O swapie Pierburga 2E2 na WEBERA z Fiata 125p + ankieta :)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Zostawiłem przewód(elektryczny) z podgrzewania kolektora i 2 przewody czyli rurki te co idą do filtra aktywnego węgla następnie wszystkie podciśnieniowe, lub co sie dało po zaślepiałem zdjęcia powysyłam jak będzie wszystko na tip top i jak aparacik dostane bo sie zepsuł :/
Sprzedam Pietburga 2EE Tanio !! pytać
- koonrad
- majster ulepszacz
- Posty: 1048
- Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
- Lokalizacja: BełchatóVW
- Kontakt:
Panowie mam prośbę:
niech ktoś mi poda na maila opis gaźnika Weber/FOS 34 DCHD
szukam i szukam ale nie moge znaleźć żadnego opisu
koonrad.korki@interia.pl
będe robił jeszcze jedna modyfikacje i potrzebny mi dfokładny opis
pozdrawiam
niech ktoś mi poda na maila opis gaźnika Weber/FOS 34 DCHD
szukam i szukam ale nie moge znaleźć żadnego opisu
koonrad.korki@interia.pl
będe robił jeszcze jedna modyfikacje i potrzebny mi dfokładny opis
pozdrawiam
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
no i pojawił się problem-wymieniłem silnik na tzw "prototyp"-blok z wałem, tłokami i całą otoczką z 2.0 ADY, głowica od 1.8 monowtrysk no i oczywiście kolektor ssący z zamontowanym weberem zdjęty z silnika 1.5 JB i zamontowany wprost do protorypa-i się nie mieści pod maską-a na 1.5 się mieściło-muszę to jakoś wymodzić
a teraz pierwsza relacja z pracy tego prototypa na weberze-śliczna równa praca na benzynie jak i na gazie-na benzynie nie jeździłem, ale na gazie naprawdę bardzo ładnie, co do osiągów na razie nic nie powiem bo się musi wszystko poukładać tak więc puki co jeżdżę spkojnie -następne relacje jak będe mógł go przegonić
a teraz pierwsza relacja z pracy tego prototypa na weberze-śliczna równa praca na benzynie jak i na gazie-na benzynie nie jeździłem, ale na gazie naprawdę bardzo ładnie, co do osiągów na razie nic nie powiem bo się musi wszystko poukładać tak więc puki co jeżdżę spkojnie -następne relacje jak będe mógł go przegonić
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
co rozumiesz pod pojeciem czy umie taki zrobic??korzen1_89 pisze:Hmmm sory ale mam pytanko kamil mam silnik 1.6 automatyczne ssanie i gaz a filtr powietrza prostokątny czy taki też umisz zrobić
[ Dodano: Nie Kwi 22, 2007 22:17 ]
napisz do mnie na priva i podaj maila to ci wysle poradeGashkas pisze:KamilW, tez mam RF'a pod maska (bez LPG). Prosilbym o poradnik i jakies fotki na maila! Jeszcze jedno - masz u siebie KAT'a
pewnie ze bym sie podjal, musial bys sie ustawic w kolejce pisz na priv.Gashkas pisze:EDIT:
Podjal bys sie jeszcze przygotowania WEBERA z calym reszta potrzebna do montazu zeby tylko potem u mnie zmienic? Ile by to kosztowalo?
na razie smigam na Pierburgu, nie mam z nim problemow, chociaz jesli chodzi o moc i te sprawy to weber byl zdecydowanie lepszy.Gashkas pisze:I jeszcze jedno ... Co wyszlo z tej przerobki Twojego Pierburga ... ?
ja mam, daj maila to ci podesleGashkas pisze:Ma ktos moze fotki z zamontowanym Weberem, nie posiadajac instalki LPG w aucie?
osadzenie gaznika na kolektorze robilem ostatnio dla Dica, pytaj jego jakie wrazenia, co do miksera to radzilbym polonezowski, mniej kombinowania, jest tani i ma 2 gardziele.biolymm pisze:Witam
co do kryzy nie jestem jeszcze pewien, mysle na osadzeniu gaznika bezposrednio na kolektorze.
czy myslales o polaczeniu webera z mikserem do pierburga?
troche duza roznica ksztaltow ciekawe czy by to nie przeszkadzalo
no to gratuluje, mamy pierwsza 2 litrowke na WEBERZEt-tas pisze:a teraz pierwsza relacja z pracy tego prototypa na weberze-śliczna równa praca na benzynie jak i na gazie-na benzynie nie jeździłem, ale na gazie naprawdę bardzo ładnie, co do osiągów na razie nic nie powiem bo się musi wszystko poukładać tak więc puki co jeżdżę spkojnie -następne relacje jak będe mógł go przegonić
- korzen1_89
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: pn lut 05, 2007 14:45
- Lokalizacja: Żory Grupa Śląsk
- Kontakt:
KamilW pisze:korzen1_89 napisał/a:
Hmmm sory ale mam pytanko kamil mam silnik 1.6 automatyczne ssanie i gaz a filtr powietrza prostokątny czy taki też umisz zrobić
co rozumiesz pod pojeciem czy umie taki zrobic??
