Jak polepszyc jakość świateł

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » pt lut 03, 2006 04:45

Pono pisze:A ja mam podwójne lampy i gdy włączam drogowe towłączają się sie H3 a H4 tylko mijania świecą chyba że odłączę żarówki H3 to wtedy palą się długie H4. Czy można jezdic na dlugich H4 i H3 ajesli tak to jak to zrobic.
ps. Dodatkowe reflektory byly fabryczne, wbudowane w grill.
Pono przyszła mi do głowy jeszcze jedna myśl o Twoim problemie. Piszesz, że chcesz aby świeciło H3, H4. Jest to opis nieco nieścisły. H3 i H4 to oznaczenia żarówek a nie reflektorów. W Twoim przypadku wygląda na to, że te dodatkowe reflektory (małe w grillu) to reflektory p/mgielne. I fakt, że nie chcą świecić z długimi jest normalny. Nienormalne jest natomiast to , ze dzieje się tak po włączeniu długich.
Musisz sprawdzić jakiego rodzaju są te reflektory w grillu (małe).Jeśli p/mgielne to powinny być włączane wyłącznikiem od p/mgielnych z tyłu.( on jest dwupozycyjny). Jeśli są to długie , to powinny włączać się tak jak tera-po przełączeniu na długie wyłącznikiem pod kierą.Jeśli przy tym nie zapala się włókno długich w reflektorach głównych to trzeba sprawdzić instalację. Jeśli nie bardzo wiesz jak, to tylko do elektryka.



Awatar użytkownika
blaade
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: ndz paź 10, 2004 00:53
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: blaade » pt lut 03, 2006 15:27

igor002 pisze: 1) tak mnie poruszyło to słabe świecenie ze postanowiłem te przekazniki założyc, niesamowita sprawa, kolosalna różnica, teraz nawet w mieście rpzy palących sie latarnicha ulicznych widze swoje światła na jezdni, a są dobrze wyregulowane:)
Czy te przekaźniki montowałeś wg tej instrukcji?



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » pt lut 03, 2006 15:49

blaade pisze:
igor002 pisze: 1) tak mnie poruszyło to słabe świecenie ze postanowiłem te przekazniki założyc, niesamowita sprawa, kolosalna różnica, teraz nawet w mieście rpzy palących sie latarnicha ulicznych widze swoje światła na jezdni, a są dobrze wyregulowane:)
Czy te przekaźniki montowałeś wg tej instrukcji?
czesciowo tak czesciowo nie, ale bardziej korzystałem ze schematu, tu w tym wątku ktoś wczesniej zamiscił schemat, ja go zmieniłem, między innymi dołożyłem 2 bezpicznik, na krutkie i długie jest osobny, i inaczej troche popodłanczałem to wsio w całej instalacji, ale ogulnie zasada taka sama.

pozdro


Mk3 GTI 16V ABF

Pono

Post autor: Pono » pt lut 03, 2006 16:29

Moze to smieszne pytanie ale czy stylu macie dwa swiatla przeciwmigielne? Bo kiedy po zakupie golfa sprawdzalem swiatla to tylko jedno swieciolo kupilem wiec zarowke i wlozeylem nowa ale nadal nic po za tym jest o jeden kabel mniej niz w lampie gdzie mgielne sie pali.



Awatar użytkownika
TheBiSHoP
Forum Master
Forum Master
Posty: 1024
Rejestracja: czw gru 16, 2004 21:35
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: TheBiSHoP » pt lut 03, 2006 17:12

Ja dzisiaj też założyłem wkońcu przekaźniki i od razu widać efekt. Żarówka już w dzień świeci jaśniej niż na fabrycznej instalacji. Koszt takiej operacji to około 45 zł i 3 godzinki spokojnej roboty z lutowaniem każdego przewodu.

