod kompa i zalaczyli program ktury obslugiwal KE-jetronic to nic nie dzialalo a niemieli programu do K-jeta.

: pn lut 28, 2005 16:25
autor: gtx
WarMachine18 pisze:dokladnie nawet w ksiazce jest przeciesz silnik GX z ftryskiem K-jetronic i KE-jetronic i niewiem poco niektuzy pisza ze byl tylko KE-jetronic, jeszcze jedno ja mam GX na K-jetronic i mam sonde oraz kompa, i jestem penwy ze to K-jetronic bo bylem u mechanika i jak podpieli pod kompa i zalaczyli program ktury obslugiwal KE-jetronic to nic nie dzialalo a niemieli programu do K-jeta.
Nie badz taki pewny.Juz raz tlumaczylem ze ke-jetronik jest sterowany komputerem, a jak masz komputer to niemasz k-jetronika tylko ke-jetronik.Jak nie ma komputera i sondy lambdy to na 100% jest k-jetronik.

: pn lut 28, 2005 16:32
autor: WarMachine18
Napweno mam komputer i napweno mam sonde i mam wtrysk k-jetronic, wytlumacz mi czemu po podpieciu komputera byl blad podczas wlaczania KE-jetronic i tak jak kolega pokazuje na zdeiciach mam wniosek jest taki ze musze miec K-jetronic. jezeli mialbym Ke-jetronic to komputer by go wykryl a niepotrafil.