Czy jak bym chciał to zrobiłbyś mi taki gaźnik i zamontował go itd. itp.?? WAL NA PRIV
Wszyscy mają VW mam i Ja :)
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: sob kwie 08, 2006 10:04
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
- Kontakt:
Witam. Czytając ten wątek postanowiłem spróbować wstawić webera nie pozbywając sie oryginalnego dolotu.
całość bedzie jeszcze dokładnie uszczelniona sylikonem
Podstawe pod gaźnik zmienie na kryze kamila ale narazie próbuje złożyc z tego co mam
Czy potrzebna jest uszczelka izolująca ciepło między gaźnikiem a kolektorem?
[ Dodano: 04 Maj 2007 22:50 ]
mam założonego webera do silnika PN w miejsce pierburga 2ee pierwsze starcie i zadziałał tylko podstawa nieszczelna bo troche gwizdał. zmieniłem podstawe na bakelit podkładka z tektury było lepiej tylko jakiś mały świst powietrza tak sie cieszyłem 1 dzień. Rano przejażdzka potem 2 godziny przerwy ponowne odpalenie i mała przegazówka na postoju do ok 4tys i jakieś wkur...... pierdzenie cos jakby nieszczelny wydech do tego problem z utrzymaniem obrotów świece dają iskre zmieniona kopułka i palec rozdzielacza kompresja podobno ujdzie po kolei na pierwszym i drugim i czwartym ok 9 na trzecim 7 nie ma pęcherzy w płynie chłodniczym
co jest grane
całość bedzie jeszcze dokładnie uszczelniona sylikonem
Podstawe pod gaźnik zmienie na kryze kamila ale narazie próbuje złożyc z tego co mam
Czy potrzebna jest uszczelka izolująca ciepło między gaźnikiem a kolektorem?
[ Dodano: 04 Maj 2007 22:50 ]
mam założonego webera do silnika PN w miejsce pierburga 2ee pierwsze starcie i zadziałał tylko podstawa nieszczelna bo troche gwizdał. zmieniłem podstawe na bakelit podkładka z tektury było lepiej tylko jakiś mały świst powietrza tak sie cieszyłem 1 dzień. Rano przejażdzka potem 2 godziny przerwy ponowne odpalenie i mała przegazówka na postoju do ok 4tys i jakieś wkur...... pierdzenie cos jakby nieszczelny wydech do tego problem z utrzymaniem obrotów świece dają iskre zmieniona kopułka i palec rozdzielacza kompresja podobno ujdzie po kolei na pierwszym i drugim i czwartym ok 9 na trzecim 7 nie ma pęcherzy w płynie chłodniczym
co jest grane
Witam. Mam pytanie czy ktoś jeździ na weberku z zamontowanym stożkiem i jednocześnie zasilanie gazem??
Bo pamiętam że chyba globus kiedyś taką konstrukcje wykonał.
Ja miałem już webera, wróciłęm do 2EE ale znów powracam do weberka tylko że lepiej to zrobie i właśnie chcę załoiżyć stożek.
Tyle że słyszałem że do gazu taka kombinacja się nie nadaje bo podobno spalanie ogromne.
Jakby ktoś mógł się wypowiedzieć w tym temacie to byłbym wdzięczny.
Pozdro
Bo pamiętam że chyba globus kiedyś taką konstrukcje wykonał.
Ja miałem już webera, wróciłęm do 2EE ale znów powracam do weberka tylko że lepiej to zrobie i właśnie chcę załoiżyć stożek.
Tyle że słyszałem że do gazu taka kombinacja się nie nadaje bo podobno spalanie ogromne.
Jakby ktoś mógł się wypowiedzieć w tym temacie to byłbym wdzięczny.
