Strona 5 z 5

: sob sty 21, 2006 04:01
autor: dukem
Szukaj szukaj bo to napewno niezdrowo...

Powodzenia :pub:

: pn sty 23, 2006 00:29
autor: To_mas
Wie juz ktos dlaczego ta pieprzona dioda mrug ??? probowalem jzu dolewac plynu zeby byl idealnie miedzy min a max i nic :// dalej to samo

: pn sty 23, 2006 00:50
autor: dukem
Mruga bo to jest urok tych silnikow...ja tez juz cuda robilem...rozwiazan jest mase ale nigdy nie wiadomo ktore jest prawdziwe: czujnik temperatury, czujnik poziomu plynu albo sama elektronika- ja stawiam na ostatnie...moze gdzies siada jakis kondensator albo cos takiego i mruga dioda...mozesz jeszcze probowac z czujnikiem poziomu bo jezeli wskazania temperatury masz dobre to tu jest wszystko ok.

: pn sty 23, 2006 09:41
autor: Arcturus
Ja mam MkIII TD AAZ i przedwczoraj zaczeło sie to u mnie tzna rano zapaliłem było OK po południu mam jechac do domu i mryga no to sprawdzam wszystko wygląda OK tzn pozom plynu a po przyjechaniu do domu rury do chłodnicy ciepłe. Zgasiłem gada i zapaliłem przestało! dzis rano pale auto i mruga no to zgasiłem i zapaliłem ponownie i przestało, heh złosliwosc rzeczy martwej ale musze cos z tym zrobic bo niewiadomo czy cos sie dzieje czy to tylko ta kontrolka a odciecie diody to nie rozwiązanie bo jak jest np mało płynu to nic nie pokaze a wskaznik temp nic nieda, A jak by niedaj boze doszło do rozszczelnienia układu i wycieku całego płynu to zanim wskaznik temp pokaze cos nie tak to juz moze byc po silniku a sam wskaznik tez moze sie zepsuc i zostajemy z niczym!!!
To trzeba naprawic i tyle! Tyle ze zajmie to pewnie sporo czasu i srodków

: pn sty 23, 2006 11:52
autor: dukem
Powodzenia w takim razie...ja juz odpuscilem...ale jezeli znajdziesz rozwiazanie to kto wie...moze uleczysz nas wszystkich...ja poprostu raz na jakis czas zagladam pod maske i sprawdzam poziom plynu...a jakby sie uklad rozszczelnil byloby widac plame...

: pn sty 23, 2006 15:09
autor: nowy13
A dawał ktoś do jakiegoś szpeca co się zna na elektro-czymś tam ;)
Może trzeba w ten sposób spróbować.
Ja mam wyjęty licznik i bym go zawiuzł tylko nie wiem czy coś pomoże mi bez samochodu :/

: pn sty 23, 2006 21:51
autor: dukem
Ja bym nie liczyl ze ktos taki pomoze...najlepiej by bylo przepiac zegary do innego Golfa gdzie problem nie wystepuje i tak sprawdzic czy same zegary sa w porzadku...

A ja jako elektronik z wyksztalcenia- nigdy w zyciu nie dam samochodu (ktory jest tak prosty i nie wymaga sprzetu diagnostycznego) do jakiegos magika od elektroniki...tym bardziej ze w dieslu nie ma aparatow zaplonowych itp...czyli moja wiedza czysto elektroniczna a nie auto-elektryczna wystarczy...

W kazdym razie nie sadze zeby taki magik pomogl...mozna sie ewentualnie w ASO pytac bo oni znaja czesto spotykane przypadlosci...tylko ze z reguly taka wizyta kosztuje...

: pn sty 23, 2006 22:35
autor: maras
Jak kupiłem MK2 1.6D 2 lata temu to też se migała ta dioda. Gość który mi go sprzedał powiedział że "ten typ tak ma". Potem zapragnąłem mieć obrotomierz i wymieniłem zegary. Problem migającej diody znikł, ale pojawił się następny tzn. jak odpalę samochód świeci się dioda od ładowania, gaśnie jak dodam gazu na 2tys obrotów. Więc myślę że wszystkiego za jednym razem nie można mieć.
pozdroofKa

: pn sty 23, 2006 22:52
autor: nowy13
maras pisze:Jak kupiłem MK2 1.6D 2 lata temu to też se migała ta dioda. Gość który mi go sprzedał powiedział że "ten typ tak ma". Potem zapragnąłem mieć obrotomierz i wymieniłem zegary. Problem migającej diody znikł, ale pojawił się następny tzn. jak odpalę samochód świeci się dioda od ładowania, gaśnie jak dodam gazu na 2tys obrotów. Więc myślę że wszystkiego za jednym razem nie można mieć.
pozdroofKa
Sprawdź pasek od alternatora, u mnie było podobnie. Zmieniłem pasek,naciągnąłem i problem z głowy :)

: pn sty 23, 2006 23:30
autor: pajakgdynia
Maras.. Bo właśnie włączyło się ładowanie i alternator pomaga akusowi.. To jest jak najbardziej poprawna sytuacja! No chyba, że po puszczeniu gazu.. znowu się zapala..

: wt sty 24, 2006 01:20
autor: dukem
Moze byc jeszcze regulator napiecia na wykonczeniu...poluzowany lub wyslizgany pasek albo sam problem z jakims komparatorem w zegarach...

A wracajac do migajacej diody- jezeli problem znikl po zmianie zegarow to znaczy ze pada elektronika w zegarach...