Strona 5 z 7

: ndz kwie 18, 2010 13:49
autor: sHpAaKu
W Climatronicu jest elektryczna pompka podcisnienia przy nagrzewnicy, ale rezerwa też jest przechowywana w zbiorniczku nad nadkolem.

: pn maja 10, 2010 17:37
autor: toots
Panowanie mam pytanie.
Chodzi mi o nagrzewnice od klimatyzacji. Wychodzą z niej węże chłodzące oraz węże od klimt tzn. z czynnkiem i olejem. To wszystko wychodzi przez ściankę grodziową. A czy ta ścianka jest wyjmowana? bo widziałem, że prawdopodobnie jest przykręcana dl blachy samochodu. Muszę wyciąć dziure właśnie na węże od czynnika a tak w samochodzie to raczej mi nie wydzie.
A zresztą jak jest możliwość to kupię/przygarne właśnie takową ściankę grodziową od auta które miało klimatyzacje. :bigok:

: pn maja 10, 2010 18:35
autor: miś fazi
w MK3 jest odkręcana , wycięcie na wyjście węży do klimy to nie problem nawet w aucie , bo i tak wyjmujesz całą deskę oraz nadmuch , wtedy dojście masz idealne , nawet masz zaznaczone w wygłuszeniu gdzie wycinać , więcej gimnastyki jest ze zrobieniem otworu na odpływ skroplin

: śr cze 09, 2010 16:29
autor: ~norris
Właśnie montuję klimę do AAZ-ta, pytanko mam- pod deską w poprzek auta jest taka metalowa belka która m.in. trzyma kierownicę. Da się to wyjąć? bo bardzo przeszkadza. Okręciłem śruby po bokach od strony drzwi i po środku ale jeszcze coś trzyma, jakby od kierownicy wspornik ale nie mogę tego zlokalizować.

bELKA....

: śr cze 09, 2010 23:05
autor: macbu
masz jeszcze dwie sruby ktore mocuja kolumne kierownicza... przewaznie sa to sruby takie bez glowki wtanz bez mozliwosci odkrecenia takie czopki wiec albo zeszlifujesz je albo kombinerkami odkrecisz... pozniej dajesz sruby normale na klucz...


montowalem u siebie klime i z tego co pamietam ta belka jest mocowana jak wspominales po bokach pozniej te sruby mocujace kolumne kierownicza i chyba jes jeszcze mocowanie przy nawiewie srodkowym na stopy takie dwi eblachy mocowanie do tunelu... i to chyba tyle... mam nadzieje ze cosik podowiedzialem... powodzenia...

: czw cze 10, 2010 09:51
autor: ~norris
Są po bokach po dwie śruby, dwie po środku przy tunelu i dwie nieodkręcalne przy kierownicy i chyba jeszcze jeden wspornik do przodu idzie. No nic, będę walczyć, dzięki :)

[ Dodano: 11 Cze 2010 16:28 ]
I natrafiłem na kolejny kłopot, tym razem z elektryką, proszę o pomoc znawców tematu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15

: sob cze 12, 2010 22:51
autor: gErBeR
witam posiadam w sowim mk3 klimatyzacje ale sterowana ręcznie i tak się zastanawiam ostatnio nad zamontowaniem czegoś takiego

http://moto.allegro.pl/item1055501153_v ... ronic.html

chciałbym się dowiedzieć czy coś takiego jest opłacalne i warto to montować czy wystarczy zamontować tylko panel i będzie wszystko grało czy potrzeba coś więcej i jeszcze 1 jakie są tego koszty z góry dziękuje za odpowiedz

: sob cze 12, 2010 23:15
autor: enesen
gErBeR pisze:witam posiadam w sowim mk3 klimatyzacje ale sterowana ręcznie i tak się zastanawiam ostatnio nad zamontowaniem czegoś takiego

http://moto.allegro.pl/item1055501153_v ... ronic.html

chciałbym się dowiedzieć czy coś takiego jest opłacalne i warto to montować czy wystarczy zamontować tylko panel i będzie wszystko grało czy potrzeba coś więcej i jeszcze 1 jakie są tego koszty z góry dziękuje za odpowiedz

1. nie da się połaczyc climatronika z ręczną wymieniając sam panel( czujniki, sterowanie klapami itp)
2. ten z alledrogo to nie jest z mk3/vento

: sob cze 12, 2010 23:18
autor: gErBeR
enesen, a jaki był by koszt tak mniej więcej wymiany ?????

: pt cze 25, 2010 21:29
autor: maly19871
Mam pytanie co do tych podciśnień. Mam już wszystko zamontowane tylko zostało mi podłączenie przewodów podciśnienia. Ma ktoś może jakiś schemat? I co się stanie jeżeli nie podłącze instalacji pod sterownik silnika?

: pt lip 02, 2010 08:45
autor: brxIII
Poradźcie mi ile w tym prawdy, bo coś ciężko to widzę: "pasa nie potrzebujesz całego. Tak ludzie piszą ale nie musisz skoro masz miejsce na dokładkę chłodnicy klimatyzacji. Jeśli masz 2.0 lub 1.9 albo 2.8 to nie musisz mieć dodatkowego wentylatora, bo tam już sa 2 sztuki. W innych modelach golfa jest jeden ale on też sobie radzi" Ile w tym prawdy jest ?? Dzięki wielkie za pomoc :)

pas przedni

: pt lip 02, 2010 13:11
autor: macbu
spokojnie na jednym wentylatorze da rade... tyle ze bedzie dłużej chłodził...

: pt lip 02, 2010 13:59
autor: brxIII
macbu, czyli chcąc montować klime do mojego TDi nie zmieniam pasa przedniego ??? A jak bym dał jakiś zastępczy wentylator, i jak poznać czy mam miejsce na chłodnicę klimy w pasie ??

: pt lip 02, 2010 14:07
autor: miś fazi
w każdy pas TDI czy benzyniaka o większej pojemności jest miejsce na dużą chłodnicę płynu , musi być zmieniona bo wyjście dolnego węża płynu musisz mieć niżej od tej standartowej , inaczej kompresor będzie ocierał o ten przewód , chłodnicę klimy przykręcasz z przodu do chłodnicy płynu , są tam już występy na śruby , ale jednak pasuje mieć oryginalny pas na dwa wiatraki , bo w duże upały jednak jest lepsze chłodzenie