Strona 5 z 6

: śr cze 23, 2010 09:29
autor: gibon.vw
nie nie zagotował mi się bo mam chłodnice do mk2 TD czyli największą ori chłodnice do mk2. wiatraki najlepiej na jakimś szrocie albo z używanymi częściami. z termostatem to raczej kiepski pomysł bo auto ci się nie dogrzeje prawidłowo, lepiej większą chłodnicę włożyć i dwa wiatraki i będzie hulał, ja sam teraz zakupiłem 2 wentylatory które na dniach będę montował, a co do abs jak masz całą wiązkę i serwo z pompą ci podejdzie to kładź zawsze to poprawa bezpieczeństwa

: pn cze 28, 2010 18:02
autor: Robert 2010
Zmienilem przez weekend hamulce tyl i przód
Obrazek
przód z VR6

Obrazek
Załozyłem tymczasowo stalówki 195/65/R15 i lipa przód łapie przy skrecie o chlapaki
bo opony zimowe balony .
Do tylu próbowałem załozyc 205/55/16 ale tez lipa od wewnatrz prawie łapie i ogólnie auto stoi ponad 30cm nad ziemia Obrazek
Nie wiem czy na niskim profilu i gwincie skreconym na maxa bedzie dobra gleba :panna: ???
Jakie ty masz koła???

: pn cze 28, 2010 21:45
autor: gibon.vw
ja mam BBS RS 772 6J 15' opona 195/50/15 a glebe mam taką że w najniższym punkcie mam 7,5 cm do ziemi miał bym niżej jeszcze ale bym z podwórka nie wyjechał ale tak jak jest jest wszystko oki..... a zima to stalówki 15' i opon a 185/55/15
a mam takie pytanie na jakich wahaczach masz na tych z VR6 czy tych z mk2???

: pn cze 28, 2010 22:05
autor: Robert 2010
Do ori wachaczy z mk2 nie pasuje sworzeń z vr6 bo ma wiekszy rozstaw tych 3 srub , trzeba zmieniac wachacze albo przekladać sworzeń.

[ Dodano: 28 Cze 2010 22:08 ]
Nie wiem czy zakladac 15" czy 16"
Chciałbyn jak najnizszy profil opony ale na 15'' to znalazlem 45 najmniejszy , widział kto niższe???

[ Dodano: 28 Cze 2010 22:09 ]
Jakie masz ET felg?

: śr cze 30, 2010 08:44
autor: gibon.vw
et felgi mam 45... są niższe profile tylko trzeba poszukać ale na tych wahaczach z VR w dół bez poszerzania nadkoli to za dużo nie zejdziesz, wiem bo miałem też taki zestaw u siebie, poszukaj zwrotnic od B3 te podejdą ci na wahacze od mk2 i będzie gitara, ja mam teraz zestaw ala g60

: śr cze 30, 2010 19:28
autor: Robert 2010
Teraz już wiem :blush:
Nastempna sprawa przeguby , przelozyłem tymczasowo zewnetrzne zeby pasowały do piast Vr ale są dłuższe od mk2 jakis 1 cm .
Połosie ori mk2 wytrzymaja pewnie do pierwszego buta , podobno z sirocco podchodzą???
Mam zamiar zakladać rozporki i nie wiem czy podpasuja te dedykowane do mk2 pod motor 1.8t
Chciałem zakladac ABS ale odpusciłem narazie
Problemów milion :ass: a to dopiero poczatek :kac:
Jednym słowem mam ochote zawieść całe auto do GTO on moze ma wiecej nerwów

: czw lip 01, 2010 10:11
autor: gibon.vw
ja mam zestaw przeguby wewnętrzne od 1.8t półosie mk2 a zewnętrzne passat b3 16v albo g60 bo już nie pamiętam i dają radę nawet przy porządnym bucie wiadomo jak będziesz jechał z mocą ponad 200 KM to kiedyś się na pewno skończą, ale zawsze możesz dać półosie do wzmocnienia i na pewno dadzą radę

