Strona 5 z 7
: wt wrz 13, 2005 14:51
autor: ml2210
http://galerie.tomson.com.pl/
[ Dodano: Wto Wrz 13, 2005 15:05 ]
Dziwne, że o tym nie słyszałeś, bo sprawa ciągnie sie już kawał czasu.
Jeśli naprawdę cię to zainteresowało to proszę, troszkę do poczytania:
VWGOLF:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=6280&start=0
STREETRACING:
http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 30&start=0
VWZONE:
http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.ph ... c&start=60
: śr wrz 14, 2005 17:03
autor: igor002
zelmerro pisze:igor002 pisze:dlaczego dziwna? tak p[rzewaznie ludzie robią, chopc to błąd, bo strumienice sie stroi do układu, przeważnie jest ona bardziej z tyłu niż kataliztor i przez to mniej daje ejzeli wogle coś, ale bardzo czesto ludzie tak robią.
Wiem o co chodzi, bo sam mam stożek!, ale z postu tego ze NA MIEJSCE katalizatora srumiennice zastosował
...
[ Dodano: Sro Wrz 14, 2005 09:50 ]
jeżeli chcesz stożek montować to msisz pamietac by nie chwytał ciepłego powietrza z kompry silnika., bo to mija sie z celem zakładania jego ! w zimnym powietrzu tak jak to niektóre auta mją (intercooler) jest wiecej tlenu i lepiej wzogaca mieszanke wybuchową.
[ Dodano: Sro Wrz 14, 2005 10:01 ]
ale jak juz zaczynasz ajery wkładac do golferka, to moze idz na całość i juz zrób to ta by było okej!
proponuje zplanowac głowice ( rozwiercanie zaworów , wstawienie wiekszych gniazd zaworów), wywal bebechy z tłumika albo zrób przejściówke ( rozgałężnik przed tłumikiem i i nadwie rury z tyłu.( pamietaj by jak najmniej załaman na rurach było ), popatrz oznaczenie skrzyi biegów, i pokręć sie po szroach za szybszą( ja mam od passata dosyć szybką) . niektóre golfy maa podgrzewacze paliwa( zbioriczek przy kolektorze metalowy ) aleniektóre mają podone zbioriczki z przodu silnika.poprawia moc tez wymiana koletora wyjściowego ( na wieksze otwory przy wylocie z silnika-- patent z fiata126--) Ale wiesz to jest dosyc pracochłonne i kieszeń uszczupla., to tylko takie propozycje niebierz do siebie ich tak na pważnie bo to tez niektóre z moich mażeń
tu mój bład w pisaniu, u góry juz poprawiony, strumienica powinna byc z tyłu, ale ludzie montują ją w miejsce katalizatora, bardziej z przodu, i dlatego rpzeważnie nic nie daje a czasem pogarsza osiągi. To taka poprawka do tego co kolega zacytował, bo włąsnie to rpzecyztałem i inaczej to miało brzmieć niz brzmi:) Juz poprawione:)
: czw wrz 15, 2005 09:14
autor: ml2210
To czy sie coś zyskało czy nie niestety można sprawdzić tylko na hamowni.
W odczuciu może być lepiej, ale to może być zwykła autosugestia i efekt placebo.
: pt wrz 16, 2005 08:57
autor: ml2210
Nie, moim zdaniem to są półśrodki i raczej stronie od takich rzeczy.
Poza tym z reguły nie wypowiadam się na temat na który mam raczej blade pojęcie.
: pn wrz 19, 2005 10:06
autor: ćwikła
a ja mam pytanko do uzytkowników mk3.....jakas srednice ma rura dolotowa od filtru powietrza bo nie mam czasu nigdy zmierzyc a przymierzam sie do kupna stozka??
: wt wrz 20, 2005 08:23
autor: ćwikła
no silnik jak w opisie czyli 1,8 ADZ na monowtrysku
[ Dodano: Sro Wrz 21, 2005 10:36 ]
a to mam pytanko jeszcze jedno bo juz sie praktycznie zdecydowałem na stozek..jak to jest w zimie..czy zakłądac na zime czy moze wstrzymac sie do nast wiosny......czy ci któzi maja stozki zdejmujecie je na zime??
: śr wrz 21, 2005 19:42
autor: B_O_N_K
Witam.
Mój brat ma Golfa mk2 1.6 (PN) na gaźniku. Ma założoną instalację LPG. Jednak jak na gaźnik przystało, nie potrzebne są żadne zwężki na dolocie
Ma wycięty katalizator, wstawioną strumienicę, tłumiki przelotowe i... stożek. Problem ze stożkiem był jedynie taki że trzeba było ustwić instalację LPG, bo samochód dostawał za dużo powietrza, za mało gazu i mulasto wchodził na obroty. Po ustawieniu wszystko jest OK
Teraz obaj się śmiejemy gdy słyszymy, że nie da rady wstawić stożka gdy ma się gaz w samochodzie
Pozdrawiam