Strona 5 z 5

: wt gru 09, 2008 23:26
autor: miś fazi
na klemie plusowej masz kabel gruby czarny i dwa kable czerwone , najpierw odkręć te dwa czerwone i zostaw tylko gruby czarny , jak nie będzie upływu prądu to wyeliminujesz rozrusznik i alternator , potem podłącz jeden czerwony zasilający instalacje po kluczyku , a następnie podlącz drugi czerwony zasilający instalacje bezpośrednio z aku , tym sposobem zawęzisz sobie pole poszukiwań

: śr gru 10, 2008 00:15
autor: xys
AFN140KM pisze:może to przedłużenie jest źle zrobione i w efekcie radio głupieje? Może plus jest podawany na jakieś wyjście z radia (np. sterowanie anteną) i powoduje "niby" zwarcie
praca radia nie budzi zastrzezen. te przedluzki to chyba z tego co pamietam wystepuja na kablach idacych do glosnikow, a na nich nie ma napiecia gdy radio jest off, prawda?
miś fazi pisze:najpierw odkręć te dwa czerwone i zostaw tylko gruby czarny , jak nie będzie upływu prądu to wyeliminujesz rozrusznik i alternator
mowisz oczywiscie o zdjeciu tych dwoch na te dwa - trzy dni, kiedy auto nie bedzie ruszane, tak?
koledzy! dzieki Wam bardzo za rady. troche mi temat rozjasniliscie. zaczne zdejmowac po kolei altka i rozruch, a potem ewentualnie radio o bajery, gdy bede zostawial autko na kilka dni, ale to nie w najblizszym czasie. powroce do tematu po tym tescie i dam znac o wynikach.
poki co zawieszam dyskusje. gdyby w miedzyczasie przyszly Wam do glow jakies inne, nowe pomysly, to piszcie - bede obserwowal temat. pozdrawiam.

: śr gru 10, 2008 01:47
autor: czyś
Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale nie zabezpieczony bezpiecznikiem jest też (oprócz altka i rozruchu) również układ zapłonowy (wtrysk tak, zapłon nie) - tj. ewent. do sprawdzenia jeszcze cewka zapłonowa.

Centralnego brak, czyli np. nieszczelność w układzie pneumatycznym zamka odpada (niekontrolowana praca kompresora dopompowującego ciśnienie).

: śr gru 10, 2008 07:27
autor: AFN140KM
czyś pisze:...tj. ewent. do sprawdzenia jeszcze cewka zapłonowa...
To jest TDI!

: śr gru 10, 2008 09:12
autor: T.O.B.I.
tak myślę o tych lampkach wewnątrz auta, ta w podsufitce ma układ sterujący przygasaniem, jak ona się sprawuje działa to przygasanie? posprawdzaj jeszcze instalację czy nie ma śladów partackiego grzebania po poprzednim właścicielu

: śr gru 10, 2008 12:33
autor: xys
T.O.B.I. pisze:działa to przygasanie
dziala bez zarzutu
T.O.B.I. pisze:czy nie ma śladów partackiego grzebania po poprzednim właścicielu
nie dopatrzylem sie (z wyjatkiem kabli glosnikowych, o ktorych pisalem)

: śr gru 10, 2008 22:12
autor: flatron316
To jest TDI!
Ale to nieważne nawet jak pamięć kompa jest podtrzymywana-to po bezpieczniku-a obwody po bezpiecznikach były sprawdzone-no więc co ?
Lampki ,CZ ,inne rzeczy-to wszystko -po bezpiecznikach jest-ciekawe jak to Kolega sprawdził? wyjął wszystkie bezpieczniki i i tak się rozładował nowy akumulator tak?

: czw gru 11, 2008 01:26
autor: xys
nie, sprawdzalem tylko i wylacznie wszystkie razem. po tym, jak zmierzylem prad i okazal sie byc w normie, wyjmowalem tylko po kolei po jednym bezpieczniku i obserwowalem, jak prad jeszcze bardziej malal, tak jak opisalem to we wstepie. zadnych wiecej testow nie robilem. ale ten pomysl, zeby wyjac wszystkie bezpieczniki i poczekac, brzmi bardzo rozsadnie. ze tez sam na to nie wpadlem zaraz po tym, jak dowiedzialem sie, ze altek i rozruch ida niezabezpieczone :panna:
pytanie: czy zamienone plusy idace do radia (ten podtrzymnujacy pamiec i ten podajacy prad przez stacyjke) mogly byc przyczyna, o ktorej mowimy?
zamienilem je i podlaczylem jak nalezy dopiero kilka dni temu.

: czw gru 11, 2008 01:42
autor: flatron316
pytanie: czy zamienone plusy idace do radia (ten podtrzymnujacy pamiec i ten podajacy prad przez stacyjke) mogly byc przyczyna, o ktorej mowimy?
Raczej nie pod warunkiem że masz sprawne radio i że ono nie grało te 2 dni .Ale róznie to może być .Najlepiej je rozłącz i wtedy próbuj-będziesz miał pewność .I wogóle sprawdz prawidłowo te obwody -bezpieczniki wywal przed następnym zostawieniem samochodu .Bo tak chaotycznie to trudno coś stwierdzić ci będzie

: czw gru 11, 2008 18:10
autor: xys
flatron316 pisze:Raczej nie pod warunkiem że masz sprawne radio i że ono nie grało te 2 dni
nie wzbudza podejrzen. jasne, ze wylaczone.
AFN140KM i flatron316 dostajecie "pomogl". dzieki.

: czw gru 11, 2008 19:08
autor: grandi
Pisałem w 3 poście żeby wyjąć radio to nie eh :grrr:

: czw gru 11, 2008 20:20
autor: xys
to nie wina radia, bo nie jest to pierwsze, przy ktorym problem wystepuje