Dodatki czyszczace do ON lub PB - warto?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PST
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 12:11
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Post autor: PST » pn sty 21, 2008 16:51

ja dodawałem kilka raz STP do diesla, ale szczerze mówiąc to nie widze różnicy, ale liczę na to że trochę przeczyści mi wtryski, natomiast jak chodzi o kopcenie i odpalanie to to samo. :grin:



Awatar użytkownika
MKIII
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pn cze 12, 2006 20:53
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: MKIII » pt lut 01, 2008 00:41

Ostanio zalałem STP do czyszczenia wtrysków.. rano ciut lepiej palił i nie kopcił zalałem butelke na 50L czyli tak jak każą


TDI-tego nie trzeba tłumaczyć.

Zep_11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt paź 06, 2006 22:11
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Zep_11 » sob lut 02, 2008 22:20

Ja do swojego Mk1 1.6D wlewam co tankowanie setkę Mixolu na pelny zbiornik ropy - podobnoż czysci wtryski i smaruje pompe wtryskowa. Zaobserwowalem ze silnik chodzi teraz troche ciszej i sie tak nie trzesie jak jest zimny. Litr w Auchan kosztuje 7 PLN.
http://forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=30616
Ostatnio zmieniony sob lut 02, 2008 22:23 przez Zep_11, łącznie zmieniany 1 raz.



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » sob lut 02, 2008 22:49

tu macie co nieco o dodatkach do paliw http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=144745



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » wt lut 05, 2008 03:05

STP zalewałem , zalewam i będę zalewał dalej :grin:
Sprawdzałem korekcje dawek na wtryskach i po wyjeżdżeniu zbiornika paliwa z STP poprawiła się znacząco. :bigok:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

womar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw sty 31, 2008 13:26
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: womar » wt lut 05, 2008 14:29

Zadnych dodatkow do paliwo nie polecam najlepoje zaopatrywac sie w sprawdzonych stacjach paliw. Jedynie co polecam to przed zmiana oleju proponuje zalac tzw.penetratora pozostawic silnik na jałowym biegu ok. 10 min wylac olej z silnika z domieszka penetratora i zalac juz tylko sam olej. Silnik ładnie nam sie wypłuka z jakis zanieczyszczen,sadzy itp jedynie to Polecam.


Only VW...

maryjan112
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 08:40
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: maryjan112 » sob lut 09, 2008 08:43

Witam

Wydaje mi się, że lepiej się 10 razy zastanowić zanim zdecydujemy się na jakiś "uszlachetniacz".

Ja osobiście mniejwiecej 2-3 razy do roku dolewam do baku taka małą buteleczke z Schell-a. (jedną butelkle tego "cudu" dolewa sie do 40 litrów benzyny) Ma ona wiązać benzynę z wodą której to trochę chcąc niechcąc posiadamy w baku. Preparat ten uważam za naprawdę bezpieczny. Nigdy jeszcze nie spotkałem się z negatywną opinią na jego temat.

pozdrawiam



mancurek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob lut 09, 2008 23:46
Lokalizacja: gdańsk
Kontakt:

Post autor: mancurek » ndz lut 10, 2008 00:24

uszlachetniacze :grin: nigdy w zyciu nie wleje zadnego tz polepszacza do samochodu od utrzymania silnika w czystosci jest olej a nie jakis specyfik.wiadome ze w silniku na roznych elemetach odkłada sie nagar ( silnik w dobrej kondycji będzie go miał mniej:)) ale ogólnie jest to swoisty naturalny uszczelniacz wiec lejąc mazidło czyszczące do autka ze sporym przebiegiem mozna narobic sobie więcej problemow niz to warte ( mniejwięcej taki sam efekt co wymiana oleju po 100 tys z mineralnego na pełen syntetyk) a co do dodatków tz zimowych ,czy unas są takie mrozy zeby on przymarzał(on zimowy do -22 blokady zimnego filtra) a pozatym chyba kazdy diesel ma podgrzewacz:)



Awatar użytkownika
pasja
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn sty 29, 2007 22:06
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: pasja » czw lut 14, 2008 19:01

na zachodzie niema lepszego paliwa, tam sie leje do pelna i tyle jak rano wchodzimy do auta to jest para na szybach, to samo jest w baku a jak na zachodzie maja zawsze full baki to niemaja problemow z woda,
stacje typu orlen badaja probki paliwa z zbiornikow kazdej stacji i niema mowy o dolewkach;], wiem bo znam kadre niejednej stacji, teraz sie nie kradnie ze zbiornikow;] teraz Mobilki Duzogabarytowi sami oddaja za pół ceny,


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1693571#1693571 <--SpRaWdZ tO
WSTYD TO KRAŚĆ I MIEĆ OSZPECONEGO GOLFA!!!!!

