Strona 5 z 12

: śr wrz 17, 2008 12:33
autor: AFN140KM
mariusz-1975 pisze:...Ciekawe a w ilu modelach WIN jest podany "publicznie" na szybie czołowej auta jako wlepka u dołu...
Chyba już we wszystkich teraźniejszych europejczykach, bo takie są bodajże wymagania Unii Europejskiej (mogę się mylić).

: śr wrz 17, 2008 12:34
autor: cowboy
Audiofil pisze:na podstawie numeru VIN auta potrafia dorobic sobie kluczyk
pokonanie kluczyka jest tak banalnie proste, że nikt nie bedzie sie bawił w sprawdznie po VIN :) tym bradziej że w starych VW to juz dawno wkładki lub stacyjka mogą być wymienione

skoro i tak trzeba obejść IMMO to sam kluczyk nic nie daje :)

nie oszukujmy sie nasze golfy są kradzione głównie po to by pojawić się w częściach na allegro itd
mariusz-1975 pisze:dla wielu mechaniczna blokada skrzyni biegów jest podobno najleprzym sposobem na złodzieja. :chytry:
nie wszyscy wiedzą, a poza tym trzeba jednak gmerać ze 2,3 minuty pod maską :)

: śr wrz 17, 2008 18:20
autor: Davies1
mariusz-1975, Witaj.
Czy mógłbyś sprawdzić jaki jest numer katalogowy rolki (ze sprzęgiełkiem) alternatora
Bosch 120A z vw 1.9 TDi 97r z klimą , silnik AHU? :chytry:
Z g óry dzięki i pozdrawiam

: śr wrz 17, 2008 21:30
autor: Neoarti
Kolego audiofil ze statystykami które podałeś trzeba sie zgodzić bo faktycznie tak wyglądają
co do blokady skrzyni też masz rację to dobre dla amatorów
ale nie zgodzę się z wypowiedzią że ukryty przełącznik łatwo zlokalizować i ominąć a lepszy od niego jest elektroniczny immobiliser oczywiście jeśli ktoś podłączy przełącznik w dieslu z pompa wtryskową na przewodzie prowadzącym do zaworka w pompie to lipa ominą go zwykłym kablem z krokodylkami w 10 sekund i tyle
ale sposób który podpowiedział Mariusz -1975 jest moim zdaniem bardzo trafiony
przełącznik odłącza sygnał czujników położenia wału korbowego i wałka rozrządu
co ważne vag nie wykrywa błędów a silnik nie zapala powiedz komu będzie się chciało szukać takiego przełącznika ? Nawet jeśli podepną auto pod vaga (bo podobno też tak kradną)
Jeśli dobrze ukryjesz przewody w oryginalnej wiązce solidnie wszystko zaizolujesz to moim zdaniem taki złodziej odpuści sobie kradzież bo będzie za duże ryzyko wpadki i za dużo przy tym szukania ściągania izolacji i szukania kabli które trzeba połączyć pewnie rozwali zamki, stacyjkę ale autko zostanie :)chyba ze ordynarnie puścisz kolorowe przewody prosto do wtyczek to wtedy lepiej wcale nie zamykać autka :)
warto się zastanowić czym taki właśnie prosty przełącznik różni się od elektronicznego immo ? Jak wiadomo oryginalne immo Vw można rozwalić podpinając kompa w kilka sekund
Dodatkowy immobiliser w zakładzie z alarmami musisz zapłacić ok 150 zł ?
Tak naprawdę działa na tej samej zasadzie odcina pompę, zapłon (czyli nie pali się nić po przekręceniu stacyjki) lub kompa i ma fajnego pilota lub magnesik i to tyle
a przełącznik można go zrobić za parę złotych
chwała Mariuszowi za jego podpowiedz mnie nic nie przekona w każdym aucie które miałem montowałem podobne zabezpieczenie osobiście nie miałem do czynienia z próbą kradzieży auta i chwała bogu
ale mojemu znajomemu taki właśnie prosty patent uratował auto już 3 razy i co ważne było to T4 zabezpieczone przełącznikiem na zaworku pompy wtryskowej
Na zakończenie postawiłem swoje Mk4 do kolegi mechanika który z nie jednego pieca chleb jadł :) i zna się na rzeczy i co ? Nie odpalił mi samochodu szukali przełącznika z godzinę i lipa nie znaleźli :) a ja miałem straszą radość z tego powodu
Patent naprawdę działa a najskuteczniejsze są proste rozwiązania

