daro46 pisze:panowie poki co u mnie istnieje sam projekt ,ale brak czasu na jego wykonanie ,jak bys Kamilu mógł to daj mi pełny opis tego webera co miałeś przed wtryskiem ,tzn chodzi mi o model jakie midyfikacje w nim wdrożyłeś ,jakie dysze ,rurki emulsyjne ,gardziele,itp bo jak będę miał czas to zaweberowanie ruszy
co do mojego weberka
to po primo jest zrobiony wg zalecen na stronie fiacikow wiec pelna polerka, przerobione przepustnice itd... dysze 125 i 155, kopa ma niezlego, za jakis miesiac wystawie go na sprzedaz wiec jesli ktos chce kompletny zestawik do swapowania to niech przyszykuje 150 zl bo pi razy drzwi tyle bede chcial, oczywiscie z kryza i zestawem uszczelek,(dorzuce tez drugi gaznik i mase czesci zamiennych)
porada poszla
dlugi_ pisze:Panowie niestety po drugiej próbie zrobienia swapa daje sobie spokój. Pomysł na swap jest super ale widocznie moje zdolności nie sa wystarczajace. Za pierwszym razem gaźnik był od spoku lekko odgiety i ciagnoł lewe powietrze wiec wykreciłem. za drugim razem czuli dziś wszystko było by ok gdyby nie mały szkopół :/ Pierwszym razem włozyłem w kolektor dolotowy szmatke i zapomniałem jej wyciagnać ale sie kapłem i odkreciłem gaźnik przed odpaleniem o wyciagłem jednak dziś nie włożyłem jej wogóle i do silnika dostała sie podkładka lub coś w tym stylu. mieszka sobie w pierwszym cylindrze od strony kierowcy i ani myśli dać sie złapać na magnes... Co gorsza nie wiedziałem że coś wpadło i odpaliłem silnik zaczeło coś stukać dałem lekko gazu i teraz idzie na 3 gary. Wiec czeka mnie remoncik co nie bedzie miłym przeżyciem :/
tos sie doprawil chlopie, nic tylko siasc i plakac
ile panie bys sciał za ten wynalazek,i jaki to jest tzn chodzi mi o dysze i parametry
sprzedalem mu go pare dni temu, gaznik jest z najmocniejszej wersji 125p, ma zalozone dysze 120 i 160, jest w stanie idealnym (brak luzow na oskach, wszystko sprawne) a ile bedzie chcial za komplet to juz jego sprawa