Strona 5 z 21

: sob mar 11, 2006 21:16
autor: Chomik
jak masz springi -50 i orginalne amorki to nie dziwie się że ci dobijają do końca hehe
w Białystoku macie jakies autostrady? bo mnie to aż ciarki przechodzą jak jeżdże po Olsztynskich drogach

Możesz wrzucić jakieś fotki jak autko wygląda przy springach -50?

Myslałem o obniżeniu zawieszenia ale jak urwałem osłone pod silnikiem to się rozmyśliłem, teraz jeddynie moge wstawić coś twardszego ale nie konieczni niższego :/

: ndz mar 12, 2006 15:42
autor: UcHO
Ja urzeduje na codzien w warszawie wiec jest troche lepiej, mam przyzwyczajenia po poprzednim aucie i maksymalnie skreconym gwincie :hmm:
Mam zamiar wstawic twardsze amorki, bo te z kitu eibacha juz chyba niebardzo sobie radza :(
Co do zdjec, jak dorwe cyfrowke to postaram sie zrobic zdjecia.
A co do obnizenia, to zdeczka mi sie ostatnio podniosl przod gdyz w bagazniku zagoscila gazownia :chytry: Ale motorwki nie ma, teraz jest prawie rowno

: pn mar 13, 2006 11:26
autor: ksionc
no pewnie że w białymstoku są autostrady :rotfl: a raczej tory wyścigowe, gładkie szerokie i pełne szykan w postaci dziur i zapadnietych studzienek. jedyna rada - jeździć na pamięć. ja także myślalem o obniżeniu ale jak zobaczyłem jak wyglądają ulice po zimie to sie rozmyśliłem.

: sob lut 10, 2007 00:08
autor: Much77
wlasnie kolega sie na mkIV napala
dam mu ten temat niech poczyta i przemysli
pzdr

: sob lut 10, 2007 00:22
autor: kovens
piotr_lewy pisze:A może znajdzie się jakiś Golf IV który nie będzie miał żadnego defektu......??
Pożyjemy , zobaczymy....

Pozdro
mojemu nic nie dolega!!!!!!!

[ Dodano: Pią 09 Lut, 2007 ]
i nie posiada ochrony silnika.
ku... to dla mnie jest dziwne ze nie ma! WHY?

: sob mar 03, 2007 00:08
autor: Śmietan
mój mk4 to 1.4 16V z 98 roku 139tys przebiegu posiadam od marca 2006 roku Jak narazie problemy niewielkie:
-wymiana przewodów zapłonowych i cewki
-wymiana lewej poduszki pod silnikiem
No i jeszcze podczepiłem górna osłonę od tylnego amrotyzatora bo spadła ale to juz kosmetyka Poza tym nic

: sob mar 03, 2007 09:11
autor: kusnier
1,9 SDI
prod 12.1999
przebieg 198 tysi
mam go od roku od przebiegu 180 tys.
padło i wkurza :
- tylna wycieraczka wariowała (odłączona )
- gumy na stabilizatorze (20 PLN)
- nie działa światełko w lewych drzwiach
- złuszczona guma na elementach w środku
i koniec
oleju nie bierze
osłona cała

: sob mar 03, 2007 09:49
autor: 1986bartek
1.9 TDI 115km
rok produkcji 2001
przebieg 98tys.
Przejechalem nim 35tys. i wiekszych problemów niw bylo. Wymienilem pare cześci ale to normalne że coś zawsze sie zepsuje.
Najwiekszym problemem są skrzypiące plastiki, zwlasza z tylu. W wersji 3D te plastiki mnie dobijają zwlaszcza jak ktoś sie o nie oprze.
Nie zmienia to wszystko faku że MK4 jest poprostu mega dobry :bigok:

: sob mar 03, 2007 21:52
autor: Street Fighter
Silnik: 1.6 SR
Rok produkcji: 1999
Przebieg: ~ 105000
Krajowy
Mam go od ponad roku.

Usterki:
- Czyszczenie i adaptacja przepustnicy
- Ugnity kabelek od lambdy
i to wszystko

Eksploatacja:
- Standard, czyli oleje, filtry, rozrząd.
- Wkurzające troche te gumy na plastikach bo szpecą
- Nie bierze oleju
- Spalanie do 10l/100 przy ostrzejszej jeździe przy spokojnej min 8l
- Przez okres ponad roku spaliła się tylko 1 żarówka

Inne:
Zawieszenie -30 i jest idealnie. Ani za nisko ani za wysoko (przynajmniej jak dla mnie) W środku w miare cicho, nic nie skrzypi, chyba że na większych wybojach. Przy wyższych prędkościach wiatr troche świszczy.
Super układ kierowniczy. Żadnym autkiem mi sie tak fajnie nie jeździ. Hamulce też świetne.

: ndz mar 04, 2007 00:43
autor: pasio
1.9 tdi ALH '99 od roku w kraju 150 kkm z czego "moje" 30

1.Wycierające się plastiki we wnętrzu
2.Skrzypiące gumy stabilizatora - czekają na wymianę
3.Trzeszczące drzwi pasażera jak jest sucho (zużyłem już tubkę smaru i nic nie dało)
4.Ukręcona rurka w tylnym spryskiwaczu (płyn cieknie do klapy)- naprawione własnoręcznie
5.Zardzewiałe mikrostyki w klapie bagążnika - naprawione własnoręcznie
6.Skrzypiące fotele - naprawione własnoręcznie
7.Turbina przeładowuje ciśnienie - i to mnie bardzo martwi

: ndz mar 04, 2007 11:40
autor: Śmietan
Street Fighter - a co dokładnie robiłeś z tą przepustnicą? Możesz opisać co i jak robiłęś?

: ndz mar 04, 2007 12:16
autor: opał
mam z '02 roku oryginalne 150 KM (ARL), 90 tysi przebiegu,sam nastukałem 50 tysi i nic sie nie dzieje, nie wiem że mam samochód, narzekacie na niskie zawieszenie..ja mam oryginalnie obniżony, na szczęście jest utwardzone więc nigdy niczym nie przyłożyłem , nawet osłone mam całą, nie licze ocierek przy krawężniku jak zapomne

: ndz mar 04, 2007 13:35
autor: Czarna1979
napiszę i tu ... ... jak skręcam kierownicą to tak jakby coś skrzypi, albo bardziej trzeszczy, nie wiem jak to określić, i dzieję się to coraz częściej i głośniej, co to może być? jak krece kierwonica to trzeszczy, na prostej cisza, na postoju bardziej trzeszczy, a podczas jazdy mniej, ale jednak :/ i nasila sie z czestotliwością krecenia kierownicy :/ dodam że płyn do wspomagania sprawdziłam i jest max - macie pomysł na to co to może byc?

: ndz mar 04, 2007 16:50
autor: Chomik
Czarna1979, u mnie też trzeszczało, wymieniłem płyn od wspomagania i jak ręką odjął.
Jeśli piszczy to być może trzeba pasek wymienić.