: śr wrz 17, 2008 21:59
autor: rybusie1
Widzę że jeżeli chodzi o dizle to masz mariusz-1975 ogromną wiedzę (szkoda że nie w benzynie :crazy: ) Postaram się jeszcze poruszyć ten temat w dziale ''na każdy temat''myśle że ktoś odpowie mi na pytanie co najlepiej odciąć w benzynie i gdzie? (oprócz pompy paliwa, rozrusznika bo to nie jest dla mnie zabezpieczenie) Nie ukrywam że juz sam znalazłem jedno sensowne odcięcie gdzie komp nie łapie błędu walczę z tymi zabezpieczeniami już 3 tydzień Właśnie dzisiaj poświęciłem trochę czasu na blokadę skrzyni biegów dobrze że jej nie kupiłem co się okazuje tj wcześniej pisał mariusz-1975 jeżeli chodzi o Golfa IV benzynę (nie wiem jak jest w dizlach) to wystarczy dosłownie 10s na to zeby włączyć jaki kolwiek bieg.Szkoda kasy i czasu.Co prawda sam opatentowałem tą blokadę zastosowałem grubszą ramkę a tuleję i bolec wytoczył mi znajomy a co najciekawsze że nie ma w niej zamka na kluczyk tylko zwykły bolec , resztę wiadomości zostawię dla siebie.Jeżeli dam do chromu to ogólny koszt wyniesie mnie35 zl a nie 320.Choc zastanowie sie jeszcze czy ją w ogóle założe.przeglądając wszystkie posty i analizując z własnego doświadczenia widzę że nie ma to jak zwykły alarm+schowane dobre odcięcie +AC na pozostałe zabezpieczenia szkoda kasy bo jak będą chcieli to i tak za pie......Na tym kończę i wszystkich pozdrawiam prócz złodzieii

: ndz wrz 21, 2008 09:07
autor: andrzejoo4
możma zamontować też taki przełącznik umieszczony w sekretnym miejscu który nie włączy zapłonu... u mnie to poprowadzone jest ze stacyjki właśnie pod sekretne miejsce...jak nie nacisne za chu**nie zapali chcesz coś zdjęcia czy cuś pisz na riw

: ndz wrz 21, 2008 09:58
autor: asocha1
w 100% nigdy sie nie zabezpieczysz, jak będą chcieli wziąć to wezmą choćby na lawetę.
Myśle że odcięcie wtyczki Vaga jest wystarczające, a podmianka kompa to już kupa czasu a oni go nie mają:)

: ndz wrz 21, 2008 13:07
autor: Neoarti
pewnie że na 100% nigdy nie zabezpieczysz ale zawsze to jakieś utrudnienie dla złodzieja nikt nie będzie się bawił i szukał wyłączników
nie wiem czy wciąganie na lawetę jest jeszcze preferowane przez złodziei
może w drogich nowych autach to tak ale wątpię żeby ktoś w ten sposób kradł mk4 które pójdzie na części bo czasy przeszczepów chyba mamy już za sobą

: ndz wrz 21, 2008 13:13
autor: asocha1
to prawda, można jedynie utrudnić im zadanie a jakaś samoróbka dobrze ukryta jest najlepszym zabezpieczeniem.

: ndz wrz 21, 2008 13:13
autor: Neoarti
oczywiście zgadzam się :pub:

