Strona 5 z 7

: wt wrz 13, 2005 14:51
autor: ml2210
http://galerie.tomson.com.pl/

[ Dodano: Wto Wrz 13, 2005 15:05 ]
Dziwne, że o tym nie słyszałeś, bo sprawa ciągnie sie już kawał czasu.
Jeśli naprawdę cię to zainteresowało to proszę, troszkę do poczytania:
VWGOLF:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=6280&start=0
STREETRACING:
http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 30&start=0
VWZONE:
http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.ph ... c&start=60

: śr wrz 14, 2005 17:03
autor: igor002
zelmerro pisze:
igor002 pisze:dlaczego dziwna? tak p[rzewaznie ludzie robią, chopc to błąd, bo strumienice sie stroi do układu, przeważnie jest ona bardziej z tyłu niż kataliztor i przez to mniej daje ejzeli wogle coś, ale bardzo czesto ludzie tak robią.
Wiem o co chodzi, bo sam mam stożek!, ale z postu tego ze NA MIEJSCE katalizatora srumiennice zastosował :)...

[ Dodano: Sro Wrz 14, 2005 09:50 ]
jeżeli chcesz stożek montować to msisz pamietac by nie chwytał ciepłego powietrza z kompry silnika., bo to mija sie z celem zakładania jego ! w zimnym powietrzu tak jak to niektóre auta mją (intercooler) jest wiecej tlenu i lepiej wzogaca mieszanke wybuchową.

[ Dodano: Sro Wrz 14, 2005 10:01 ]



ale jak juz zaczynasz ajery wkładac do golferka, to moze idz na całość i juz zrób to ta by było okej!
proponuje zplanowac głowice ( rozwiercanie zaworów , wstawienie wiekszych gniazd zaworów), wywal bebechy z tłumika albo zrób przejściówke ( rozgałężnik przed tłumikiem i i nadwie rury z tyłu.( pamietaj by jak najmniej załaman na rurach było ), popatrz oznaczenie skrzyi biegów, i pokręć sie po szroach za szybszą( ja mam od passata dosyć szybką) . niektóre golfy maa podgrzewacze paliwa( zbioriczek przy kolektorze metalowy ) aleniektóre mają podone zbioriczki z przodu silnika.poprawia moc tez wymiana koletora wyjściowego ( na wieksze otwory przy wylocie z silnika-- patent z fiata126--) Ale wiesz to jest dosyc pracochłonne i kieszeń uszczupla., to tylko takie propozycje niebierz do siebie ich tak na pważnie bo to tez niektóre z moich mażeń :)

tu mój bład w pisaniu, u góry juz poprawiony, strumienica powinna byc z tyłu, ale ludzie montują ją w miejsce katalizatora, bardziej z przodu, i dlatego rpzeważnie nic nie daje a czasem pogarsza osiągi. To taka poprawka do tego co kolega zacytował, bo włąsnie to rpzecyztałem i inaczej to miało brzmieć niz brzmi:) Juz poprawione:)

: czw wrz 15, 2005 09:14
autor: ml2210
To czy sie coś zyskało czy nie niestety można sprawdzić tylko na hamowni.
W odczuciu może być lepiej, ale to może być zwykła autosugestia i efekt placebo.

: pt wrz 16, 2005 08:57
autor: ml2210
Nie, moim zdaniem to są półśrodki i raczej stronie od takich rzeczy.
Poza tym z reguły nie wypowiadam się na temat na który mam raczej blade pojęcie.

: pn wrz 19, 2005 10:06
autor: ćwikła
a ja mam pytanko do uzytkowników mk3.....jakas srednice ma rura dolotowa od filtru powietrza bo nie mam czasu nigdy zmierzyc a przymierzam sie do kupna stozka??

: wt wrz 20, 2005 08:23
autor: ćwikła
no silnik jak w opisie czyli 1,8 ADZ na monowtrysku

[ Dodano: Sro Wrz 21, 2005 10:36 ]
a to mam pytanko jeszcze jedno bo juz sie praktycznie zdecydowałem na stozek..jak to jest w zimie..czy zakłądac na zime czy moze wstrzymac sie do nast wiosny......czy ci któzi maja stozki zdejmujecie je na zime??

: śr wrz 21, 2005 19:42
autor: B_O_N_K
Witam.

Mój brat ma Golfa mk2 1.6 (PN) na gaźniku. Ma założoną instalację LPG. Jednak jak na gaźnik przystało, nie potrzebne są żadne zwężki na dolocie ;) Ma wycięty katalizator, wstawioną strumienicę, tłumiki przelotowe i... stożek. Problem ze stożkiem był jedynie taki że trzeba było ustwić instalację LPG, bo samochód dostawał za dużo powietrza, za mało gazu i mulasto wchodził na obroty. Po ustawieniu wszystko jest OK ;)
Teraz obaj się śmiejemy gdy słyszymy, że nie da rady wstawić stożka gdy ma się gaz w samochodzie

Pozdrawiam ;)