Swap silnika na 1.8 Turbo 20v oznaczenie AGU

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
gibon.vw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1050
Rejestracja: pt cze 08, 2007 11:08
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: gibon.vw » śr cze 23, 2010 09:29

nie nie zagotował mi się bo mam chłodnice do mk2 TD czyli największą ori chłodnice do mk2. wiatraki najlepiej na jakimś szrocie albo z używanymi częściami. z termostatem to raczej kiepski pomysł bo auto ci się nie dogrzeje prawidłowo, lepiej większą chłodnicę włożyć i dwa wiatraki i będzie hulał, ja sam teraz zakupiłem 2 wentylatory które na dniach będę montował, a co do abs jak masz całą wiązkę i serwo z pompą ci podejdzie to kładź zawsze to poprawa bezpieczeństwa


VW Golf mk2 pasja zobowiązuje

Robert 2010
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pt kwie 27, 2007 11:50
Lokalizacja: Wiedeń

Post autor: Robert 2010 » pn cze 28, 2010 18:02

Zmienilem przez weekend hamulce tyl i przód
Obrazek
przód z VR6

Obrazek
Załozyłem tymczasowo stalówki 195/65/R15 i lipa przód łapie przy skrecie o chlapaki
bo opony zimowe balony .
Do tylu próbowałem załozyc 205/55/16 ale tez lipa od wewnatrz prawie łapie i ogólnie auto stoi ponad 30cm nad ziemia Obrazek
Nie wiem czy na niskim profilu i gwincie skreconym na maxa bedzie dobra gleba :panna: ???
Jakie ty masz koła???


Bezel 2010

Awatar użytkownika
gibon.vw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1050
Rejestracja: pt cze 08, 2007 11:08
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: gibon.vw » pn cze 28, 2010 21:45

ja mam BBS RS 772 6J 15' opona 195/50/15 a glebe mam taką że w najniższym punkcie mam 7,5 cm do ziemi miał bym niżej jeszcze ale bym z podwórka nie wyjechał ale tak jak jest jest wszystko oki..... a zima to stalówki 15' i opon a 185/55/15
a mam takie pytanie na jakich wahaczach masz na tych z VR6 czy tych z mk2???
Ostatnio zmieniony pn cze 28, 2010 21:48 przez gibon.vw, łącznie zmieniany 1 raz.


VW Golf mk2 pasja zobowiązuje

Robert 2010
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pt kwie 27, 2007 11:50
Lokalizacja: Wiedeń

Post autor: Robert 2010 » pn cze 28, 2010 22:05

Do ori wachaczy z mk2 nie pasuje sworzeń z vr6 bo ma wiekszy rozstaw tych 3 srub , trzeba zmieniac wachacze albo przekladać sworzeń.

[ Dodano: 28 Cze 2010 22:08 ]
Nie wiem czy zakladac 15" czy 16"
Chciałbyn jak najnizszy profil opony ale na 15'' to znalazlem 45 najmniejszy , widział kto niższe???

[ Dodano: 28 Cze 2010 22:09 ]
Jakie masz ET felg?


Bezel 2010

Awatar użytkownika
gibon.vw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1050
Rejestracja: pt cze 08, 2007 11:08
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: gibon.vw » śr cze 30, 2010 08:44

et felgi mam 45... są niższe profile tylko trzeba poszukać ale na tych wahaczach z VR w dół bez poszerzania nadkoli to za dużo nie zejdziesz, wiem bo miałem też taki zestaw u siebie, poszukaj zwrotnic od B3 te podejdą ci na wahacze od mk2 i będzie gitara, ja mam teraz zestaw ala g60


VW Golf mk2 pasja zobowiązuje

Robert 2010
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pt kwie 27, 2007 11:50
Lokalizacja: Wiedeń

Post autor: Robert 2010 » śr cze 30, 2010 19:28

Teraz już wiem :blush:
Nastempna sprawa przeguby , przelozyłem tymczasowo zewnetrzne zeby pasowały do piast Vr ale są dłuższe od mk2 jakis 1 cm .
Połosie ori mk2 wytrzymaja pewnie do pierwszego buta , podobno z sirocco podchodzą???
Mam zamiar zakladać rozporki i nie wiem czy podpasuja te dedykowane do mk2 pod motor 1.8t
Chciałem zakladac ABS ale odpusciłem narazie
Problemów milion :ass: a to dopiero poczatek :kac:
Jednym słowem mam ochote zawieść całe auto do GTO on moze ma wiecej nerwów
Ostatnio zmieniony czw lip 01, 2010 21:40 przez Robert 2010, łącznie zmieniany 1 raz.


