O swapie Pierburga 2E2 na WEBERA z Fiata 125p + ankieta :)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Ile razy gaznik w VW doprowadzil Cie do rozstroju nerwowego :) ??

Czas głosowania minął ndz cze 11, 2006 00:27

ani razu
7
37%
1-5 razy
7
37%
6-10 razy
0
Brak głosów
stracilem rachube :)
3
16%
nawet nie chce mi sie nad tym zastanawiac :)
2
11%
 
Liczba głosów: 19

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » pt mar 09, 2007 18:17

Panowie, wychodze z pewna idea... najprawdopodobniej bede mial mozliwosc wykonywania kolektorow wydechowych i calych ukladow wydechowych zze stali nierdzewniej (polerowanej lub tylko kwasoodpornej) oczywiscie policzone pod silnik typu 4-2-1 lub 4-1 w kwocie ok 500 - 600 zl za kolektor ( w zaleznosci od wersji silnikowej i rodzaju kwasowki). Byliby chetni na takie cos??? Pytam bo robie rozeznanie rynku czy wogole w to wchodzic. :D wypowiadajcie sie co o tym myslicie.
Łukasz m pisze:Czy wszystko się zmieściło, łacznie mikserem ?.
Czy jednak trzeba zmieniać obudowe filtra i mikser?
tego akurat nie wiem... pytaj kogos kto ma webera w 1,3...
Łukasz m pisze:Jaki zastosować gaźnik?
no najlepiej z 125p 1300...
KamilS pisze:Proszę więc kolegów fachowców o opinię na ten temat.
moja opinia jest taka... regenerowany moze i jest ale napewno ne ustawiony odpowiednio :)



biolymm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw mar 08, 2007 23:24
Lokalizacja: lublin

Post autor: biolymm » pt mar 09, 2007 23:03

Witam pasjonatów vw,
mam kilka pytan co do przekladki pierburga na webera, tak zeby roztrzygnac wszelki watpliwosci:
-posiadacie jakis zwymiarowany rysunek techniczny tej "kryzy"( z miejscem na silownik do swiatel najlepiej)
-czytalem o mozliwosci podlaczenia mixera do LPG od poloneza, nie ma problemow ze zmieszczeniem tego pod maska??
-a jeszcze jak rozwiazaliscie sprawe filtra powitrza?? Obrazek



Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » pt mar 09, 2007 23:25

Łukasz m pisze:Czy wszystko się zmieściło, łacznie mikserem ?.
Czy jednak trzeba zmieniać obudowę filtra i mikser?
wszystko najlepiej pomierz- jak się jeszcze nie zaopatrzyłeś w gaźnik to podjedź na jakiś szrot z poldkiem i zmierz sobie wysokość gaźnika i dodaj do tego grubość kryzy, miksera od gazu(poldkowego) i filtra powietrza i przymierz tą wartość nawet miarką do kolektora ssącego i mniej więcej będziesz już wiedział czy się to zmieści pod maską, mikser oczywiście polonezowski-najlepiej palnikowy(2 palniki), a co do filtra powietrza to nie wiem czy nie najłatwiej(jeśli się to wszystko będzie chciało zmieścić pod maską) było by zastosować obudowę i sam filtr powietrza od poloneza(też okrągły)-ale nie wiem czy się to wszystko zmieści pod maską, no chyba, że filtr od VW jest niższy od filtra FSO to wtedy(nadal jeśli się to w ogóle zechce zmieścić pod maską) to można zrobić kryzę do obudowy filtra VW aby dostosować mocowanie do gaźnika FSO- wzorując się na obudowie filtra FSO
widziałem już też (można tak zrobić aby zyskać parę centymetrów) takie sytuacje, że filtr powietrza montowany był na gaźniku, a mikser montowany był w środku obudowy filtra ale to już jest grubsza rzeźba i węże od gazu trzeba wypuścić przez dno obudowy filtra, a często bywa złośliwie, że po prostu nie ma miejsca pod obudową aby wypuścić węże przez dno i po prostu ciężko to uszczelnić- aby nie łapał nieprzefiltrowanego powietrza
wiem, że może trochę zagmatwałem ale ten swap to praca twórcza i trochę trzeba się pobawić- a jeszcze nie słyszałem aby ktoś weberka swapował do 1,3-powodzenia


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

biolymm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw mar 08, 2007 23:24
Lokalizacja: lublin

Post autor: biolymm » ndz mar 11, 2007 23:00

mam pytanko do matti66, od jakiego auta zastosowales mixer??

[ Dodano: 11 Mar 2007 23:36 ]
i jeszcze jedno pytanko jakie oznaczenie posiada gaznik z podcisnieniowa przepustnica drugiego przelotu??