Pozdro
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
nie wiem czy za wiele pomogę ale ja mam webera+lpg+stożek-tylko, że w silniku 2.0 i co do spalania to sam nie wiem dokładnie bo jeszcze nie sprawdzałem(nie lałem do pełna) a poza tym nie ma co sie oszukiwać-mam 2 litry to mu cały czas ładuję po garach czyli jesli pali to tylko dużo
ale aby w ogóle to chciało działać należy zmniejszyć przekroje przelotów miksera do takich średnic jakie są w danej gardzieli-czyli np przelot nr 1 ma 23 mm-taką zwężkę trzeba wykonać na górze palnika, przelot 2 ma np 26 mm-taką zwężkę trzeba wykonać na drugim palniku, no i ustawić to tez nie jest najłatwiej-sam mam jeszcze dziurę w mocy miedzy ok 3000 a ok 4000 obr/min i pewnie w końcu zmuszę się(kasa, kasa, kasa) do blosa bo to dla mnie najlepsze wyjście(ale ja mam 2 litry silnik)
ale aby w ogóle to chciało działać należy zmniejszyć przekroje przelotów miksera do takich średnic jakie są w danej gardzieli-czyli np przelot nr 1 ma 23 mm-taką zwężkę trzeba wykonać na górze palnika, przelot 2 ma np 26 mm-taką zwężkę trzeba wykonać na drugim palniku, no i ustawić to tez nie jest najłatwiej-sam mam jeszcze dziurę w mocy miedzy ok 3000 a ok 4000 obr/min i pewnie w końcu zmuszę się(kasa, kasa, kasa) do blosa bo to dla mnie najlepsze wyjście(ale ja mam 2 litry silnik)
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
nie chce nic mowic ale moim zdaniem za bardzo nakombinwales, nie wiem czy nie zerwala sie jakas blaszka i nie wpadla ci do srodka, zycze powodzenia ale bedziesz musial chyba zajrzec do srodkagespet pisze:pierdzenie cos jakby nieszczelny wydech do tego problem z utrzymaniem obrotów świece dają iskre zmieniona kopułka i palec rozdzielacza kompresja podobno ujdzie po kolei na pierwszym i drugim i czwartym ok 9 na trzecim 7 nie ma pęcherzy w płynie chłodniczym
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
co do spalania gazu na stożku z mieszalnikiem od poloneza(zwężałem przeloty ale o tym już było)-w moim silniku 2.0 przy praktycznie ciągłym drażnieniu silnika i jeździe miejskiej spalił mi 14,1l/100km-dodam tylko, że z poprzednim silnikiem( 1,5) jadąc autostradą na 4 biegowej skrzyni z tym samym gaźnikiem, mieszalnikiem i parownikiem ale na zwykłym papierowym wkładzie z prędkością oscylującą 140-160(licznikowe) km/h spalił mi 16l/100km (co prawda porównanie nie najlepsze, ale mnie te 14/100 przy katowaniu nie przeraża), może w te deszczowe dni uda mi się zbadać spalanie przy spokojnej jeździe-też podam wyniki
jeszcze zadam pytanie-czy próbował ktoś już skojarzyć webera ze stożkiem i blosem-jeśli tak to proszę o wrażenia i uwagi
jeszcze zadam pytanie-czy próbował ktoś już skojarzyć webera ze stożkiem i blosem-jeśli tak to proszę o wrażenia i uwagi
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
wiesz, duze spalanie wynika z wiekszej ilosci powietrza a co za tym idzie z wiekszej dawki gazu, na benzynie jest podobnie ale coz, nie ma nic za darmo, kazdy by chcial miec 200KM i spalanie 5 litrow na 100km w miescie ale sie nie daMarszall pisze:Tyle że słyszałem że do gazu taka kombinacja się nie nadaje bo podobno spalanie ogromne.
no i wkoncu wiesz co sie stalo???gespet pisze:mam założonego webera do silnika PN w miejsce pierburga 2ee pierwsze starcie i zadziałał tylko podstawa nieszczelna bo troche gwizdał. zmieniłem podstawe na bakelit podkładka z tektury było lepiej tylko jakiś mały świst powietrza tak sie cieszyłem 1 dzień. Rano przejażdzka potem 2 godziny przerwy ponowne odpalenie i mała przegazówka na postoju do ok 4tys i jakieś wkur...... pierdzenie cos jakby nieszczelny wydech do tego problem z utrzymaniem obrotów świece dają iskre zmieniona kopułka i palec rozdzielacza kompresja podobno ujdzie po kolei na pierwszym i drugim i czwartym ok 9 na trzecim 7 nie ma pęcherzy w płynie chłodniczym
podejrzewam ze moc bedzie naprawde spora przy takim rozwiazaniu ale tutaj chyba nikt sie tego jeszcze nie podjalt-tas pisze:jeszcze zadam pytanie-czy próbował ktoś już skojarzyć webera ze stożkiem i blosem-jeśli tak to proszę o wrażenia i uwagi
Tak zaczynajac nowy watek, z Ari88 (teraz ma nowego nicka) rozpoczynamy swap na webera, a on ma RP czyli 1,8 mono... zobzczymy co z tego wyjdzie i czy da sie to zrobic. Moze ktos juz prubowal?? Da sie tam zalozyc mechaniczna pompe paliwa?? jest na nia miejsce?? t-tas jak sobie z pompa paliwa poradziles??
A po co wam mechaniczna pompa??Elektryczna ma za duże ciśnienie czy jak??KamilW pisze:Da sie tam zalozyc mechaniczna pompe paliwa?? jest na nia miejsce?? t-tas jak sobie z pompa paliwa poradziles??
Z tego co pamiętam to w RP jest zaśepka albo jest zalany odlew, więc chyba się nie da mechanicznej zamontowac:/
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 248 gości