Strona 5 z 5

: śr sty 24, 2007 14:31
autor: kovens
Wrocilem z ASO po wymianie tylnej wycieraczki i spryskiwacza. Jakby sie ktos pytal - to spryskiwacz zapodaje wode na tylna szybe pionowo, stojac w miejscu, kreci sie jedynie ramie wycieraczki.
Wymieniono mi: Uszczelkę, krociec i silnik wycieraczek - zapłaciłem 453 pln (złodzieje) ale coz VW to VW :bajer:

TEMAT UWAZAM ZA ZAMKNIETY

: śr sty 24, 2007 21:45
autor: milek72
kovens pisze:Wymieniono mi: Uszczelkę, krociec i silnik wycieraczek - zapłaciłem 453 pln (złodzieje)
Mogłeś do mnie przyjechać na wymianę z tym silniczkiem to bym ci za browara wymienił. :)
Doszedłem do takiej wprawy że sama wymiana z rozebraniem i wymianą trwała by ok. 15 minutek :)
A przypuszczam ze oryginalny silniczek kosztuje w granicach 250 zł czyli jakieś 200 zł był byś do przodu

: śr sty 24, 2007 22:31
autor: kovens
milek72 pisze:A przypuszczam ze oryginalny silniczek kosztuje w granicach 250 zł
330 pln

: pt sty 26, 2007 16:52
autor: drwal
witam,
wlasnie jestem po rozebraniu i naprawie tylnego spryskiwacza w moim rechocie, rurka byla ukrecona mniej wiecej na 2/3 dl, zapieczona tak, ze nie szlo jej wybic (oczyw po zastosowaniu wd40) musialem rozwiercic, naprawa polegala na wstawieniu wezyka od fluidolu, od str tego czarnego plastiku odcialem zostawiajac ok 0,5 cm oryginalu, od str spryskiwacza wstawilem 2 cm oryginalu pasowala idealnie,
wsz tych ktorzy mowia ze im pasuje krecenie sie spryskiwacza ostrzegam ze na dole klapy od wewnatrz, na zgrzewie zaczal pojawiac sie rudy (po oczyszczeniu fluidol tez sie przydal)
wielkie dzieki wsz za uswiadomienie i podpowiedz naprawy
pozdr
ps jak kupowalem go mial 3 lata i spryskiwacz juz poruszal sie z wycieraczka, rozwiazanie oryginalu chyba nie jest najszczsliwsze ...

: pt sty 26, 2007 18:10
autor: kovens
drwal pisze:ostrzegam ze na dole klapy od wewnatrz, na zgrzewie zaczal pojawiac sie rudy (po oczyszczeniu fluidol tez sie przydal)
u mnie po zdjęciu plastiku od wewnątrznej strony klapy mozna bylo zauwazyc ze plyn wali na zamek klapy :-(

: ndz sty 28, 2007 18:08
autor: drwal
u mnie zacieki byly widoczne na tapicerce klapy, na tych filcowych wygluszeniach, mechanizm wycieraczki byl oki,
pozdr

: wt sie 14, 2007 13:29
autor: gawronik
Temat szeroko przerobiony na forum passata na przykładzie B5(3B) - łącznie ze szczegółową instrukcją naprawy wraz z fotoporadą. Polecam LEKTURĘ :) Silniczek wycieraczki tylnej w B5 i MkIV są takie same, więc się przyda.

BTW - u mnie w Jubi dysza nie lata z wycieraczką - to tak, gdyby ktoś miał wątpliwości jak być powinno w MkIII

: czw paź 04, 2007 20:36
autor: PABLO1986
hehehehehehe m_maryszczak nie masz racji!!!!!!!
Dysza ma nie chodzić a wycieraczka ma chodzić.
Naprawiłem to samemu w swoim golfie IV za ok 10 zł i jestem bardzo zadowolony z tego co zrobiłem. Zaoszczędziłęm 280 zł!!! Wszystko działa jak trzeba!!! Piszcie wszystko postaram się Wam wyjaśnić,opisać, doradzić!!!!

: czw paź 04, 2007 21:40
autor: Maćko1979
PABLO1986, stary temat wiadomo już że dysza musi stać w miejscu... Chociaż mi bardziej podoba się "opcja" z kręcącą się dyszą... POZDRO Fajnie że stare tematy nie umierają

: pt paź 05, 2007 13:38
autor: kovens
PABLO1986 pisze:Naprawiłem to samemu w swoim golfie IV za ok 10 zł i jestem bardzo zadowolony z tego co zrobiłem. Zaoszczędziłęm 280 zł!!! Wszystko działa jak trzeba!!! Piszcie wszystko postaram się Wam wyjaśnić,opisać, doradzić!!!!
Gratulowac.

: pt maja 02, 2008 23:40
autor: Boczkowski_D
Sam już zgłupiałem...
Przeczytałem sporo o spryskiwaczach sikających do środka, bo sam mam taki problem. Nurtuje mnie jedynie fakt, że ja nie widzę, żadnej metalowej rurki na końcu przewodu z płynem, Mam tam tylko jakiś plastikowy walec, który pękł wzdłuż i część wody leci na szybę a część pod tapicerkę. Może ma ktoś jakieś zdjęcie tego fragmentu?

: sob maja 03, 2008 11:31
autor: milek72
Króciec na zewnątrz silniczka jest plstikowy - dopiero w środku jest zalana plastikiem z tego króćca rurka mosiężna któa się bardzo często ukręca w środku silniczka.

: sob maja 03, 2008 13:27
autor: Boczkowski_D
W moim przypadku pęknięcie plastiku widać na samym końcu wężyka doprowadzającego płyn do dyszy. Trzeba to wymienić? O ile się da. Oczywiście chyba zajrzę również do całego mechanizmu wycieraczki, bo kręci się dysza razem ze skrzydłem...