P.S. w maluchu miałem instalacje zrobioną na przekaźnikach R15 =]]]



Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » pt lut 03, 2006 17:24

jak kupiłem mk1 we wrzesniu zauwarzyłem że jak podciągne do siebie manetkę od świateł to robi sie jasniej(ciemniejsze lampy to nie tylko przez odległość przełącznika od lampy ale też poprzepalane styki w włączniku-20 minut i przekaźniki z pólki w garażu powę drowały pod mache golfika-w kazdym autku miałem przekaźniki


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » pt lut 03, 2006 22:22

Pono pisze:Moze to smieszne pytanie ale czy stylu macie dwa swiatla przeciwmigielne? Bo kiedy po zakupie golfa sprawdzalem swiatla to tylko jedno swieciolo kupilem wiec zarowke i wlozeylem nowa ale nadal nic po za tym jest o jeden kabel mniej niz w lampie gdzie mgielne sie pali.
tylko jedna przeciwmgielna jest z tyłu.


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
RoWeRs
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pn lut 14, 2005 02:58
Lokalizacja: Luboń
Kontakt:

Post autor: RoWeRs » pt lut 03, 2006 22:58

a może tak zrobić http://www.allegro.pl/show_item.php?item=84563629 (układ do świateł dziennych)i śmigać na światłach na okrągło.


http://rowers.pl

wojteks
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 701
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 18:24

Post autor: wojteks » sob lut 04, 2006 08:14

RoWeRs pisze:a może tak zrobić http://www.allegro.pl/show_item.php?item=84563629 (układ do świateł dziennych)i śmigać na światłach na okrągło.
wydaje mi się że dzienne powinny być zrobione z krótkich a nie z drogowych



Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Post autor: Goofi » sob lut 04, 2006 08:30

wojteks pisze:
RoWeRs pisze:a może tak zrobić http://www.allegro.pl/show_item.php?item=84563629 (układ do świateł dziennych)i śmigać na światłach na okrągło.
wydaje mi się że dzienne powinny być zrobione z krótkich a nie z drogowych
Dokladnie, nie wiem czy dobrze zrozumialem goscia po pobierznym przeczytaniu textu, ale on chyba przekombinowal bo drogowe maja inne ustawienie i swieca pod innym katem i stwierdzenie "Nie oślepiają innych kierowców ..." wydaje mi sie smieszne :panna:



Awatar użytkownika
faceman
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: sob lut 04, 2006 01:08
Lokalizacja: Stargard

Post autor: faceman » śr lut 08, 2006 01:35

Witam wszystkich "forumowiczów". Niedawno odnalazłem Wasze forum i żałuję że tak późno. Pierwsza wizyta i skorzystałem z Waszego doświadczenia. Chodzi mi o słabe światła mijania i drogowe w MK 2. Już byłem bliski zakupu nowych lamp, kiedy przeczytałem ten artykuł i dziś rano znajomy elektryk zapakował mi przekaźniki. Efekt - rewelka. Mam nadzieję zostać z wami na dłużej. Dziękuję!



szuler
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pt cze 30, 2006 18:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: szuler » pt wrz 01, 2006 08:24

Witam,

Odnalazłem dzisiaj ten wątek, mam ten sam problem ze słabymi światłami w mk1 cabrio.

Niestety link z poradą jak zamontować przekaźniki już nie działa - może ktoś ma jakieś info na ten temat?



Awatar użytkownika
zibolek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: wt lis 08, 2005 11:46
Lokalizacja: Świętochłowice
Kontakt:

Post autor: zibolek » pt wrz 01, 2006 09:40

ja kupilem najpierw klary, potem przekazniki i potem nowe zaroweczki H7 :) no i oczywiscie ustawianie swiatel zrobilem. Cud miód ! Na zyklych reflektorach widac ze jest efekt ale jak wlozysz klary to dopiero latarnia!



Awatar użytkownika
dzikgtc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 419
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 17:15
Lokalizacja: Gryfice
Kontakt:

Post autor: dzikgtc » pt wrz 01, 2006 10:04

zibolek w MKIII były (chyba) seryjnie montowane przekaźniki od świateł... A tak wogole po czym poznac czy ma sie przekaźnik czy go sie nie ma? :lol: U mnie światła są dobre, aczkolwiek mogłyby być lepsze.


Pozdrawiam
dzikgtc

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 227 gości