problem z wolnymi obrotami mkII 1.8

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pw524
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 304
Rejestracja: pt lut 18, 2005 17:22
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: problem z wolnymi obrotami mkII 1.8

Post autor: pw524 » pt mar 18, 2005 21:16

zdeniu pisze:wielopunktowy wytrys :grin: GX 1.8
na gazie chodzi dobrze na benzynce tyz
jedynie na benzynie na wolnych obrotach chodzi nie rowno obroty spadaja po czym raptownie wzrastaja i tak caly czas 800-1000 czasem nawet 600-1000

od razu mowie ze mam nowe przewody, kopulke, palec, świece wszystko BERU

jeszcze jedno, jak ******* z rana zimny silniczek to chodzi idealnie rowno ale po chwili jak juz sie nagrzewa zaczyna fiksowac
Miałem to samo też miałem nowe przewody JAN-MOR ale siały efekt był identyczny załorzyłem stare przewody i jak ręką odjoł.Jak nie wywaliłeś starych przewodów to sprubój nowe nie znaczy lepsze to częsty problem.



Awatar użytkownika
Golf III GTI 8V
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 14:49
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Golf III GTI 8V » sob mar 19, 2005 13:51

Pomimo że mam mk3 - mam identyczny problem - falujące obroty w korkach jak się już nagrzeje trochę i zmulenie straszne przy ruszaniu.. Na razie poszedł przepływomierz.. I to samo dalej..


Nadzieja...

Miras

Post autor: Miras » sob mar 19, 2005 22:26

witam mam golfa2 CL 1.6 benzyna(zadnej sondy lambda itp) i niestety tez mam kłopoty z obrotami!!! Rano jak go odpalam to zdarzy mu się zgaśić z 2-3 razy!! również na zakretach tez czasami zgaśnie (a mam automatyczne ssanie!) Ale jak silniczek sie nagrzeje to jest ok. Aha i jeszcze jedno znajomy elektryk podpowiedział mi żebym wymienił świece i kable bo niby juz się nadaja do wymiany, a nie miałem wcześniej kłopotów z odpalaniem mówił o wymianie bo go niedawno kupiłem i gadał : wymień). Ludzie od tego czasu zaczęły się kłopoty- gasnięcie. I wiecie co zrobiłem poprostu wsadziłem stare świece i kable ( oczywiscie z czasem tez je wymienie, ale na oryginalne żadnych zastepczych!!)- odrazu golfik wyzdrowiał. Owszem zdarzy mu się zgasic, ale to chyba dlatego że jest zima i poprostu zimny silnik, bo jak zgaśnie to tylko z rana. Pozdro :bigok:



Alatus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: pt paź 01, 2004 21:12
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Alatus » ndz mar 20, 2005 11:01

Zaprawde powiadam wam :jezor: jedźcie do waszych mechaników(albo lepszych od nich) a takich możę znajdziecie. Jedźcie grupami,gdyż powiadam, w nich tkwi siła. Każcie im podpiąć komputer do diagnozy BOSCH(do każdego silnika można to zrobić nawet tych bez kodów błyskowych i obd, tylko wtedy musi być odpowiedni komputer BOSCHa do diagnozy do którego podłącza się najważniejsze czujniki) i ustawiać dawkę paliwa i co2. Gdy to uczyniće , wrócicie na forum i będziecie głosić co wam zrobiono i czy jest lepiej. :helm: Ja tak zrobiłem i nic...dalej to samo ale pojechałem jeszcze raz do innego zakładu diagnostyki bosch i okazało się że tam wiedzieli co robią(Kraków) ustawił mi gość co trzeba i przestał się trząść a i pod górkę z kopem teraz idzie bo dawniej miał jak by zawias.. :kac: Jak ruszałem to go deczko przymulało i po chwili szarpnęło i dopiero wtedy przyspieszał...teraz jest lux...acha i jeszcze jedna informacja silniki z sondą lambda muszą falować (860-1000) obrotów, gdyż wtedy sonda koryguje dawkę paliwa i to jest normalne(ale nie 100 - 1500 to już jest nienormalne) ja mam 1.8 GX pozdro


I'm love in MK. Zanabyte digifiz, abs, tempomat, elektryczne lusterka i podgrzewane fotele czekają na swoją kolej :)))

gorzki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn sty 24, 2005 02:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: gorzki » wt mar 22, 2005 18:54

Witam

Mam Golfa II 1.8 pelen mechaniczny wtrysk. Było dobrze ale od wczoraj obroty zaczeły warjować pływają mało tego auto nie ma mocy 3 bieg i maksymalna 80 a zaraz potem wszystko OK i tak w kółko. Zauważyłem ,że kiedy jest Ok zgasze i zapalę motor i od nowa kuleje. Pojechałem do mechanika i powiedział że przyczyna może byc dziurawy jakić przewód powietrza. Zaczołem szukać i znalazłem dziurę w przewodzie gumowym który idzie od czegoś nie wiem jak to sie zwie ale jest po lewej przy całym układzie wtrysku i od tego czegoś biegnie przewód gumowy z tyłu do cgyba kolektor to na górze srebrne. Jak zdjałem przewód silnik zgasł może i to to jeszcze nie wiem jutro poszukam dobrego przewodu i zobaczymy. Może faktycznie na obroty i dziwne zachowanie ma wpływ powietrze a może nie.

