Rdza wychodzi co roku
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- zeton
- Gadatliwa bestia
- Posty: 650
- Rejestracja: śr paź 10, 2007 13:23
- Lokalizacja: NoVWa Sól
- Kontakt:
witam a z tyłu w bagażniku na pasie nie masz naklejki fabrycznej z wszystkimi numerkami ? tam jest podany cały numer lakieru Pozdravwiamgazdek22 pisze:zna ktoś może numer białego lakieru do golfa 3 z 1993 r z silnikiem 1.8 bardzo prsze o pomoc. Czy bialy lakier byl stosowany tylko w jednym odcieniu? do wszystkich 3jek?
panowie powiem złosliwie
miał ktos kiedys malucha?
ja miałem i tam dziury zaklejało sie workiem od nawozu posmarowanym konserwcją
teraz ma golfa3 92 rok
co prawda łatałem uszkodzony próg nie był naprawiony
polakierowałem progi przed tem po prostowałem zgrzewy ładnie zdarłem luzną konserwacje
na zgrzewach był 2 a 3 slady rdzy minimalne
to wszystko zakonserwowałem ale konkretnie czyli bronux potem podkład epoksydowy na to hameraid i na to baranek bolsa
tam gdzie trzeba było masa uszczelniająca na zgrzewy
wszystko odtłuszczane za każdym razem
a hameraid pod barankiem jest ciągle na wpół elastyczny i działa jak samo łatająca sie powłoka
od roku niewiedze śladu korozji a i w progi został natrysniety wosk ale tak uczciwie i dokładnie bo w golfie progi mają podwójna ściankę i trzeba wkładać werzy przez specjalne dziurki już będąc w otworze konserwacyjnym
trzeba mies dobrą żarówkę i sprawne oko
u mnie wosk wyciekł wszystkimi nieszczelnościami zgrzewu progu ale zachowując drożność kanałów odwadniających
a tylną klape terz ratowałem
wyciąłem uszczelkę usunąłem rdze odrdzewiłem wyszlifowałem natrysnołem podkład epoksydowy na to lakier
a do okola szyby w rowku nałożyłem baranek blosa z bendzelka i wygląda jak uszczelka
w ty roku jak będzie ciepło odtłuszce to i z pistoletu do silikonu nałoze zamiast maskownicy tej gumowej co wyciąłem ją masę uszczelniającą czarną i ładnie wygładze
i dopiero z bliska będzie widać ze to nie fabryczna uszczelka
błotniki przednie terz ratowałem ale jest zasada odrdzewiacz podkład epoksydowy chameraid baranek i dopiero lakier
miał ktos kiedys malucha?
ja miałem i tam dziury zaklejało sie workiem od nawozu posmarowanym konserwcją
teraz ma golfa3 92 rok
co prawda łatałem uszkodzony próg nie był naprawiony
polakierowałem progi przed tem po prostowałem zgrzewy ładnie zdarłem luzną konserwacje
na zgrzewach był 2 a 3 slady rdzy minimalne
to wszystko zakonserwowałem ale konkretnie czyli bronux potem podkład epoksydowy na to hameraid i na to baranek bolsa
tam gdzie trzeba było masa uszczelniająca na zgrzewy
wszystko odtłuszczane za każdym razem
a hameraid pod barankiem jest ciągle na wpół elastyczny i działa jak samo łatająca sie powłoka
od roku niewiedze śladu korozji a i w progi został natrysniety wosk ale tak uczciwie i dokładnie bo w golfie progi mają podwójna ściankę i trzeba wkładać werzy przez specjalne dziurki już będąc w otworze konserwacyjnym
trzeba mies dobrą żarówkę i sprawne oko
u mnie wosk wyciekł wszystkimi nieszczelnościami zgrzewu progu ale zachowując drożność kanałów odwadniających
a tylną klape terz ratowałem
wyciąłem uszczelkę usunąłem rdze odrdzewiłem wyszlifowałem natrysnołem podkład epoksydowy na to lakier
a do okola szyby w rowku nałożyłem baranek blosa z bendzelka i wygląda jak uszczelka
w ty roku jak będzie ciepło odtłuszce to i z pistoletu do silikonu nałoze zamiast maskownicy tej gumowej co wyciąłem ją masę uszczelniającą czarną i ładnie wygładze
i dopiero z bliska będzie widać ze to nie fabryczna uszczelka
błotniki przednie terz ratowałem ale jest zasada odrdzewiacz podkład epoksydowy chameraid baranek i dopiero lakier
