Strona 5 z 14

: ndz lis 12, 2006 21:25
autor: Paweł Marek
InspBober pisze:Poza tym pojawił sie jeden nowy problem na 1-szym biegu jest strasznie niemrawy
sprawdziłeś wydetak pompki przyśpieszającej? Czy nie wykręcałeś gaźnika z auta?

[ Dodano: Nie Lis 12, 2006 8:42 pm ]
InspBober pisze:czy ta płytka od ssania co ja widac od gory silnika to ona powinna byc zamknieta?
na zimnym pracującym silniku przymknięta z pozostawieniem szpary ok 4 mm, na ciepłym ustawiona pionowo, na zimnym wyłączonym całkowicie zamknięta.

: ndz lis 12, 2006 23:37
autor: franek69
witam
mam gaźnik 2E w mk2 1.8 RH, ostatnio z gaźniczkiem dzieje się coś niedobrego, na zimnym silniku auto się dławi, trzeba powoli dodawać gazu. Gdy już trochę się rozgrzeje chodzi już dobrze, ale jak wcisne gaz do połowy (może troszkę więcej) to trochę lepiej się zbiera niż z gazem w podłodze, na rozgrzanym silniku nie ma różnicy, przyspiesza tak samo. Autko też trochę dymi tak jak by na niebiesko widać to przy zmianie biegu ..... ale nie wiem czy to nie wina uszczelniaczy w silniku bo ubywa oleju. Ponadto więcej pali niż wcześniej, może coś się rozregulowało ? Obroty nie falują.

: ndz lis 12, 2006 23:42
autor: Paweł Marek
Dławienie sie na zimnym to pewnie problem z ssaniem, poczytaj w tym temacie i na innych, sporo się dowiesz. Jak dymi na niebiesko to pali olej i trzeba to naprawić. Może wystarczą uszczelniacze, a może nie i trzeba będzie jakiś mały remont zrobić, to trzeba najpierw zdiagnozować.

: ndz lis 12, 2006 23:54
autor: InspBober
Paweł Marek pisze:sprawdziłeś wydetak pompki przyśpieszającej? Czy nie wykręcałeś gaźnika z auta?
tak gaznik lezał na warsztacie i sobie przy nim dlubałem. Poczytam w serwisowce ten wydatek i jak nie zrozumiem to bede pytał

: pn lis 13, 2006 00:03
autor: Paweł Marek
InspBober pisze:Poczytam w serwisowce ten wydatek
po prostu trzeba zmierzyć ile paliwa leci z pompki przyśpieszającej po jednym "daniu gazu" do oporu. Ewentualnie wyregulować. Tylko szkoda że trzeba ściągnąć znowu gaźnik. Może spróbuj to na ślepo podregulować wg serwisówki. A nóż to ten problem.

: pn gru 11, 2006 15:50
autor: Walus
Po wszystkich regulacjach gaznika z odmy leci mi bialy dym, ktos wie co to jest ??

: wt gru 12, 2006 09:51
autor: micky
ja mam cos takiego ze silnik przy odpaleniu jak tez i cieply juz nie trzyma rownych 950 tylko schodzi do 800 do 750 i trzesie buda. wnerwiajace jest to. grzebanie przy srubie wolnych obrotow na wiele sie nie zdalo niestety :(

: wt gru 12, 2006 11:14
autor: Przybek
a dziiala waam dysza skladu mieszanki ? czyli po wkreceeniu dyszy do konca silnik gasnie?
Pozdrawiam

[ Dodano: 12 Gru 2006 10:15 ]
Walus pisze:Po wszystkich regulacjach gaznika z odmy leci mi bialy dym, ktos wie co to jest ??
a smierdzi ten dym paliwem ?

: wt gru 12, 2006 11:59
autor: Jarmo mk2
Witam! mam problem i wydaje mi sie ze to wina gaznika(2EE silnik 1,6 PN). zaczelo sie to dziac niedawno gdy odpale zimne autko wszystko jest ok ssanie po chwili sie wylaczy i silnik nabiera temperatury. gdy juz ma norme przejade jeszcze pare km to silnik wskakuje na okolo 2000 obrotow i juz z nich nie schodzi...dopiero po wylaczeniu silnika auto chodzi jak po winno niestety znowu po paru km dzieje sie to samo...co to moze byc??czy to wina gaznika??

: wt gru 12, 2006 12:45
autor: Przybek
sprawdz ten temat tam masz fotki sprawdz jakie masz wartosci
http://forum.vwgolf.pl/vi...0cf7c261#812247
pozdrawiam

: wt gru 12, 2006 12:54
autor: Walus
Przybek pisze:a smierdzi ten dym paliwem ?
Nie smierdzi

a linku niestety nie moge otworzyc

: wt gru 12, 2006 14:44
autor: Przybek
temat "wysokie spalanie" 3 strona http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=30

: wt gru 26, 2006 21:09
autor: KamilW
Przepraszam bardzo za dosc dluga nieobecnosc w temacie, po prostu powiadomienia o odpowiedzi mi nie doszly :)

: śr gru 27, 2006 11:15
autor: krymtON
Witam. Posiadam golfa MK2, 1.6 kat. z roku 1989 (czyli prawdopodobnie PN i gaźnik Pierburg 2EE). Mam problem z (prawdopodobnie) silniczkiem krokowym. Na wolnych obrotach strasznie skaczą te obroty (samochód sam sobie "gazuje"), a często gaśnie. Chciałem kupić nowy silniczek krokowy ale mam z tym problem (potrzebuję silniczek na 7 wtyków). Czy ktoś ma pomysł co z tym fantem zrobić? Ewentualnie jakiej innej części może być to wina, co posprawdzać, itp. Będę wdzięczny. PS. Ja tego robić nie będę, zajmie się tym mój kuzyn-mechanik (który doradza przeróbkę na jakiś inny gaźnik). Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc.