Strona 37 z 126

: pt maja 18, 2007 17:21
autor: jarq5
witam posiadam audi 80 do której wlożylem silnik 1.8 RP bez wtrysku odrazu gaźnik najpierw pierburg 1B3 teraz webera od poloneza .Kolektory dolotowe w RP sa takie same jak w 1.6PN mechaniczną pompe paliwa da sie przykrecić bez problemu bo jest zaślepka w bloku. Włożylem mikser od gazu rurkowy i po regulacjach "na oko" wyszlo spalanie ok.12L gazu.

: pt maja 18, 2007 23:56
autor: t-tas
w RP jak i w w innych silnikach z rodziny 1,6 i 1,8 z mk2 po zdjęciu zaślepki na bloku można zamontować pompkę mechaniczną, co do wałka pośredniego nie mam żadnej pewności czy jest na nim mimośród do napędzania pompy mechanicznej(w moim ADY z mk3 już nie było ale znając życie VW raczej wsadzało ten sam wałek pośredni jak choćby w podobnym silniku 1.8 90 PS ale zasilanym pierburgiem a nie mono-mowa o silniku GU)
KamilW pisze:t-tas jak sobie z pompa paliwa poradziles??
u mnie była grubsza sprawa bo jak już napisałem w ADY nie było mimośrodu do napędu pompy mechanicznej, a do tego była inna zębatka na wałku pośrednim do napędu aparatu zapłonowego- więc stulejowałem otwór pod aparat zapłonowy na aparat z mk1-mk2 gaźnikowy, zamontowałem wałek pośredni z silnika 1,5 JB(musiałem podszlifować zębatke bo korbowód nr 4 lekko o nią haczył-duży skok w silniku 2.0) i wykonałem flanszę pod pompkę(silników z mk2 to nie tyczy bo tam otwór w bloku jest taki sam dla wtrysku i gaźnika, a moim był duży otwór po odmie na bloku)
teraz buduję webera odpowiedniego do motoru 2.0 bo obecnie jest zamontowany gaźnior rodem z 1,5-wzoruję się na gaźniku z 2 litrowego forda capri-zobaczymy co z tego wyjdzie

: sob maja 19, 2007 00:25
autor: (==vw==)
jarq5, a jak ty masz z pompą?? i czy to spalanie 12 to w miescie czy w trasie i przy jakiej jezdzie?? aha i powiedz mi jeszce jak z dynamika auta na benzynie i lpg :bigok:

: sob maja 19, 2007 09:04
autor: Marszall
Wczoraj nadszedł czas na wielki powrót!!! (do webera oczywiście)
I jeżeli chodzi o osiągi to ten gaźnik zawsze mnie zaskakuje :D Poprostu zap...... i jeszcze smaży kapcie do tego:hehe:
teraz jest to wersja z pneumatyką i faktycznie fajniej się jeździ bez dzióry w obrotach.
Dolot wykonany na flanszy od mattiego66 kryza dolna swojego projektu, ale jeśli włoże gaz to napewno się nie zmieści dlatego pójdzie guma od GTI+STOŻEK.

A tak swoją drogą wrzucam obiecane fotki jak sobie poradziłem z linką gazu. Troche zabawy i wyszedł niezły professional :grin:
Może komuś sie przyda ten patent bo nie jest to skomplikowane-młotkiem pah,pah; kiluczem śrub śrub; wiert wiert; szlif szlif i gotowe :bigok: działa bez zażutu

WEBER POWER
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

I jak??

: sob maja 19, 2007 12:10
autor: jarq5
(==vw==) pisze:jarq5, a jak ty masz z pompą?? i czy to spalanie 12 to w miescie czy w trasie i przy jakiej jezdzie?? aha i powiedz mi jeszce jak z dynamika auta na benzynie i lpg :bigok:

po prostu wlożylem mechaniczna pompe walek pośredni jest taki sam jak przy silnikach z gaźnikiem i dziala bez problemu 12 to wyszlo na mieście .Narazie testy tylko na gazie benzyny jeszcze nie wlałem :) ale jeździ bardzo ładnie .nie mam punktu odniesaienia bo nie jezdzilem na RP z wtryskiem.

: sob maja 19, 2007 12:17
autor: (==vw==)
aha szkoda ze nie zrobiłes porownania benzyna lpg:) a ta jazda w miescie to była taka katacja czy raczej spokojna

: sob maja 19, 2007 15:01
autor: Gashkas
Witam!

