Strona 5 z 12

: śr maja 10, 2006 21:43
autor: sas_gti
no przed , bo jakby była za to by syfy zaciągał....innymi słowy od dołu puszki jest wycieta, całość za filtrem powietrza msui byc szczelna

: śr maja 10, 2006 21:58
autor: marek85
no przed , bo jakby była za to by syfy zaciągał....innymi słowy od dołu puszki jest wycieta, całość za filtrem powietrza msui byc szczelna
dokladnie :bigok:

: śr maja 10, 2006 22:43
autor: wójaszek
no dobra ja w takim razie czekam na śmiałka który zrobi takową dziure w jednym z silników gaźnikowych typu PN lub RF bo mają one takie same puszki, czekam na opinie od takiej osoby

[ Dodano: Sro Maj 10, 2006 22:52 ]
jak bede wycinał juz tę dzire to czy ktos może mi znaznaczyc miejsce gdzie to ew. zrobic załączam fotke filtra Obrazek Niech ktos zaznaczy mi na fotce i podeśle na PW :smoke:

: czw maja 11, 2006 06:22
autor: GUPETTO
Czemu na PW, tez bym chcial poznac ten sekret i w swoim PN tam zdzialac :jezor:

: czw maja 11, 2006 07:53
autor: wójaszek
no dobra bracia VWEJOWCY to niech ktos zaznaczy na fotce nam gaźnikowcom gdzie zrobić te dziure i wkleii ją do postyu żeby każdy mógł spokojnie obadać

: czw maja 11, 2006 10:32
autor: t-tas
dołącze się do prośby posiadaczy gaźnikowców jako reprezentant właścicieli mk1-gdubym miał drugą puskę napewno już bym próbował

: czw maja 11, 2006 11:19
autor: marek85
Ja bym to zrobil tak: lepiej jak bedzie z gory ta dziura bo powietrze ktore bedzie zasysane nie bedzie az tak gorace.. (gdyby wyciac od dolu to zasysalo by cieple, ale nie bylo by widac dziury:) jeszcze cos, zrobcie najpierw mniejsza dziure, odpalcie auto i zobaczcie czy dzwiek wam odpowiada, jezli nie to zwiekszcie ta dziure (wiem to z doswiadczenia, jak dziura bedzie za wielka tez nie bedzie fajnie)


Obrazekth.jpg][/url]

: czw maja 11, 2006 15:38
autor: Jacob
wita, w swoim RP-ku wyciagnalem ta trabke z puchy filtra,i dzwiek jest swietny.TRABKOM W FILTRRZE POWIETRZA MOWIMY NASZE STANOWCZE N I E :bigok: Pozdro

: czw maja 11, 2006 15:43
autor: zbyszegk
sas_gti, dzięki, głupie pytanie ale chciałem sie upewnić :)

: czw maja 11, 2006 16:17
autor: wójaszek
thomas24,
Jak cos zrobisz u siebie to szybko sie podziel informacjami z braćmi :bigok:

: czw maja 11, 2006 16:31
autor: zbyszegk
wójaszek pisze:Jak cos zrobisz u siebie to szybko sie podziel informacjami z braćmi :bigok:
Jak zrobie to się podziele informacjami :), tyle że auto będę miał za tydzień dopiero...

: czw maja 11, 2006 20:31
autor: zimack
Witam, małe pytanko. Mam Golfa Mk3 1,8 (ABS). Nie znam się aż tak na mechanice,ale tak:

Jak podniose filtr powietrze, to w tej obudowie na dole jest rurka wlasnie, i taka klapka, ktora w tej chwili zamyka tą rure,ktora jest od strony szyby przedniej (wiem,ze nie fachowo powiedziane :P ).I nie wiem kiedy zasysa cieple, a kiedy zimne? Jak sie odchyli w 2 strone to jakie? I jak zrobić opisany w tym pości patent w tym golfiku? Chodzi mi o wyciagniecie tej rurki. TO chodzi o tą rurke, ktora jest zatykana czy jak?

Nie śmiejcie sie ze mnie :bigok:

Pozdrawiam i z gory dzieki za odpowiedzi

: czw maja 11, 2006 20:43
autor: Pinhead
Rurka od strony szyby to dopływ ciepłego powietrza, ta od strony przodu auta to zwężka z dyfuzorem do dopływu zimnego powietrza - to właśnie ją należy wymontować. Kapke trzeba zblokować tak aby dopływ ciepłego był zamknięty.

wójaszek
Może dla testów ściągnij sobie dolot zostawiając tylko filtr (zaznaczone na niebiesko). Powinnien się nieco dźwięk poprawić ale może być problem z zasysaniem ciepłego powietrza więc trzeba by potestować. Ale zawsze to lepsze niż dziurawienie filtra w ciemno :)
Obrazek
Foto zawiera wizualizacje zasysanego powietrza :helm:

: czw maja 11, 2006 21:37
autor: zimack
No to jutro fajna pogoda sie zapowiada, dzien wolny od studiów ( Juwenalia :P ), wiec mozna cos pokombinowac :). Moze cos sie zmieni i bedzie lepiej :). W sumie dobrze by bylo gdyby cos sie dzwiek zmienil, bo w niedziele sa zawody na "ćwiartke" w Skarbimierzu :) (oczywiście nie startuje,bo nie ma czym) :)