(==vw==)
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 265
Rejestracja: pn lip 31, 2006 16:58
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: (==vw==) » wt mar 13, 2007 21:07

Witam wszyskich weberowców chciałem zapytac czy swapował juz ktoś z monowtrysku na webera ?? bo ja planuje to zrobić ale mam kilka pytań do was:
1. Jak w silniku rp jest z zapłonem czy na podcisnienie czy elektroniką
2. Jak wygląda sprawa lpg jak to podpiąc bo teraz mam drogą generacje na elektronice domyslam sie ze trzeba wszystko wywalic i zrobic pierwsza generacja ze sterowaniem na srube
3. Jak wygląda spalanie i bezawaryjność
Prosze o Pomoc :bigok:
POZDRAWIAM



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » ndz mar 25, 2007 18:19

Panowie, jako ze juz definitywnie przeszedlem na zasilanie wtryskowe wysprzedaje moj zapas weberkow, bylem umowiony wstepnie z daro46 ale jako ze nie moge sie z nim skontaktowac ponownie daje swoja oferte:

Na sprzedaz ida:
- moj pneumatyczny weber (full przerobiony wg fiata)
- 2 zapasowe gazniki (jeden pneumatyczny drugi najnowszy typ)
- kolekror dolotowy z jezem
- kryza pod gaznik dluga z ukladem ssania na silniczku z reflektora
- kryza nad gaznik
- cala puszka czesci do webera

Ponadto do sprzedania za jakis czas bedzie moj przerobiony pierburg 2E2 i drugi na czesci + podstawka.

Jakby ktos byl zainteresowany to pisac na gadu albo priva, dogadamy sie co do ceny i szczegolow - kto pierwszy ten lepszy :D



Awatar użytkownika
koonrad
majster ulepszacz
majster ulepszacz
Posty: 1048
Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
Lokalizacja: BełchatóVW
Kontakt:

Post autor: koonrad » pn kwie 02, 2007 12:57

Koledzy WEBEROWICZE
powiedzcie mi czy taki weberek z 125p "wyżywi" silnik 1.8??
jest to dla mnie istotne bo moje 1,6 zdechło i wsadzam 1.8 ale albo RP-ka albo z Weberem.
doradźcie cie cos

POZDRAWIAM


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » pn kwie 02, 2007 14:43

On nawet 2 litrowke wyzywi wiec nie masz sie co martwic, mozesz spokojnie gardziele 24 i 26 dac i dysze 125 i 160.



Awatar użytkownika
koonrad
majster ulepszacz
majster ulepszacz
Posty: 1048
Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
Lokalizacja: BełchatóVW
Kontakt:

Post autor: koonrad » pn kwie 02, 2007 14:45

ok
dzięki
więc niedługo zagości 1.8 RP/WEBER w Jettce
Pozdro


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]

(==vw==)
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 265
Rejestracja: pn lip 31, 2006 16:58
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: (==vw==) » wt kwie 03, 2007 20:22

koonrad, ciekawi mnie efekt bo sam mam rp u siebie a moze zrobisz pomiary na seryjnym rp i juz na zestawie weber?? :bigok: porównali bysmy wtedy róznice



Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » śr kwie 04, 2007 00:44

KamilW pisze:On nawet 2 litrowke wyzywi wiec nie masz sie co martwic, mozesz spokojnie gardziele 24 i 26 dac i dysze 125 i 160.
bardzo mnie to cieszy bo stan mojego 1.5(olejo i paliwożerność i brak mocy) zmusza mnie do przesunięcia kolejności działania i jeśli panewki w ADY są przyzwoite to już za jakieś 2 tygodnie będzie ADY+WEBER+LPG wg tej porady w lekkiej budce mk1-tylko abym znalazł chwilkę na zdjęcie miski w ADY


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » pt kwie 06, 2007 13:17

Fajnie ze ktos w RP sie podejmuje montazu WEBERA. U mnie wlasnie pracuje Pierburg 2E2 po duzych przerobkach, na moim silniku osiagnal wynik 98 KM czyli 5 KM mniej niz WEBER...

Z ogloszen drobnych mam do sprzedania 2 WEBERY (jeden kompletny z miejscem na podcisnienie, drugi nowy typ zdekompletowany) + cala skrzyneczke czesci do WEBERA, kryze dluga z silniczkiem krokowym do ssania elektrycznego. Za pierwszy zestaw (2 gazniory + masa dysz i innych elementow) chce 60 zl + wysylka za drugi (czyli kryza + silniczek i mocowanie) chce 70 zl + wysylka, jakby byl ktos zainteresowany to piszcie - sprzedaje bo zbieram na digi 1 :P



Awatar użytkownika
kokos_bp
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr mar 28, 2007 21:29
Lokalizacja: Krotoszyn
Kontakt:

Post autor: kokos_bp » pt kwie 06, 2007 13:58

Podjąłby się ktoś zrobienia mi tego za kasę bo ja się nie chcę w to grzebać nie mam doświadczenia a mój gaźnik nie jest w najlepszej formie. Ile by to kosztowało tak orientacyjnie?

EDIT


Silnik 1.6 PN
Ostatnio zmieniony pt kwie 06, 2007 15:35 przez kokos_bp, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » pt kwie 06, 2007 14:28

mam takie pytanko odnośnie dysz do silnika 2.0- czy te 125 i 160 będą wystarczające i druga sprawa-jeśli nie mam odpowiednich dysz to jak mam rozumieć te oznaczenia np 160-czy to jest przekrój, średnica otworu dyszy-bo jeśli bym to wiedział to mógłbym dać dysze do rozwiercenia na odpowiednie wymiary
z góry dzięki za odpowiedź


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 272 gości