: pn sty 28, 2008 11:16
dzisiaj zajrze pod maske i zobacze jak wyglada to u mnie pozdrguaja pisze: korzeń a może przeczytasz mój post umieszczony wyżej..może coś pradzisz...
dzisiaj zajrze pod maske i zobacze jak wyglada to u mnie pozdrguaja pisze: korzeń a może przeczytasz mój post umieszczony wyżej..może coś pradzisz...
jak kupiles ten zestaw przez internet to podaj stronkezajac pisze:
2 sprawa kupilem komplet naprawczy do zaciskow i na 1 pomoglo ,a 2 jak nie dzialal tak nie dziala (nawet na noznym hamulcu) i auto mi czasem przy ostrym hamowaniu bokiem stawia
wiec u mnie tez jest ten trojnik, ale mam rowniez ten filterek (tzn chyba to jest filterek, bo jest tak brudny ze w zasadzie nie wiem co sie znajduje w tym prastiku). filterek jest podpiety wlasnie to tego trojnika, jesli nie mas tego trojnika (pytanie dlaczego??) to sproboj wcisnac ten przewod na tzw krociec przewodu podcisnieniowego, znajduje sie po prawej stronie kolektora ssacego, tylko pamietaj ze sa tam dwa krocce: jeden jest od plynu chlodzacego. zrob moze i wrzuc fotke prawej strony kolektora ssacego,bo na tym zdjeciu nie widac tego krocca przewodu podcisnieniowegoguaja pisze:a może przeczytasz mój post umieszczony wyżej..może coś pradzisz...
-Ślimak najgorsze jest ...... wkręcenie na gwintguaja pisze:ośka
jak sie ma pieniadze to mozna tak mowic, jakbys robił tyle km ile powiedzmy ja to 10 zł nie jest zadnym porownaniem teraz , ale jak przychodzi liczyc w tysiacach to juz robo to spora kwote, jezdzisz RPkiem od wakacji to jeszcze pomyslisz o gazie jezeli chcesz jezdzic duzo, tak dla porowania jak kolega powiedzial ze na miesiac wydaje 400 zł na paliwo PB to az zbladlem, on tylko ok 50 km dziennie robi do pracy , Silnik ABS wiec bardzo podobny do naszych , jezeli mało jezdzisz autkiem to ok , sama PB moze byc, aa tak dla porownania, jezeli Tobie pali 8 litrow w trasie to wychodzi ok 35 zł/100 km przy cenie paliwa 4,4 , podczas gdy ja mam ok 17 zł przy cenie gazu 2,20 srednio spalanie 8 literkow czyli prawie 20 zł roznicy na 100 km jak czesto kursujesz, a jak nie to zostaw PB i autkiem w niedziele:PWuefista pisze:jestem przeciwko zagazowywania aut:)Wolę wydać wiecej 10 zł ale wiem że jeżdzi na benzynce;)
guti pisze:jak sie ma pieniadze to mozna tak mowic, jakbys robił tyle km ile powiedzmy ja to 10 zł nie jest zadnym porownaniem teraz , ale jak przychodzi liczyc w tysiacach to juz robo to spora kwote, jezdzisz RPkiem od wakacji to jeszcze pomyslisz o gazie jezeli chcesz jezdzic duzo, tak dla porowania jak kolega powiedzial ze na miesiac wydaje 400 zł na paliwo PB to az zbladlem, on tylko ok 50 km dziennie robi do pracy , Silnik ABS wiec bardzo podobny do naszych , jezeli mało jezdzisz autkiem to ok , sama PB moze byc, aa tak dla porownania, jezeli Tobie pali 8 litrow w trasie to wychodzi ok 35 zł/100 km przy cenie paliwa 4,4 , podczas gdy ja mam ok 17 zł przy cenie gazu 2,20 srednio spalanie 8 literkow czyli prawie 20 zł roznicy na 100 km jak czesto kursujesz, a jak nie to zostaw PB i autkiem w niedziele:PWuefista pisze:jestem przeciwko zagazowywania aut:)Wolę wydać wiecej 10 zł ale wiem że jeżdzi na benzynce;)
Zapewniam Cię, ze się ich nie ma,poprostu oszczędnie jeżdzę.guti pisze:jak sie ma pieniadze to mozna tak mowic
I tu muszę Cię rozczarować bo robię sporo,nie jakieś 10 nie 40 ale ok 300 będzie więc niedizelnym kierowcą nie jestem.guti pisze:jakbys robił tyle km ile powiedzmy ja to ...
guti pisze:podczas gdy ja mam ok 17 zł przy cenie gazu 2,20 srednio spalanie 8 literkow czyli prawie 20 zł roznicy na 100 km
Mylisz się, ja mam polską 95PB za 3.50 i ządna ruska i żadne przelewana ... z Orlenu ,się ma znajomości nie:)guti pisze:cenie paliwa 4,4
Co to jest te 9000 tyś. ja robię w miesiac niecałe 3,tak więc żaden wyczynkorzeń pisze:tj we wrzesniu zrobilem golfikiem ponad 9000km,tj pol roku,
czyli najprawdopodobniej czujnik temp własnie ten niebieski do wymianyRacetrack pisze:Jak chyba każdego to i mnie dopadł problem z obrotami. Tylko u mnie problemy pojawiają się jak silnik trochę się rozgrzeje (około 5 min jazdy) wtedy obroty jałowego biegu podnoszą się do 2tys. Później trzeba kilku godzin aby wszystko wróciło do normy i znowu 5 minut jazdy i dalej 2 tys obrotów na jałowym biegu.
I tutaj nasuwa się moje pytanie, czy to, że obroty podnoszą się dopiero po chwili jazdy wskazuje konkretnie na jakiś wadliwy element? Niebieski czujnik temperatury? Gaźnikiem mocno ruszałem w celu sprawdzenia czy nie łapie powietrza no i niby obroty się wtedy nie podnosiły. Co do krokowca to zauważyłem, że był wymieniony już w Polsce po przywiezieniu autka z Niemiec czyli gdzieś po 2004 roku. Czyli niby nie jest stary (gwarancja na niego według nalepki skończyła się w czerwcu zeszłego roku).
Oczywiście mam instalację gazową i taka sama sytuacja jest na gazie i na benzynie.
Więc jakie są Wasze sugestie? Z ogromną chęcią chciałbym się pozbyć tego irytującego problemu.
u mnie jest ok 85 na II biegu , ogolnie nie narzekam choc troche mnie denerwuje na trasie bo troche brakuje pod pedalemRek1n82 pisze:predkość max dochodzila do prawie 100 a teraz to 85 to max. Wiem ze są różne skrzynie ale moze napisz jak to wygląda u Ciebie