hihihi

: wt wrz 30, 2008 21:50
autor: Holiii
jak mogę sie dołączyć do tematu może komuś sie coś przyda no wiec tak drzwi zostają otwarte za pomocą zwykłego łamaka (średniej klasy złodziej) no wiec na pierwsza przeszkodę z drzwi przede wszystkim kierowcy wyciągamy zamek tj taka śrubką na torksa w szczycie drzwi zakryta plastikową zaślepka ucinamy bolec prowadzący od zamka tak by kluczykiem nie dało sie otworzyć drzwi operacje powtarzamy w dowolnej liczbie drzwi tak by zostawić jedne działające lub klapę bagażnika drzwi i tak najczesciej otwieramy pilotem w razie awarii czy zamarznięcia zostanie jeszcze jeden zamek otwierany kluczykiem. jesteśmy w środku stacyjka zostaje wyrwana tak by złodziej mógł zwolnic blokadę kierownicy i odpalić po wyzerowaniu imo śrubokrętem no wiec wyłączniki wszelkiego typu i maści W TDI jest dobre odcięcie na kablu od pompy lub jak powyżej czujniki walów nie wyskakują błędy złodziej nie widzi za co sie zabrać i czego mniej więcej szukać no ale to musi zrobić po podpięciu waga tak wiec tu kolejna niespodzianka wtyczkę przenosimy w sobie tylko znane miejsce w samochodzie w oryginał podłączamy pod listwę górnych pinów + z akumulatora a pod dolne - bez bezpiecznika miła niespodzianka łatwiej można pod piny 2.3 i 17 kable do naszych tajnych wyłączników ukrywamy w wiązkach nigdy wsadzone lub wciśnięte śrubokrętem pod tapicerkę po wejściu i nie udanym odpaleniu elementy tapicerki zostając wyrywane tj plastik przy dźwigni otwierania maski plastik siedzenia lewarka biegów itd tak by znaleźć kabel do włącznika odradzam chowanie pod mieszkiem skrzyni biegów pod siedzeniem i w półce drzwi i popielniczce tajnych włączników. kolejna miła niespodzianka jest oczywiście schowanie tel kom w tylko wam znanym miejscu z podpięciem ładowarki pod prąd gdzieś głęboko komora drzwi filtr powietrza itd pod wygłuszeniem maski tam gdzie jest dostęp do zasilania. Odradzam stosowanie blokad mechanicznych skrzyń biegów typu loccc itd zajmują góra 30 sekund złodziejowi średniej klasy a i jeszcze mały morał nie ma samochodu którego nie da sie ukraść każdego da sie zajebać to tylko kwestia pieniędzy wierzcie mi

[ Dodano: 30 Wrz 2008 22:02 ]
aha ktoś tam pisał wcześniej ze łamaki wyglądają jak kluczyki wcale tak nie wyglądają bo do plastikowego kluczyka nie da sie przyłożyć siły łamiącej zapadki zamka to po pierwsze po drugie to śmieszne z tym nr VIN myślisz ze złodziej pójdzie dorabiać kluczyki do serwisu pod kamery może i do zamówienia wystarczy nr ale by kluczyk zaprogramować musi być w stacyjce do serwisu VW przysyłany jest sam grot bez kodu imo jak ktoś słusznie zauważył w niektórych pojazdach napisany jest pod szybą

: sob paź 04, 2008 09:17
autor: mirdek
Witam , wczoraj bylem założyć sobie taka blokadę i mam jeden problem - mianowicie po włączeniu zapłonu wciskam schowany przełącznik i dioda sygnalizuje ze mogę zapalić samochód, odpalam wszystkie kontrolki gasną oprócz jednej ESP cały czas sie świeci ?! nie wiem dlaczego . Gasze samochód i zapalam i wszystko ok . Prosze o opinie

: sob paź 04, 2008 12:22
autor: andrew.zbyrko
Holiii pisze:kolejna miła niespodzianka jest oczywiście schowanie tel kom w tylko wam znanym miejscu z podpięciem ładowarki
mam taki patent u siebie, razem z powiadomieniem, i możliwościa wył silnika przez sms, do tego lokalizacja GSM, własne zasilanie itp. itd
urządzenie nie jest drogie, jeśli sie ma lutownice, programator i małe pojęcie o elektronice można samemu zrobić za "kilka zł" :bigok:
albo kupić na allegro..

ale oczywiście jak każde zabezpieczenie ma też wady, słabe punkty które można obejść, ale o tym to nie na forum :bajer:

: ndz paź 05, 2008 00:25
autor: mariusz75
mirdek pisze:po włączeniu zapłonu wciskam schowany przełącznik i dioda sygnalizuje ze mogę zapalić samochód, odpalam wszystkie kontrolki gasną oprócz jednej ESP cały czas sie świeci ?!
Typowy objaw dla źle zamontowanego odcięcia :grin: , ECU łapie błędy!!!!!!!!!

Po włączeniu zapłonu (zanim zdążysz nacisnąć ukryty przycisk autoryzacji) ECU już rozpoczyna diagnozę podzespołów i wychwytuje błąd ESP.

Rozcięcie do poprawki :chytry: , twój elektryk jeszcze troszkę musi się podszkolić :bajer: w temacie zakładania zabespieczeń elektronicznych :hmm: .