: czw lip 01, 2010 19:04
autor: Robert 2010
Zakładałeś rozpórki?
Chce załozyc przód góra i dół i tył tylko góra bo dół jak , i zastanawiam sie nad klatką ( po oglądnieciu crash testów )ale to już profanacja :kac: golfika by była :blush:
Bo sa rózne przetloczenia i nie wiem ktora
1
Obrazek
2
Obrazek
Nie wiem czy jest rożnica pomiedzy aluminiowa a stalowa , czy tylko cena i firma ?
Wzmacniałeś przednie kielichy , bo podobno to słaby punkt w MK2 ?
Ile już przejechasłeś z nowym motorem (ostro jeździsz :hmm: )???

: czw lip 01, 2010 21:27
autor: Xabingo
Robert 2010, rozpórki załóż obowiązkowo. Ja założyłem do mojego Mk2 i jeździ się o niebo lepiej, w zakrętach czuć dużą różnicę. Nie kupuj aluminiowej, bo jest za miękka - tylko stalową! Znam gościa który robi stalowe, bardzo dobre rozpórki do MK2, ja od niego kupiłem i jestem zadowolony. Za tylną górną i przednią górną zapłaciłem ok.200zł. Jak co to wal do mnie na PW to dam Ci namiary na niego.

: czw lip 01, 2010 23:20
autor: gibon.vw
ja rozpórek jeszcze nie mam, mam tylko grubszy stabilizator wahaczy ten dedykowany do 16V i G60 ale jak coś to raczej sam będę coś kombinował bo jak patrze na ceny rozpórki kawałek rurki i wyjście na kielichy i cena 160 pln bo ma napis sparco to wole poszukać i sam coś wykąbinować gdzieś w jakimś zakładzie

: pt lip 02, 2010 18:40
autor: Xabingo
gibon.vw, sparco kosztuje około 500zł za przednią górną.
Ja zamówiłem rozpórki za 200zł przednią i tylną górną i jestem zadowolony.

Swap silnika na 1.8 Turbo 20v oznaczenie AGU

: pt lip 02, 2010 19:42
autor: Robert 2010
Czyli tylko stalowe rozpórki wchodzą w rachube
Wie kto gdzie trzeba wzmocnic te kielichy przednie i ogolnie bude w mk2 ???
Ma ktoś klatke bezpieczenstwa taka z prawdziwego zdarzenia z atestem???
Jest problem z przegladem po swapie bo juz golfik trzy lata stoi bez przegladu???
Opny 195 to max co mozna załozyć bez poszeżania nadkoli :blush: czy udało sie komuś wepchać wiecej???

: pt lip 02, 2010 20:09
autor: Xabingo
Robert 2010 pisze:Jest problem z przegladem po swapie bo juz golfik trzy lata stoi bez przegladu???
Nie ma problemu moim zdaniem, a jaki wcześniej w nim siedział silnik? Jeśli był jakiś 1.8 to Ty robisz swapa i nic w papierach nie mieszasz bo dalej jest 1.8. :grin:

Swap silnika na 1.8 Turbo 20v oznaczenie

: pt lip 02, 2010 21:06
autor: Robert 2010
No właśnie wcześniej byl 1.6 i tu jest kupa :crazy:
Wiem ze da rady to zrobic nawet bez czterech kół :cool: ale jak gość otworzy maske to
nie ma bata że sie nie skapnie że coś niegra :kac:
Ale teraz silnik jest cześcią wymienną ???
Nie ma na nim numerów
Trza jechać z załącznikiem :jezor:
Nie boje sie badania bo hample wieksze niż seria o hohohooh X 5 zawiecha na nowych cześciach (ale i tak trza zamienić na gwint) tylko klakson niema po wycieciu dzióry na intercooler :hmm:
W PL wszystko da rady :hehe:
bo np u kasztanów już nie w dowód jest wpisane wszystko prawie nawet wielkość i rozmiar opon czyli tzw specyfikacja i pupa pozmieniane nie ma dowolnosci z wymianą :crazy: czegokolwiek a przegląd to koszmar dla starego auta!!!!!!!!!