Rdza wychodzi co roku

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

gazdek22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr mar 25, 2009 18:11
Lokalizacja: kielce

Post autor: gazdek22 » śr mar 25, 2009 18:52

zna ktoś może numer białego lakieru do golfa 3 z 1993 r z silnikiem 1.8 bardzo prsze o pomoc. Czy bialy lakier byl stosowany tylko w jednym odcieniu? do wszystkich 3jek?



Awatar użytkownika
zeton
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 650
Rejestracja: śr paź 10, 2007 13:23
Lokalizacja: NoVWa Sól
Kontakt:

Post autor: zeton » śr mar 25, 2009 23:05

gazdek22 pisze:zna ktoś może numer białego lakieru do golfa 3 z 1993 r z silnikiem 1.8 bardzo prsze o pomoc. Czy bialy lakier byl stosowany tylko w jednym odcieniu? do wszystkich 3jek?
witam a z tyłu w bagażniku na pasie nie masz naklejki fabrycznej z wszystkimi numerkami ? tam jest podany cały numer lakieru Pozdravwiam :bigok:



Awatar użytkownika
Mako
Forum Master
Forum Master
Posty: 1030
Rejestracja: śr kwie 02, 2008 16:41
Kontakt:

Post autor: Mako » śr mar 25, 2009 23:20

damcio151 pisze:u mnie to progi juz nadają sie do wymiany :( ,tak je zjadło :( .
u mnie tak samo :/ a progi tanie nie są ;/



Awatar użytkownika
dziabi3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 905
Rejestracja: pt maja 16, 2008 15:34
Lokalizacja: xxxxxxxx

Post autor: dziabi3 » śr mar 25, 2009 23:33

panowie powiem złosliwie

miał ktos kiedys malucha?

ja miałem i tam dziury zaklejało sie workiem od nawozu posmarowanym konserwcją

teraz ma golfa3 92 rok

co prawda łatałem uszkodzony próg nie był naprawiony

polakierowałem progi przed tem po prostowałem zgrzewy ładnie zdarłem luzną konserwacje

na zgrzewach był 2 a 3 slady rdzy minimalne

to wszystko zakonserwowałem ale konkretnie czyli bronux potem podkład epoksydowy na to hameraid i na to baranek bolsa

tam gdzie trzeba było masa uszczelniająca na zgrzewy

wszystko odtłuszczane za każdym razem


a hameraid pod barankiem jest ciągle na wpół elastyczny i działa jak samo łatająca sie powłoka

od roku niewiedze śladu korozji a i w progi został natrysniety wosk ale tak uczciwie i dokładnie bo w golfie progi mają podwójna ściankę i trzeba wkładać werzy przez specjalne dziurki już będąc w otworze konserwacyjnym

trzeba mies dobrą żarówkę i sprawne oko

u mnie wosk wyciekł wszystkimi nieszczelnościami zgrzewu progu ale zachowując drożność kanałów odwadniających


a tylną klape terz ratowałem

wyciąłem uszczelkę usunąłem rdze odrdzewiłem wyszlifowałem natrysnołem podkład epoksydowy na to lakier

a do okola szyby w rowku nałożyłem baranek blosa z bendzelka i wygląda jak uszczelka

w ty roku jak będzie ciepło odtłuszce to i z pistoletu do silikonu nałoze zamiast maskownicy tej gumowej co wyciąłem ją masę uszczelniającą czarną i ładnie wygładze

i dopiero z bliska będzie widać ze to nie fabryczna uszczelka

błotniki przednie terz ratowałem ale jest zasada odrdzewiacz podkład epoksydowy chameraid baranek i dopiero lakier


był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0

Awatar użytkownika
cinekban87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: czw lut 05, 2009 19:52
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: cinekban87 » czw mar 26, 2009 00:03

trojeczki lubia rdze moze to troche przeszkadza ,mojego tez nie ominela rdza nie jest duza ale rozpowszechniona troszka na progach na nadkolach na klapie przy uszczelce na lewych przednich drzwiach, jak ciepilo sie zrobi biore sie za konserowwanie i robie nie wszytskiego zaczne od podlogi a pozniej reszte mimo to kocham swojego golfika i jeszcze muszcze uszczelke pod glowica i sprzeglo heh milosc kosztuje :bigok:


Passat B3 1.8 Rp 90 Rip
Polo II 1.4 92 Rip
Golf III 1.6 94 Sprzedany :[
Scirocco II 1.8 88 Rip
Scirocco II 1.8 90

gazdek22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr mar 25, 2009 18:11
Lokalizacja: kielce

Post autor: gazdek22 » czw mar 26, 2009 08:47

problem w tym ze ktos ta naklejke zerwal dawno temu chyba ze jest jakas informacja o lakierze w innym miejscu w samochodzie ? czy po numerze vin da rade ?



Awatar użytkownika
rafreality
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: czw sty 22, 2009 18:23
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: rafreality » ndz maja 24, 2009 12:16

Ja też nie miałem wklejki w bagażniku, ani nigdzie indziej. Podjechałem do sklepu, gdzie mieszają lakier i gość na dzień dobry powiedział mi jaki mam numer laku nadwozia.

Poza tym wcześniej sam dotarłem do tego, wziąłem pod uwagę wszystkie kolory białe, jakie były kładzione na Golfach III i z pośród kilku odcieni w książce w sklepie z lakierami, sam odkryłem jaki to numer.



Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » sob maja 30, 2009 18:44

Dodam coś od siebie mam dwa MKIII jeden z 95 a drugi z czerwca 97 (końcówka produkcji) Jeśli ktoś twierdzi że jego Golf III nie ma rdzy to radzę jak najwcześniej odkręcić przednie nadkola i sprawdzić stan błotników od środka tuż przy progu. To są słabe i newralgiczne miejsca nawet po założeniu chlapaczy liście i ściekająca woda robią tam duże spustoszenia.... Reszta karoserii OK, jeśli nie ma uszkodzeń mechanicznych, napraw lakierniczych to rdza nie ma prawa występować. Miałem MKII z 90' i musze przyznać, iż problem korozji tam nie występował. Często na ulicach widzę MKIII całe skorodowane gorzej niż jeżdżące MKII

Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: jawirax » sob maja 30, 2009 23:04

Jak byłem uczniem w Polmozbycie to takie jedne mechanik JASIU zawsze chodził i mówił
''KTO SMARUJE TEN JEDZIE'' :bigok: , z konserwacją to samo , zawsze pod koniec lata najlepiej pojechać umyć ładnie podwozie wysuszyć i zakonserwować całe , można też błotniki itp. U nAS w Polsce przy sypaniu solą konserwacja musi byc inaczej wrypei rdza nasze auta jak kornik drzewo. :bigok:

Ja mam rok 93, i tylko na jdnym przednim blotniku była radza az prawie koncówka odpadał , wymienilem blotnik na nowy bo nie oplacało sie go robie , koszt 200 zł za robote błotnik 100 zł i teraz nie ma ani gram rdzy, po za zaprawkami od pieprzonych CAR szerów, na ktore juz nie jezdze.
Ostatnio zmieniony sob maja 30, 2009 23:06 przez jawirax, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 299 gości