Strona 5 z 6

: pt lut 03, 2006 04:45
autor: bodzio_j
Pono pisze:A ja mam podwójne lampy i gdy włączam drogowe towłączają się sie H3 a H4 tylko mijania świecą chyba że odłączę żarówki H3 to wtedy palą się długie H4. Czy można jezdic na dlugich H4 i H3 ajesli tak to jak to zrobic.
ps. Dodatkowe reflektory byly fabryczne, wbudowane w grill.
Pono przyszła mi do głowy jeszcze jedna myśl o Twoim problemie. Piszesz, że chcesz aby świeciło H3, H4. Jest to opis nieco nieścisły. H3 i H4 to oznaczenia żarówek a nie reflektorów. W Twoim przypadku wygląda na to, że te dodatkowe reflektory (małe w grillu) to reflektory p/mgielne. I fakt, że nie chcą świecić z długimi jest normalny. Nienormalne jest natomiast to , ze dzieje się tak po włączeniu długich.
Musisz sprawdzić jakiego rodzaju są te reflektory w grillu (małe).Jeśli p/mgielne to powinny być włączane wyłącznikiem od p/mgielnych z tyłu.( on jest dwupozycyjny). Jeśli są to długie , to powinny włączać się tak jak tera-po przełączeniu na długie wyłącznikiem pod kierą.Jeśli przy tym nie zapala się włókno długich w reflektorach głównych to trzeba sprawdzić instalację. Jeśli nie bardzo wiesz jak, to tylko do elektryka.

: pt lut 03, 2006 15:27
autor: blaade
igor002 pisze: 1) tak mnie poruszyło to słabe świecenie ze postanowiłem te przekazniki założyc, niesamowita sprawa, kolosalna różnica, teraz nawet w mieście rpzy palących sie latarnicha ulicznych widze swoje światła na jezdni, a są dobrze wyregulowane:)
Czy te przekaźniki montowałeś wg tej instrukcji?

: pt lut 03, 2006 15:49
autor: igor002
blaade pisze:
igor002 pisze: 1) tak mnie poruszyło to słabe świecenie ze postanowiłem te przekazniki założyc, niesamowita sprawa, kolosalna różnica, teraz nawet w mieście rpzy palących sie latarnicha ulicznych widze swoje światła na jezdni, a są dobrze wyregulowane:)
Czy te przekaźniki montowałeś wg tej instrukcji?
czesciowo tak czesciowo nie, ale bardziej korzystałem ze schematu, tu w tym wątku ktoś wczesniej zamiscił schemat, ja go zmieniłem, między innymi dołożyłem 2 bezpicznik, na krutkie i długie jest osobny, i inaczej troche popodłanczałem to wsio w całej instalacji, ale ogulnie zasada taka sama.

pozdro

: pt lut 03, 2006 16:29
autor: Pono
Moze to smieszne pytanie ale czy stylu macie dwa swiatla przeciwmigielne? Bo kiedy po zakupie golfa sprawdzalem swiatla to tylko jedno swieciolo kupilem wiec zarowke i wlozeylem nowa ale nadal nic po za tym jest o jeden kabel mniej niz w lampie gdzie mgielne sie pali.

: pt lut 03, 2006 17:12
autor: TheBiSHoP
Ja dzisiaj też założyłem wkońcu przekaźniki i od razu widać efekt. Żarówka już w dzień świeci jaśniej niż na fabrycznej instalacji. Koszt takiej operacji to około 45 zł i 3 godzinki spokojnej roboty z lutowaniem każdego przewodu.

P.S. w maluchu miałem instalacje zrobioną na przekaźnikach R15 =]]]

: pt lut 03, 2006 17:24
autor: t-tas
jak kupiłem mk1 we wrzesniu zauwarzyłem że jak podciągne do siebie manetkę od świateł to robi sie jasniej(ciemniejsze lampy to nie tylko przez odległość przełącznika od lampy ale też poprzepalane styki w włączniku-20 minut i przekaźniki z pólki w garażu powę drowały pod mache golfika-w kazdym autku miałem przekaźniki

: pt lut 03, 2006 22:22
autor: igor002
Pono pisze:Moze to smieszne pytanie ale czy stylu macie dwa swiatla przeciwmigielne? Bo kiedy po zakupie golfa sprawdzalem swiatla to tylko jedno swieciolo kupilem wiec zarowke i wlozeylem nowa ale nadal nic po za tym jest o jeden kabel mniej niz w lampie gdzie mgielne sie pali.
tylko jedna przeciwmgielna jest z tyłu.

: pt lut 03, 2006 22:58
autor: RoWeRs
a może tak zrobić http://www.allegro.pl/show_item.php?item=84563629 (układ do świateł dziennych)i śmigać na światłach na okrągło.

: sob lut 04, 2006 08:14
autor: wojteks
RoWeRs pisze:a może tak zrobić http://www.allegro.pl/show_item.php?item=84563629 (układ do świateł dziennych)i śmigać na światłach na okrągło.
wydaje mi się że dzienne powinny być zrobione z krótkich a nie z drogowych

: sob lut 04, 2006 08:30
autor: Goofi
wojteks pisze:
RoWeRs pisze:a może tak zrobić http://www.allegro.pl/show_item.php?item=84563629 (układ do świateł dziennych)i śmigać na światłach na okrągło.
wydaje mi się że dzienne powinny być zrobione z krótkich a nie z drogowych
Dokladnie, nie wiem czy dobrze zrozumialem goscia po pobierznym przeczytaniu textu, ale on chyba przekombinowal bo drogowe maja inne ustawienie i swieca pod innym katem i stwierdzenie "Nie oślepiają innych kierowców ..." wydaje mi sie smieszne :panna:

: śr lut 08, 2006 01:35
autor: faceman
Witam wszystkich "forumowiczów". Niedawno odnalazłem Wasze forum i żałuję że tak późno. Pierwsza wizyta i skorzystałem z Waszego doświadczenia. Chodzi mi o słabe światła mijania i drogowe w MK 2. Już byłem bliski zakupu nowych lamp, kiedy przeczytałem ten artykuł i dziś rano znajomy elektryk zapakował mi przekaźniki. Efekt - rewelka. Mam nadzieję zostać z wami na dłużej. Dziękuję!

: pt wrz 01, 2006 08:24
autor: szuler
Witam,

Odnalazłem dzisiaj ten wątek, mam ten sam problem ze słabymi światłami w mk1 cabrio.

Niestety link z poradą jak zamontować przekaźniki już nie działa - może ktoś ma jakieś info na ten temat?

: pt wrz 01, 2006 09:40
autor: zibolek
ja kupilem najpierw klary, potem przekazniki i potem nowe zaroweczki H7 :) no i oczywiscie ustawianie swiatel zrobilem. Cud miód ! Na zyklych reflektorach widac ze jest efekt ale jak wlozysz klary to dopiero latarnia!

: pt wrz 01, 2006 10:04
autor: dzikgtc
zibolek w MKIII były (chyba) seryjnie montowane przekaźniki od świateł... A tak wogole po czym poznac czy ma sie przekaźnik czy go sie nie ma? :lol: U mnie światła są dobre, aczkolwiek mogłyby być lepsze.