Strona 5 z 14

: ndz kwie 27, 2008 19:04
autor: Sztomel
mizu nad popielniczką jest taka klapka zaraz pod spodem panela sterowania nawiewem powietrza oraz przyciskami klimy i wewnętrznego obiegu powietrza, na tej klapce jest wytłoczona ikona silnika. Musisz ją od spodu pociągnąć do siebie i sama wyskoczy a pod nią jest gniazdo diagnostyczne.

: ndz kwie 27, 2008 22:06
autor: lge
Dokładnie! Tylko że ja nie mam żadnej ikonki silnika :) ale miejsce sie zgadza, nad popielniczką tej koło lewarka biegów

: pn kwie 28, 2008 19:53
autor: mizu
OK dzięki! Znalazłem dokładnie tam. Nad popielniczką, a pod klimą. Na klapce jest mały znaczek z silnikiem. Co do pinów to nie wiem ile tam jest, ale mój interfejs jest opisany tak:
\1, 2 ,3 , 4=GND, 5, 6, 7=K, 8/
\9,10,11,12,13,14,15=L,16=+12V/
Czyli 4 piny, a reszta pusta.
Jeszcze się nie podłączyłem, ale poprzedni samochód był nim widziany.
Interfejs kupiłem na RS232, bo z USB są ponoć większe problemy z instalacją.

: pt maja 23, 2008 14:17
autor: slonik98
Słuchajcie ten interfejs będzie mi śmigał na obd1 http://www.allegro.pl/item367360702_int ... mocja.html . Chce zdiaagnozowac aktualnie abs`a a przy okazji lambde i wogóle all.

: sob maja 24, 2008 09:04
autor: makeć
slonik98 pisze:Słuchajcie ten interfejs będzie mi śmigał na obd1 http://www.allegro.pl/item367360702_int ... mocja.html . Chce zdiaagnozowac aktualnie abs`a a przy okazji lambde i wogóle all.
chodził będzie ale nie spodziewaj się cudów ;)
Pozdrawiam

: sob maja 24, 2008 09:13
autor: slonik98
jjacekkx, oco dokładnie chodzi z tymi "cudami" ?

: sob maja 24, 2008 09:24
autor: makeć
slonik98 pisze:jjacekkx, oco dokładnie chodzi z tymi "cudami" ?
bo śmieszą mnie opisy niektórych kabli, kiedy sprzedawcy piszą o korektach liczników, podkręcaniach silniczków (wirusowania) ............
Obrazek
a później, delikwent, który zakupił taki kabel, pisze, że nie może się dostać do ABS, czy poduszek ;)
rozumiesz ??
Pozdrawiam

: sob maja 24, 2008 09:35
autor: slonik98
Aha dzięki za info a mi własnie chodzi o połaczenie się z ABS`em głównie bo mam mały problem z nim. TEraz nie wiem co robić

: sob maja 24, 2008 10:17
autor: makeć
slonik98 pisze:TEraz nie wiem co robić
dużo nie ryzykujesz, raptem 50 pln ;)
na pewno jest to mniej niż kupienie "przyzwoitszego" kabla na obd2 (około 150pln) i przejściówki na obd1 (około 50 pln).
Pozdrawiam

: czw maja 29, 2008 22:27
autor: strutek
Witam, chcialbym kupic kabel diagnozujacy z softem (chyba ze znajde gdzies dobra wersje w necie:) ) i sterownikami . Co myslicie o tym: http://www.motoallegro.pl/item372628830 ... a_usb.html ? czy jest dobry?
Ogólnie to chcę mieć mozliwosc diagnozy swojego golfa (mk3 1.9TDI 96r. wejscie OBD2), móc sprawdzic i kasowac bledy (np. AIRBAG), ustawiac kat wtrysku, aktywowac tempomat, itp. Mozecie cos polecic i doradzic? Moze ze strony http://viaken.pl/. nie chce kupic jakiegos szitu, dlatego pytam zebym sie nie zdziwil jak wydam 160 zl i nie bedzie mi cos chodzic.

: czw maja 29, 2008 22:35
autor: norek111
ten jest z dwiema liniami k, do twojego wystarczy jedna kupisz taki za 1/3 tej ceny

[ Dodano: 29 Maj 2008 22:39 ]
http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=31

[ Dodano: 29 Maj 2008 22:39 ]
wystarczy taki

: czw maja 29, 2008 23:01
autor: Jarowo
Polecał bym Viakena kkl USB bo działa bez zarzutu i do tego kosztuje ok 90,-. Nie napisali jaki soft dają do tego twojego cuda, ale jak to dają tylko sterowniki to z ta ceną na głowę upadli. Kabel o którym piszę działa na pewno z vag-comem do wersji 409-1 i poskim vagiem 4,9, ale ten drugi program nie specjalnie przypadł mi do gustu

: pt maja 30, 2008 00:28
autor: strutek
Ok wielkie dzieki za podpowiedz i chyba zamowie ten
http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=103

Gdzies czytalem na forum ze dla forumowiczow, jest znizka to prawda?

I jeszcze jedno, jaki program do tego polecacie?

Pozdrawiam :bigok:

: pt maja 30, 2008 11:43
autor: norek111
ten bedzie oki jesli kupisz fejsa daj znac to programik podeśle