Strona 5 z 5

: pn sty 23, 2006 18:34
autor: MrUkAs
endrju pisze:MrUkAs, podlacz aku pod prostownik niech sie troszke podladuje albo na kable spubuj...
Problem w tym, ze nie mam prostownika... ile kosztuje i jaki najlepiej kupic?

: pn sty 23, 2006 18:52
autor: endrju
Przejzyj Allegro http://allegro.pl/search.php?string=prostownik mysle ze cos tam znajdziesz :)

Ja mam jakis taki stary polskiej produkcji ale calkiem niezly.
Daje na najmniejszy prad na cala noc i rano jest git.

: pn sty 23, 2006 19:45
autor: MrUkAs
No cos bede musial wymyslec... a co myslicie o tym, ze paliwo moglo zamarznac. Czytalem, ze warto dolac 0,5 l denaturatu, co myslicie?

: pt sty 27, 2006 19:48
autor: Paweł26
Wracając do przerywania silnika na wolnych obrotach,gasnięcia,itp..
Regulacja gaznika w moim przypadku była strzalem w 10. po wymontowaniu gaznika okazało sie że jest rozrególowany (nie domykała sie przepustnica 2 przelotu i śruba wolnych obrotów była wykręcona itp...) Regulacji dokonałem według książki(obsługai naprawa vw golf 2).jak by kto chciał skany z tej książki ja wyregulować gażnik chętnie prześle mailem.
tracer53@o2.pl