: pt maja 11, 2007 21:35
najlatwiej bedzie wymienic korek. jak to nie pomoze to trzeba szukac dalej i mozliwe, ze kompresja idzie w wode. tak czasem sie dzieje, ale to ostatecznosc.
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
wygląda jednak że nie z tego samego miejscadamcio151 pisze:takdommarc pisze:czy jak sprawdza się temperaturę silnika VAGiem to on bierze ją z tego czujnika ??
zepsuty był czujnik ECT, po jego wymianie nie ma takich różnicdamcio151 pisze:to jest dziwnedommarc pisze:po wymianie termostatu vag mi pokazuje max 63 °C , a na tablicy jest 90°C
w autach po 96 roku wskaznik powinien ci wskazywac 90 stopni gdy tem w silniku osiaga 75 do 105 stopnijanek822 pisze:ale co teraz z tym wskaźnikiem, on jest do wymiany czy cały licznik
zawsze byłem przekonany , że z tego samego .......dommarc pisze:wygląda jednak że nie z tego samego miejsca
dommarc pisze:po jego wymianie nie ma takich różnic
na nim ....... wszystko widać w fotoporadziehmm....a jak prawidlowo instaluje sie oring przy wymianie termostatu? na nim czy pod? bo i w tej kwesti moze powinienem sie upewnic.
albo korek, uszczelka w zbiorniczku , albo faktycznie uszczelka pod głowica ( chociaż nie bo by dymiło.... poza tym woda się nie gotuje )kuba82wroc pisze:w takim razie termostat zamocowany mam ok....zatem juz nie mam pojecia skad te objawy u mnie ;/
rozebrałem cały licznik(5min roboty razem z wykręcaniem) i zajrzałem do tego wskaźnika temp, cudów tam nie ma tylko owinięty drucikiem kawałem blaszki czy plastiku, ale zauważyłem że jest z tyłu jakaś regulacja wskazówki, przekręciłem ją troche w strone rosnącej temperatury i teraz wskaźnik dobija do 90 tak jak powinno być Jak długo to wytrzyma i jak sie bedzie sprawować w pracy to sie okaże, poprostu troche oszukałem wskaźnik, wiem że wszystko jest dobre pozosta tylko wskaźnik.damcio151 pisze:a masz możliwość podmiany na chwilę licznika
mam ten sam problem, nie wiem co robic. 90˚C osiągam tylko jak jade 120-140km/h, jak tylko zwalniam albo zatrzymuje sie tem gwałtownie spada ...michalc696 pisze:Koledzy jak to jest z tymi TDI-kami, przy panującej obecnie temperaturze (ok. -13) ciekawi mnie bardzo spadająca temperatura na postoju, żeby doszło do 90 muszę jechać w granicach 120km/h, i włączone ogrzewanie na maksa, jak stanę (ogrzewanie też włączone), spada w oczach, a powinno chyba być odwrotnie. Według was co może być przyczyną??? Dodam, że termostat otwiera się (sprawdzony w garczku), czujnik wymieniony (wprawdzie nie oryginalny, ale rezystancja ok) i coś teraz ma większy apetyt na ON.