żaba 1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pt lut 09, 2007 18:06
Lokalizacja: W-wa

Post autor: żaba 1 » pt lut 15, 2008 10:51

No to się wypowiem co prawda kobieta ale powiem i już bo doświadczyłam skutków wody w benzynie. Przed moim golfikiem miałam colta i pewnego pięknego ciepłego dnia mój mąż postanowił wymalować bitexem tylne nadkola przed malowaniem oczywiście było mycie pod ciśnieniem wodą. Po myciu zonk bo okazało się że przewód od wlewu paliwa był bardzo blisko nadkola więc zbierał się pomiędzy przewodem a błotnikiem piasek i przewód przerdzewiał i mycie pod ciśnieniem spowodowało zastrzyk wody do paliwa.
Przewód wymieniony nadkola pięknie wymalowane no to ruszamy a jakże kangur tak nie skacze jak skakało moje mitsubishi. Przyczynę znaliśmy więc decyzja ponieważ w baku i tak była resztka paliwa lejemy do pełna V-POWER 101 oktan. Wyjeździłam tzn wymęczyłam pół zbiornika skacząc dalej i powiedziałam mężowi zepsułeś napraw no to kupił stp który miał wytrącać wodę z paliwa. Było minimalnie lepiej ale niewiele. Pomógł mi wreszcie ojciec stary kierowca dolał denaturatu i po kilku kilometrach samochód jak nowy jakbym boga za nogi chwyciła. A teraz poważnie chrzczone paliwo to jedno a wilgoć wytrąca się również z powietrza które jest w zbiorniku efekt potęguje się zwłaszcza u tych "oszczędnych" co to po zapaleniu się rezerwy leją za 50 zł i tak wkoło. Po tych doświadczeniach raz na rok przed zimą na pełny zbiornik leję ćwiartkę denaturatu częściej nie trzeba aby spalił wodę która zgromadziła się przez cały rok.Nie będę pisała że czyści wtryski bo pewnie tego nie robi ale z wilocią w paliwie radzi sobie na pewno i taka dawka raz na rok napewno nie zaszkodzi. Posłuchajcie kobiety która to przetestowała i zadziałało.



Awatar użytkownika
TheBiSHoP
Forum Master
Forum Master
Posty: 1024
Rejestracja: czw gru 16, 2004 21:35
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: TheBiSHoP » wt lut 19, 2008 11:15

101 Oktanów???

A ja uważam że dodatek STP do czyszczenia wtrysków spełnia swoją rolę i od czasu do czasu go doleje. Natomiast wszystkie uszczelniacze itp. można używać żeby przedłużyć agonie silnika który ma iść na złom.


Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
maroTdi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: czw lip 05, 2007 20:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maroTdi » pn mar 03, 2008 12:55

ja raz kupilem jakies k2 chyba do diesla.. zalalem do pelna pozniej butelke tego i wszystko ok.. rano wstaje.. odpalam (a mrozy byly ok -20oC) odpalil jak zawsze.. tylko jechac za bardzo nie chcial.. tryb awaryjny i max 20km/h wleklem sie do roboty..
po 8 godz w pracy wszystko bylo niby ok.. ale nigdy juz tego nie zaleje..
sposob na zime i mrozy? nowy filter paliwa.. sprawny aku.. i podgrzanie swiec 2-3 razy zanim zapalisz.. i zawsze lac do pelna.. zawsze dziala.. przy -28tez.. (max mroz tej zimy)



Awatar użytkownika
dzidzia24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: czw lis 01, 2007 10:43
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: dzidzia24 » czw mar 20, 2008 11:42

Mam takie pytanko.
To znaczy- ostatnio zmieniałem parę żeczy w swoim silniku i autko po tym wszystkim zaczęło lekko dymić po odpaleniu na siwo /biało.Wtryski lały strasznie więc myślałem że to może być ich wina.Jednak po zmianie na nowe autko dalej dymi,mniej ale dymi(wtryski ustawione na cacy),póżniej zauważyłem powietrze w układzie paliwowym.Myślałem że może to ma jakiś związek z tym dymieniem ale okazało się że nie.Potem myślałem że to może turbo gdyż po odkręceniu downpipu zauważyłem olej cieknący z gorącej części turba.Jednak po wyjęciu turbiny silnik dalej lekko dymi.Teraz świece żarowe,wymieniłem cztery i dalej bez zmian.
Dopiero parę dni temu przypomniałem sobie że przed wszystkimi przeróbkami zatankowałem bak prawie do pełna i dodałem środka do czyszczenia układu wtryskowego oraz uszlachetniacza(pamiętam tylko że wlałem tego napewno dużo więcej niż powinno się wlewać) Od tamtej pory autkiem nie jeżdziłem jeszcze ale było odpalane na biegu jałowym i pracowało non stop ok jednej godziny i dymienie nie ustawało.Wykluczam jako przyczynę dymienia jakie kolwiek osady w układzie wydechowym gdyż cały układ jest zdemontowany.
Teraz pytanie -Czy winą tego dymienia mogą być te różne środki? (lub dodanie ich w większej ilości niż zaleca producent)Miał ktoś może taki przypadek u siebie po zastosowaniu tych preparatów?


[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
collo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: sob sty 01, 2005 18:06
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Post autor: collo » czw cze 19, 2008 12:26

witam chce przeczyscic sobie caly układ w moim dieselku czytalem posty i była mowa o fińskim srodku SKYDD czy to jest ten srodek?
http://motoprodukty.pl/product_info.php ... ts_id=1662



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: ZaimroaRed i 75 gości