Ja narazie niestety jednak nie bede sie bawil w przerabianie na webera :( Dlatego chcialem zapytac czy do RF'a podejdzie Pierburg z 1,8 bez zadnych przerobek ? Boje sie ze bedzie go zalewalo czy cos bo pewnie wieksze dysze sa ... Albo czy dalo by rade wstawic 2ee lub 2e3 ?

Pozdro!!

=odswiezam=

: sob maja 19, 2007 16:46
autor: jarq5
(==vw==) pisze:aha szkoda ze nie zrobiłes porownania benzyna lpg:) a ta jazda w miescie to była taka katacja czy raczej spokojna
tak pół na pół bo troche kilometrow to bylo kręcenie śruą od gazu i sprawdzanie jak bedzie jechac poniewaz kupilem trojnik od gazu z osobną śrubą dla każdej gardzieli i mialem problem żeby to wyregulować teraz jest jedna śruba i zobacze jak to sie będzie zachowywać

: pt cze 01, 2007 14:04
autor: gespet
KamilW pisze:
gespet pisze:pierdzenie cos jakby nieszczelny wydech do tego problem z utrzymaniem obrotów świece dają iskre zmieniona kopułka i palec rozdzielacza kompresja podobno ujdzie po kolei na pierwszym i drugim i czwartym ok 9 na trzecim 7 nie ma pęcherzy w płynie chłodniczym
nie chce nic mowic ale moim zdaniem za bardzo nakombinwales, nie wiem czy nie zerwala sie jakas blaszka i nie wpadla ci do srodka, zycze powodzenia ale bedziesz musial chyba zajrzec do srodka

Podstawa pod gaźnik okazała sie nieszczelna, miałem tez problem z chamulcem. Jestem w trakcie zakładania aluminiowej podstawy na kolektor ssący. Na chwile obecną słychać ssanie powietrza pod kolektorem ale osiągi (ok 170 175km/h i spalanie ok 7.5 przy 90 - 100km/h) jest lepsze niz na pierburgu i moze sie poprawią:)

: pt cze 01, 2007 15:59
autor: koonrad
witam. poczytałem troszke i dorzuce coś od siebie:
jak wiadomo siedzi u mnie RP z weberkiem (fabrycznie był RF, ale został zamęczony przez Webera )

gaźnik, kolektor, dolot zostały wypolerowan, i doszedł stożek
mixer mam rurkowy (doradził mi go kumpel gazownik, twierdząc że na tym "palnikowym" nie ustawie pod stożek auta)
aby auto ganiało na gazie trzeba było zamontowac zwężke w dolot. Jednakże zwężka automatycznie pogorszyła osiagi na benzynie.
po pary przemyśleniach została zamontowana w taki sposób, że moge ja w każdym momencie zdemontować (zajmuje to 30s) i......OKTAN POWER .
co do Blosu- mialem to chwilowo założone, fajnie się jeździło, nie trzebabyło żadnej zwężki, i co za tym idzie nic nie trzebabyło demontowac bo mieć "pełen M-pakiet" na benzynie.

SPALANIE:
na benzynie, bez zwężki przy obrotach 5-8 tyś 10 litrów paliwa starcza na jakieś 25-27km :)

gaz, jazda mieszana 11l LPG
gaz jazda "mułowata' 9l LPG

pozdrawiam i zaczęcam do przeróbek

: sob cze 02, 2007 06:28
autor: preker20
koonrad pisze:10 litrów paliwa starcza na jakieś 25-27km
chcesz powiedziec ze pali ci 40 l/100?

: sob cze 02, 2007 07:39
autor: andrew19_86
może tyle palić,na weberze ten silnik dostał niesamowitego kopa,a i z gazem w podłodze to wiadomo,że swoje pochłonie :bigok:

: sob cze 02, 2007 07:59
autor: t-tas
preker20 pisze:
koonrad pisze:10 litrów paliwa starcza na jakieś 25-27km
chcesz powiedziec ze pali ci 40 l/100?
nie ma co się dziwić-trzeba tylko przeczytać temat koonrada gdzieś w okolicach 18-20 strony i zwrócić uwagę na to jak Jego silnik zachowuje się na weberze-a jesli coś zachowuje sie tak jak napisane w tamtym temacie to swoje musi łupnąć

: sob cze 02, 2007 08:25
autor: koonrad
t-tas pisze:nie ma co się dziwić-trzeba tylko przeczytać temat koonrada gdzieś w okolicach 18-20 strony i zwrócić uwagę na to jak Jego silnik zachowuje się na weberze-a jesli coś zachowuje sie tak jak napisane w tamtym temacie to swoje musi łupnąć
dokładnie :okej: