Strona 38 z 69

: śr mar 04, 2009 09:45
autor: xander_88
Marcinek pisze:czy to przesada czy po tyle chodza??
Kiedyś widziałem identyczny tz. full fis ,l SE, diesel ... za od 250 zl.. 300 zl kup teraz ... ale :grin: no właśnie ... miał jedna linie pixeli martwa , spalona ... w każdym razie nie świeciła ... podobno mogla to być wina taśmy i jak się ktoś na tym zna mógł to sam zrobić... ale poszedł w pół dnia :) Myślę, ze Ci co aukcje wystawiają patrzą w ten temat i widza jak każdy jest na full fis napalony ... i wala takie ceny :)

: śr mar 04, 2009 12:38
autor: Qto
Marcinek pisze:Oli napisał/a:
pełny FIS za jedyne 650 zeta

czy to przesada czy po tyle chodza??
tej aukcji już nie ma, ale w zakończonych też nie widnieje. W tym roku poszło około 5 pełnych fisów za 200-400...także gość przegina z tym 650. Qrde do benzyny chyba nie trafię takiego licznika;/

: śr mar 04, 2009 12:48
autor: Fenomen89
Qto pisze:.także gość przegina z tym 650. Qrde do benzyny chyba nie trafię takiego licznika;/
pisalem do niego w tej sprawie, to mowi ze wie ze to rarytas i jest zapotrzebowanie, poprzednio tez mial kilka takich i poszly po 600 zeta i ze wie ze tego sprzeda, a jak zaproponowalem cene, to powiedzial ze nie mam pojecia co on sprzedaje...
tej aukcji już nie ma, ale w zakończonych też nie widnieje.
jakos jest :)

: śr mar 04, 2009 13:31
autor: Qto
bazz89 pisze:Cytat:
tej aukcji już nie ma, ale w zakończonych też nie widnieje.
jakos jest :)
faktycznie jest, ja szukałem w zakończonych zamiast kliknąć link. Opis aukcji się trochę zmienił, pewnie po rozmowie z Tobą:) Jak gość był taki pewny, że sprzeda za 650 to mógł wystawić aukcję od 650 a nie "kup teraz"...
No nic trzeba dalej polować

: śr mar 04, 2009 19:26
autor: Fenomen89
Qto pisze:Opis aukcji się trochę zmienił,
mniej wiecej to samo mi odpisal w mailu co teraz dodal, nawet nie zauwazylem :P napisal mi ze mozna kupic za 300, 300 zeta za naprawe niedzialajacej lini (wtedy lini, nie linii), wysylka 100 zeta (chyba taka ze za 20 minut towar u Ciebie)
no i bledy jezykowe tez w miare poprawil... :helm:

: pt mar 06, 2009 21:04
autor: Markus20wawa
Witam... Kto pomoże mi zamontować nowe zegary z okolicy wawki...Proszę o pomoc...

: pt mar 06, 2009 21:28
autor: KonradzikIV
ja jeszcze w wakacje kupiłem full fis za 300 :bigok: :bigok:

: pn mar 09, 2009 15:46
autor: Diagi
Panowie, brak komunikacji w przypadku VAG TACHO USB 2.5 z zegarami 1J0 920 826C (chce zrobić wymianę na 1J5 920 826C).
Sterowniki zainstalowane, interfejs wykrywa, nie łączy w momencie wybrania połączenia z ECU. Wtyczka OK (VAG-COM chodzi). Golf 2002 AXR.
Ktoś wie co może być przyczyną ?

: pn mar 09, 2009 19:01
autor: broda1301
Jest Sukcec panowie. Przekładka zegarów z passka do golfa dobiegła dziś końca. :hmm:
Po kilku dziesiatkach godzin grzebania we wsadzie udało się go tak przerobić że predkość wskazuje poprawnie, kontrolki wszystkie gasną, a przedewszystkim nie gryzie się z innymi komponentami auta.

Więcej info i zdjecia jutro.

: pn mar 09, 2009 19:02
autor: Oli
czekam na info bo chcę taki myk u siebie zrobić

: wt mar 10, 2009 08:28
autor: broda1301

: wt mar 10, 2009 22:49
autor: pepu12
Hej dzisiaj udalo sie zarzucic zegary z 1/2 fis srebrne tarcze do mojego mk4 tylko niewiem czy cos przeoczyle m czy co bo niedziala mi podswietlanie wnetrza i bzyczek wlaczonych swiatel , schowek , nad glowa tez nie swieci i w bagazniku tez niema co moze byc przyczyną tego :bajer: bezpiecznik czy jakiejs kostki nie podpiąlem

[ Dodano: Sro Mar 11, 2009 13:23 ]
Znalazlem przyczyne odpieta kostka od modulu komfortu
Juz wszystko ladnie cyka
wiecie moze jak oszukac ten alert od poziomu oleju bo nie posiadam czujnika w misie??? :chytry:

: śr mar 11, 2009 16:41
autor: Oli
pepu12 pisze:jak oszukac ten alert od poziomu oleju bo nie posiadam czujnika w misie
jeżeli masz wszystko ok powinieneś mieć błedy o uszkodzonym czujniku poziomu oleju, musisz zmienić kodowanie licznika zobacz jakie masz, zmień 4 cyfrę kodowania na 0

0 = fixed service intervals without oil/temp. sender

Note: Ross-Tech indicates that the following are also valid for the fourth digit, but I do not know what they do differently:
4 = four-cylinder engine
6 = six-cylinder engine

:bigok:

: śr mar 11, 2009 17:13
autor: pepu12
Mozesz jeszcze mi wytlumaczyc jak wejsc w ustawienia na vagu zeby znalezc i zmienic kodowanie licznika? :helm: