Strona 5 z 5

: śr gru 31, 2008 16:36
autor: tirsone
Ok...wieści z garażu.

W końcu ogarnąłem posługiwanie się ta lampą więc jeszcze raz dzięki. Na razie sprawdziłem zapłon na wolnych i był na 100% za wczesny.

Nie wiem jakie dokładnie są objawy w pracy silnika i w jeździe takiego stanu rzeczy, ale pobawiłem się aparatem i teraz błysk lampy trafia idealnie w momencie przechodzenia tej szczerbinki na kole zamachowym pod "strzałką" :)

Natomiast po Nowym Roku sprawdzę jak się to ma przy wyższych obrotach i w jeździe.


Dzięki

: śr gru 31, 2008 16:59
autor: sas_gti
bywa ze przez zbyt wczesny zaplon mieszanki rozrusznik staje jakby co obrót nie majac przez chwilę siły do kręcenia, jednak zakręca i przy następnym obrocie jest to samo. Jest to odbieranie czesto jako "rozrusznik nie ma siły kręcić"
A to moze byc przez to że tłok zanim dojdzie do GMP napotyka zbyt wczesnie zapalaną mieszankę i jest mu ciężej osiagnac swoje GMP. I powtarza się to co obrót na każdym cylinndrze. Sprawdzone empirycznie

: sob sty 10, 2009 00:06
autor: mat3ush
nie wiem czy to cokolwiek pomoże ale umieszczam skan z książki z rozrządami właśnie o golfie może pomoże a jak nie to sorry za zaśmiecanie tematu Obrazek

: sob sty 10, 2009 12:27
autor: toffic
tirsone pisze: W końcu ogarnąłem posługiwanie się ta lampą więc jeszcze raz dzięki. Na razie sprawdziłem zapłon na wolnych i był na 100% za wczesny.
to już było widać po fotce aparatu, pytanie o ile