był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
- cinekban87
- Gadatliwa bestia
- Posty: 631
- Rejestracja: czw lut 05, 2009 19:52
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
trojeczki lubia rdze moze to troche przeszkadza ,mojego tez nie ominela rdza nie jest duza ale rozpowszechniona troszka na progach na nadkolach na klapie przy uszczelce na lewych przednich drzwiach, jak ciepilo sie zrobi biore sie za konserowwanie i robie nie wszytskiego zaczne od podlogi a pozniej reszte mimo to kocham swojego golfika i jeszcze muszcze uszczelke pod glowica i sprzeglo heh milosc kosztuje
Passat B3 1.8 Rp 90 Rip
Polo II 1.4 92 Rip
Golf III 1.6 94 Sprzedany :[
Scirocco II 1.8 88 Rip
Scirocco II 1.8 90
Polo II 1.4 92 Rip
Golf III 1.6 94 Sprzedany :[
Scirocco II 1.8 88 Rip
Scirocco II 1.8 90
- rafreality
- Mały gagatek
- Posty: 63
- Rejestracja: czw sty 22, 2009 18:23
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Ja też nie miałem wklejki w bagażniku, ani nigdzie indziej. Podjechałem do sklepu, gdzie mieszają lakier i gość na dzień dobry powiedział mi jaki mam numer laku nadwozia.
Poza tym wcześniej sam dotarłem do tego, wziąłem pod uwagę wszystkie kolory białe, jakie były kładzione na Golfach III i z pośród kilku odcieni w książce w sklepie z lakierami, sam odkryłem jaki to numer.
Poza tym wcześniej sam dotarłem do tego, wziąłem pod uwagę wszystkie kolory białe, jakie były kładzione na Golfach III i z pośród kilku odcieni w książce w sklepie z lakierami, sam odkryłem jaki to numer.
Dodam coś od siebie mam dwa MKIII jeden z 95 a drugi z czerwca 97 (końcówka produkcji) Jeśli ktoś twierdzi że jego Golf III nie ma rdzy to radzę jak najwcześniej odkręcić przednie nadkola i sprawdzić stan błotników od środka tuż przy progu. To są słabe i newralgiczne miejsca nawet po założeniu chlapaczy liście i ściekająca woda robią tam duże spustoszenia.... Reszta karoserii OK, jeśli nie ma uszkodzeń mechanicznych, napraw lakierniczych to rdza nie ma prawa występować. Miałem MKII z 90' i musze przyznać, iż problem korozji tam nie występował. Często na ulicach widzę MKIII całe skorodowane gorzej niż jeżdżące MKII
Pozdrawiam
Pozdrawiam
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]
Jak byłem uczniem w Polmozbycie to takie jedne mechanik JASIU zawsze chodził i mówił
''KTO SMARUJE TEN JEDZIE'' , z konserwacją to samo , zawsze pod koniec lata najlepiej pojechać umyć ładnie podwozie wysuszyć i zakonserwować całe , można też błotniki itp. U nAS w Polsce przy sypaniu solą konserwacja musi byc inaczej wrypei rdza nasze auta jak kornik drzewo.
Ja mam rok 93, i tylko na jdnym przednim blotniku była radza az prawie koncówka odpadał , wymienilem blotnik na nowy bo nie oplacało sie go robie , koszt 200 zł za robote błotnik 100 zł i teraz nie ma ani gram rdzy, po za zaprawkami od pieprzonych CAR szerów, na ktore juz nie jezdze.
''KTO SMARUJE TEN JEDZIE'' , z konserwacją to samo , zawsze pod koniec lata najlepiej pojechać umyć ładnie podwozie wysuszyć i zakonserwować całe , można też błotniki itp. U nAS w Polsce przy sypaniu solą konserwacja musi byc inaczej wrypei rdza nasze auta jak kornik drzewo.
Ja mam rok 93, i tylko na jdnym przednim blotniku była radza az prawie koncówka odpadał , wymienilem blotnik na nowy bo nie oplacało sie go robie , koszt 200 zł za robote błotnik 100 zł i teraz nie ma ani gram rdzy, po za zaprawkami od pieprzonych CAR szerów, na ktore juz nie jezdze.
Ostatnio zmieniony sob maja 30, 2009 23:06 przez jawirax, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 299 gości