Bezel 2010

Awatar użytkownika
gibon.vw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1050
Rejestracja: pt cze 08, 2007 11:08
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: gibon.vw » czw lip 01, 2010 10:11

ja mam zestaw przeguby wewnętrzne od 1.8t półosie mk2 a zewnętrzne passat b3 16v albo g60 bo już nie pamiętam i dają radę nawet przy porządnym bucie wiadomo jak będziesz jechał z mocą ponad 200 KM to kiedyś się na pewno skończą, ale zawsze możesz dać półosie do wzmocnienia i na pewno dadzą radę


VW Golf mk2 pasja zobowiązuje

Robert 2010
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pt kwie 27, 2007 11:50
Lokalizacja: Wiedeń

Post autor: Robert 2010 » czw lip 01, 2010 19:04

Zakładałeś rozpórki?
Chce załozyc przód góra i dół i tył tylko góra bo dół jak , i zastanawiam sie nad klatką ( po oglądnieciu crash testów )ale to już profanacja :kac: golfika by była :blush:
Bo sa rózne przetloczenia i nie wiem ktora
1
Obrazek
2
Obrazek
Nie wiem czy jest rożnica pomiedzy aluminiowa a stalowa , czy tylko cena i firma ?
Wzmacniałeś przednie kielichy , bo podobno to słaby punkt w MK2 ?
Ile już przejechasłeś z nowym motorem (ostro jeździsz :hmm: )???
Ostatnio zmieniony czw lip 01, 2010 21:38 przez Robert 2010, łącznie zmieniany 2 razy.


Bezel 2010

Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Post autor: Xabingo » czw lip 01, 2010 21:27

Robert 2010, rozpórki załóż obowiązkowo. Ja założyłem do mojego Mk2 i jeździ się o niebo lepiej, w zakrętach czuć dużą różnicę. Nie kupuj aluminiowej, bo jest za miękka - tylko stalową! Znam gościa który robi stalowe, bardzo dobre rozpórki do MK2, ja od niego kupiłem i jestem zadowolony. Za tylną górną i przednią górną zapłaciłem ok.200zł. Jak co to wal do mnie na PW to dam Ci namiary na niego.
Ostatnio zmieniony czw lip 01, 2010 21:29 przez Xabingo, łącznie zmieniany 1 raz.


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

Awatar użytkownika
gibon.vw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1050
Rejestracja: pt cze 08, 2007 11:08
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: gibon.vw » czw lip 01, 2010 23:20

ja rozpórek jeszcze nie mam, mam tylko grubszy stabilizator wahaczy ten dedykowany do 16V i G60 ale jak coś to raczej sam będę coś kombinował bo jak patrze na ceny rozpórki kawałek rurki i wyjście na kielichy i cena 160 pln bo ma napis sparco to wole poszukać i sam coś wykąbinować gdzieś w jakimś zakładzie


VW Golf mk2 pasja zobowiązuje

Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Post autor: Xabingo » pt lip 02, 2010 18:40

gibon.vw, sparco kosztuje około 500zł za przednią górną.
Ja zamówiłem rozpórki za 200zł przednią i tylną górną i jestem zadowolony.


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

Robert 2010
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pt kwie 27, 2007 11:50
Lokalizacja: Wiedeń

Swap silnika na 1.8 Turbo 20v oznaczenie AGU

Post autor: Robert 2010 » pt lip 02, 2010 19:42

Czyli tylko stalowe rozpórki wchodzą w rachube
Wie kto gdzie trzeba wzmocnic te kielichy przednie i ogolnie bude w mk2 ???
Ma ktoś klatke bezpieczenstwa taka z prawdziwego zdarzenia z atestem???
Jest problem z przegladem po swapie bo juz golfik trzy lata stoi bez przegladu???
Opny 195 to max co mozna załozyć bez poszeżania nadkoli :blush: czy udało sie komuś wepchać wiecej???


Bezel 2010

Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Post autor: Xabingo » pt lip 02, 2010 20:09

Robert 2010 pisze:Jest problem z przegladem po swapie bo juz golfik trzy lata stoi bez przegladu???
Nie ma problemu moim zdaniem, a jaki wcześniej w nim siedział silnik? Jeśli był jakiś 1.8 to Ty robisz swapa i nic w papierach nie mieszasz bo dalej jest 1.8. :grin:


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

Robert 2010
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pt kwie 27, 2007 11:50
Lokalizacja: Wiedeń

Swap silnika na 1.8 Turbo 20v oznaczenie

Post autor: Robert 2010 » pt lip 02, 2010 21:06

No właśnie wcześniej byl 1.6 i tu jest kupa :crazy:
Wiem ze da rady to zrobic nawet bez czterech kół :cool: ale jak gość otworzy maske to
nie ma bata że sie nie skapnie że coś niegra :kac:
Ale teraz silnik jest cześcią wymienną ???
Nie ma na nim numerów
Trza jechać z załącznikiem :jezor:
Nie boje sie badania bo hample wieksze niż seria o hohohooh X 5 zawiecha na nowych cześciach (ale i tak trza zamienić na gwint) tylko klakson niema po wycieciu dzióry na intercooler :hmm:
W PL wszystko da rady :hehe:
bo np u kasztanów już nie w dowód jest wpisane wszystko prawie nawet wielkość i rozmiar opon czyli tzw specyfikacja i pupa pozmieniane nie ma dowolnosci z wymianą :crazy: czegokolwiek a przegląd to koszmar dla starego auta!!!!!!!!!
Ostatnio zmieniony pt lip 02, 2010 21:32 przez Robert 2010, łącznie zmieniany 5 razy.


Bezel 2010

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 247 gości