Strona 36 z 69

: śr lut 11, 2009 17:20
autor: cinek2004
ziomek1988 pisze:Ile kosztuje CAN adapter?? W granicach 300zł??
Wczoraj poszedl na allegro wraz z licznikiem z paska FL za niecale 180zl :)

: śr lut 11, 2009 17:34
autor: LukasTDI
panowie ... a nie mozecie wklejac tu takich rarytasow ?? ;]

: śr lut 11, 2009 17:43
autor: cinek2004
To nie ja sprzedawalem: http://allegro.pl/item544517187_licznik ... z_can.html

[ Dodano: 11 Lut 2009 16:50 ]
A tu licznik z SE: http://allegro.pl/item552125872_vw_golf ... ginal.html

: wt lut 17, 2009 19:14
autor: broda1301
Witam

Mam takie pytanie zegary z passata w golfie zaniżają prędkość, ktoś ma pomysł co z tym zrobić??

Po długim grzebaniu w wsadzie udało się włączyć odpowiednie kontrolki a nie odpowiednie wyłączyć, wszystko śmiga jak trzeba tylko oszukuje prętkość i tym samym przebieg.

Może ktoś ma pomysł co z tym zrobić??

: czw lut 19, 2009 02:12
autor: lukjan666

manetka a 1/2 fis

: pt lut 20, 2009 15:22
autor: ozi@
***

: wt lut 24, 2009 04:11
autor: neox
Mam obecnie zegary Motometer w wersji z immo2, mam do nich dobry pin ( sprawdzałem ), dostałem zegary też motometer 1JO 920 826C z 1/2 Fis tylko to już jest immo3 i nie mam pinu. Próbowałem wyciągnąć go z kości ( 24c08 ) ale żaden program nie był w stanie poprawnie go odczytać. Czy istnieje jakiś sposób aby je zaadoptować ? Czy tylko ratuje mnie pin 7 cyfrowy SKC ?

: wt lut 24, 2009 08:12
autor: broda1301
Jeśli masz auto z immo2 to pin starych zegarów nie jest Ci potrzebny wystarczy pin nowych zegarów.
Montujesz nowe zegary właczasz VAG-a wchodzisz 17 potem Login, Adaptacja kanał 00, odczyt, test, save.
wylączasz zapłon na chwile, potem właczasz. Potem znowu Login, Adaptacja kanał 21 nowa wartość 0 test save (stare kluczyki masz już skasowane), następnie jako nową wartość wprowadzasz liczbę kluczyków (np. 1) test sawe. Lampka immo gaśnie i auto odpala.
Pin do Vag-a jest 5 cyfrowy (jeśli jest cztero to na początku dopisujesz 0).

: wt lut 24, 2009 11:09
autor: uksz
Koledzy czy czujnik temperatury zewnętrznej z Golfa V będzie pasował do Golfa IV ,tzn. czy nie będzie oszukiwać, zaniża lub zawyżać temp.

: wt lut 24, 2009 11:10
autor: broda1301
Jak dobrze pamientam to powinien pasować.

: wt lut 24, 2009 11:31
autor: neox
broda1301 pisze:Jeśli masz auto z immo2 to pin starych zegarów nie jest Ci potrzebny wystarczy pin nowych zegarów.
Montujesz nowe zegary właczasz VAG-a wchodzisz 17 potem Login, Adaptacja kanał 00, odczyt, test, save.
wylączasz zapłon na chwile, potem właczasz. Potem znowu Login, Adaptacja kanał 21 nowa wartość 0 test save (stare kluczyki masz już skasowane), następnie jako nową wartość wprowadzasz liczbę kluczyków (np. 1) test sawe. Lampka immo gaśnie i auto odpala.
Pin do Vag-a jest 5 cyfrowy (jeśli jest cztero to na początku dopisujesz 0).
Z tego co mi wiadomo nie ma szans zalogowania się na zegary z immo3 poprzez 5 cyfrowy PIN tylko 7 cyfrowy SKC

: wt lut 24, 2009 13:13
autor: pavulon11
Jeżeli ktoś miałby na sprzedaż albo wiedział kto ma takie zegary
Poszukuje zegarów 1J0 920 846c lub 1J5 920 846c to prosze o kontakt gg 7930494

: wt lut 24, 2009 16:31
autor: broda1301
Głupstwa kolega pisze 5 cio cyrowy pin wystarczy a jak masz 7 to i tak trzeba go przeliczyć na 5 cio.

: śr lut 25, 2009 12:07
autor: pavulon11
Zastanawiam się od jakiego auta mogą pasować jeszcze zegary bo od paska po zmianie obu pasują. Może jeszcze od jakiegoś bo szukam pełnego FIZ i nie mogę znaleźć od golfa a są np od a3. Jeżeli wiecie coś od czego mogą jeszcze pasować to piszcie