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Wuzel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pt wrz 24, 2004 09:18
Lokalizacja: Elblag
Kontakt:

Post autor: Wuzel » śr mar 23, 2005 19:46

GOLF: Gasnacy silnik. THE HORROR CONTINOUS.

Odwiedzilem w moim kochanym Elblazkowie polowe mechanikow. Zaobserwowalem takie reakcje
1. No rzeczywiscie cos sie dzieje. Ale co to ja tego nie wiem. Sprawdzalem tu i tam i nie wiem co to moze byc. Pojedz lepiej tam i tam
2. (Tam i tam). Jaki silnik i samochod. COOOO?? W zadnym wypadku. JA sie tego nie podejme. A co mu jest? A z reszt ja sie nie podejme. Jedz Pan tu i tam
3. (Tu i tam). Podlaczymy do komputera i zobaczymy co mu jest. Jak jest skutek to i musi byc przyczyna. 100 na dzien dobry - To ja do Pana oddzwonie
4. (Czas pracy 15 minut). (Narzedzia: strzykawka z benzyna, szmatka, srubokret). Opdal pan. Zgas. Odpal. Aha. Tu jest dziura i dostaje sie lewe powietrze. Jak za duzo powietrza to silnik ciagnie wiecej paliwa i daltego zalewa ktorys cylineder. Dlatego ginie. po chwili zalapoje i gra. Jak jest cieply to guma sie nagrzewa i sie dziurka "zasklepia"

Wnioski:
Znalalzl taki feler. Popenkana w 2 miejscach ta gumowa rura doprowadzajaca powietrze z filtra do kolektora. Penkniecie jest na tej "falbance". A drugie tuz przy opasce zasickowej.

Mam nadzieje ze to koniec moich przygod z tym gow.nem (sorki sa slowa). Jesli to to to ide :pub:

Pozdrawiam Wszystkich i proponoje sprawdzic czy gdzies nie dostaje sie wam lewe powietrze. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Norbert
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: ndz paź 17, 2004 23:10
Lokalizacja: Luboń
Kontakt:

Post autor: Norbert » śr mar 23, 2005 20:17

Alatus pisze:Kurde ja też nacieszyłem się nim 3 dni bo przyjechałem nim ze Szwajcarii bez zarzutu a tu po powrocie jaja....kurde. Myślałem też nad sondą lambda, ale komp to powinien pokazać. Ja się tak zbieram i zbieram na tą diagnostykę, ale nie mogę znaleźć czasu. Zauważyłem że jak odłączę lambda to jest lepiej..no nic atakuj, ja też będę walczył jak coś wskuram dam znać :pub:
Zachorował po polskim paliwie - 15 lat jeździł na dobrym trunku, a tu nagle taki szajs... Widzimy co lejemy :panna:



Awatar użytkownika
bladiiik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 221
Rejestracja: sob lis 27, 2004 01:46
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: bladiiik » czw mar 24, 2005 20:09

Witam!!!!
ja mialem problem z obrotami tzn dostawal bardzo wysokich obrotow jak sie nagrzal.ale wymienilem wczoraj silniczek krokowy i maszyna idzie jak przeciag:)odkad go kupilem nie mial takiego kopa:):):):)
pozdrawiam


....::::VW Passat 1.8 Kombi::::.....
MoJe AuTkO : http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2202

Alatus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: pt paź 01, 2004 21:12
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Alatus » sob mar 26, 2005 16:25

norekm pisze:
Alatus pisze:Kurde ja też nacieszyłem się nim 3 dni bo przyjechałem nim ze Szwajcarii bez zarzutu a tu po powrocie jaja....kurde. Myślałem też nad sondą lambda, ale komp to powinien pokazać. Ja się tak zbieram i zbieram na tą diagnostykę, ale nie mogę znaleźć czasu. Zauważyłem że jak odłączę lambda to jest lepiej..no nic atakuj, ja też będę walczył jak coś wskuram dam znać :pub:
Zachorował po polskim paliwie - 15 lat jeździł na dobrym trunku, a tu nagle taki szajs... Widzimy co lejemy :panna:
Święta prawda. Już nie mówię o stanie zawieszenia przed przyjazdem do Polski i teraz....po prostu zgroza


I'm love in MK. Zanabyte digifiz, abs, tempomat, elektryczne lusterka i podgrzewane fotele czekają na swoją kolej :)))

Awatar użytkownika
KERAJ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 14:10
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: KERAJ » sob mar 26, 2005 18:27

ja mam RH 1.8 i tez mam obroty 800-1000. ale z tego co wiem to ja mam gume pod gaznikiem naderwaną i mam nadzieje ze jak ją wymienie to przejdzie. Pozdrawiam :)


KERAJ

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 313 gości